آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 18 دسامبر 2023
  • بازدید : (603)

WWE Raw font download - Famous Fonts


نتایج کامل راو 18 دسامبر 2023


متن در ادامه مطلب



 

روز قیامت به رینگ میاد. دامیان پریست به همه  خوش آمد می گوید و به آنها می گوید که برای روز داوری برخیزند. فین بالور به طعنه به برادران کرید بابت اینکه مدعی کمربند تیم شدند تبریک میگه و میگه ما اماده اون نبرد هستیم. رئا ریپلی هم به آیوی نیل هشدار می‌دهد که مرلقب رفتارش باشه. در غیر این صورت کاری را که با دوستش ماکسین دوپری کرد، در مورد نیل هم انجام میده. تروت با پیراهن روز داوری میاد. او فکر می کند که عضوی از روز داوری است. بعدش راجب اعضای گروه شروع به اظهار نظر میکند. او می گوید به نظر می رسد همه به دنبال دعوا هستند. مثلا ریپلی می خواهد نیل را شکست دهد، در حالی که بلور و پریست می خواهند کرید برادرز را شکست دهند. تروت میگوید خصومت زیادی بین او و مک دونا وجود دارد. مک دونا پیشنهاد مسابقه میده و تروت قبول میکنه. قرار میشه هر کسی که باخت، گروه رو ترک کنه.

 

جی دی مک دونا در مقابل تروت

R-Truth مک دونا را در رینگ و روی میز قرار می دهد. R-Truth روی طناب میره، اما مک دونا از روی میز سر خورده و به او حمله می کند. R-Truth به مقابله می پردازد، اما مک دونا با سر، به صورت او ضربه می زند. مک دونا سعی می کند R-Truth را از روی طناب ها به بیرون رینگ بکشد، اما R-Truth از روی میز، روی او شیرجه میزند و میره برای پین

برنده: تروت

تصویر ضبط شده:

کاتانا چنس و کایدن کارتر می گویند که قهرمان جدید تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای خواهند شد. کارتر می گوید که دوران چلسی گرین و پایپر نیون تمام شده و زمان مهمانی فرا رسیده است.

چلسی گرین و پایپر نیون اواخر امشب از قهرمانی تگ تیم زنان دبلیو دبلیو ای مقابل کاتانا چنس و کایدن کارتر دفاع خواهند کرد.

نیا جکس راهی رینگ می شود. قبل از اینکه بتواند کلمه ای بگوید، بکی لینچ وارد میشه. لینچ میگه اگر جکس چیزی برای گفتن داشته باشد، می تواند آن را به صورتش بگوید. جکس می‌گوید همان‌قدر که دوست دارد دوباره صورت لینچ را بشکند، مسائل مهم‌تری هم دارد که باید با آنها برخورد کند. قبل از اینکه لینچ حرف او را قطع کند، او قصد داشت اعلام کند که وارد رویال رامبل می شود. لینچ می گوید هیچ کس اهمیتی نمی دهد. برای مردم مهم نیست که جکس اینجاست، اما ممکن است برایشان مهم باشد که لینچ اینجاست. بکی به دنبال دعوا است.

جکس می گوید دلیل اینکه آنها هرگز دعوا نکرده اند این است که از کاری که او با لینچ خواهد کرد می ترسند. لینچ پولساز این شرکت است. اما من او را له می کنم و دوباره صورتش را می شکنم. سی ام پانک نیوز. لینچ می‌گوید که او پول‌ساز است، زیرا در هر زمان و هر مکان با هر کسی مبارزه خواهد کرد. این جکس است که اعتبارش را مدیون بقیه هست. بکی بعدش برای جکس کوری میخونه. جکس پیشنهاد مسابقه را قبول میکنه و قبل از رفتن، برای بگی رجز میخونه.

 

ویدئو: "کوفی کلاوس" قبل از شروع دوشنبه نایت راو به روی رینگ می‌آید و هدایایی را برای جمعیت پرتاب می‌کند.

کوفی کلاوس سراغ چامپا و گارگانو میره. انها به عنوان هدیه کریسمس، کمربندهای تیمی رو میخوان. کوفی به جای آن، پیراهن تبلیغی جیمی اوسو را به آنها می دهد. جانی گارگانو و توماسو چیامپا سراغ دمیز میرند که در حال گرم کردن بدنش برای مسابقه است. گارگانو می گوید که آنها اختلافاتی با دمیر داشتند، اما هفته گذشته عالی بود.

جکی ردموند پیش میز می آید و از او می پرسد که آیا فشار مضاعفی را احساس می کند زیرا می داند این آخرین فرصت او علیه گونتر است. میز می گوید که گانتر در حال شکستن است. میز می گوید که او امشب، 9 بار قهرمان بین قاره ای خواهد شد.

 

مسابقه برای کمربند بین قاره ای دبلیو دبلیو ای

میز در برابر گانتر

گونتر دمیز را گرفته و او را به داخل رینگ می اندازد. گانتر با یک پاوربمب، کار رو ادامه میده. بعد پانچ میزنه. گانتر سرانجام Miz را با یک پاوربمب دیگر به کاور میبره. میز تسلیم میشه.

برنده و همچنان قهرمان: گونتر

یک ویدیو راجع برادران کرید میبینیم

 

گونتر، در پشت صحنه است که کایزر و جیوانی وینچی میان و برای او کف می‌زنند. گونتر می گوید آنها دلیلی برای شاد بودن ندارند. گونتر تنها کسی است که در طول سال، همیشه موفق بود. اما انها هیچ کاری انجام نداده اند.

کوفی کلاوس به سراغ کایزر و وینچی می آید. کایزر می‌گوید که حال خوبی ندارد. کوفی کلاوس می‌گوید او یک هدیه دارد... آن یک تکه زغال است. کایزر با عصبانیت به کوفی کلاوس خیره شده است. کوفی کلاوس فریاد می زند که آنها باید در تمام سال خوب باشند.

 

شینسوکه ناکامورا در پشت صحنه نمایش داده می شود که کتابی با عنوان "کابوس آمریکایی قبل از کریسمس" در دست دارد. ناکا با کلمات ادیبانه شکست رودز در برابر خودش رو روایت میکنه و بعدش میگه هدف او این است که ببیند رودز در ترس زندگی می کند. ناکامورا کریسمس را به رودز تبریک می گوید و می گوید که مسابقه ی رودز در برابر ناکا، آخرین مبارزه رودز خواهد بود.

کودی رودز از پشت به ناکامورا حمله می کند. آنها در پشت صحنه دعوا می کنند. مامورها میان سواشون بکنند. دعوا به سالن کشیده میشه و اونا در میان جمعیت می جنگند. دعوا دقایقی ادامه داشت و اخرش مامورا موفق شدند اونا رو از هم دور کنند.

 

دفتر مدیر کل خام آدام پیرس

توزاوا با آدام پیرس در دفتر است. پیرس می پرسد که آیا این همان مسابقه ای است که او واقعاً می خواهد، و توزاوا می گوید که بله. چلسی گرین و پایپر نیون وارد می شوند و می خواهند مسابقه برای کریسمس لغو شود. پیرس رد می‌کند و به آنها می‌گوید مسابقه بعدی، مسابقه انها است. وقتی برانسون رد وارد می شود، آنها با عصبانیت از آنجا خارج می شوند. رد می گوید شنیده است که پیرس نقشه ای برای تعیین رقیب بعدی گانتر دارد. پیرس می گوید آنها می توانند صحبت کنند.

 

مسابقه برای کمربند تیمی زنان

کایدن کارتر و کاتانا چنس در مقابل چلسی گرین و پایپر نیون

نیون تگ می‌کند. گرین و نیون به سراغ سوپلکس مشترک روی کارتر می‌روند، اما کارتر حرکت را رد میکنه. گرین کارتر را نگه می‌دارد تا نیون سانتون بزنه. نیون میره برای کاور اما فایده داره. چنس و کارتر با کیک، به نیون ضربه زدند.  چنس میره برای کاور اما اینم بی نتیجه هست. گرین تگ می‌کند و میخواد انپریتی بزنه. چنس بهش اجازه نمیده. شانس و کارتر با افتر پارتی به گرین میزنند. بعدش چنس میره برای پین

برنده و قهرمان جدید تیمی: چنس و کارتر

 

آیوی نیل در حال گرم شدن برای مسابقه است. الفا آکادمی میان.  نیل می‌گوید که ریا ریپلی را برای مسابقه به چالش کشیده است. چاد گیبل از جسارت او تحت تأثیر قرار گرفته است. توزاوا وارد می‌شود و می‌گوید که یک مسابقه دارد. ایوار با والهالا وارد می شود. گیبل به توزاوا می گوید که به  تو گفتم که حریفان قوی انتخاب کن اما نه اینقدر قوی.

 

چنسو کارتر در پشت صحنه هستند. کوفی کلاوس به سمت آنها می رود. او می پرسد که آنها برای کریسمس چه می خواهند، اما آنها می گویند که کمربندها رو دارند و دیگه چیزی لازم نیست. کوفی کلاوس به آنها تبریک می گوید و می رود. آنها ناگهان خود را در محاصره چند خانم کشتی گیر که خواهان کمربند تیمی هستند میبینند. ناتالیا می گوید که به نظر می رسد آنها به چالش های جدیدی نیاز دارند و بازلر می گوید که او هم به این فکر می کرد.

 

ایوار مقابل توزاوا

توزاوا به کمک طناب ها میخواد ضربه ای اجرا کنه اما ایوار او را نقش زمین میکند. ایوارمیره تا دام سالت رو بزنه اما توزاوا میره باهاش دست به یقه میشه. توزاوا روی طناب میره تا استورم بزنه اما ایوار او رو میگیره و بهش اجازه نمیده. ایوار بعدش اسلم میزنه و میره برای کاور

برنده: ایوار

پخش مجدد: هفته گذشته در راو، سی ام پانک با برند راو قرارداد امضا کرد. بلافاصله پس از آن، ست "فریکین" رولینز، قهرمان سنگین وزن جهان، بیرون آمد تا به پانک بگوید که از او متنفر است و از اینکه ده سال پیش، کمپانی را ترک کرد، ناراحت است. پانک به او گفت که اگر دوباره کوری بخونه، جوابش رو میده.

 

رولینز در پشت صحنه است.

ست "فریکن" رولینز، راهی رینگ می شود. رولینز میگوید که پس از رویارویی کوچکش در هفته گذشته، او بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارد تا به عنوان بهترین قهرمان جهان، به کارش ادامه دهد. صبر کنید تا ببینند در سال 2024 چه اتفاقی می‌افتد. این با روز اول سال شروع می‌شود، زمانی که او از قهرمانی سنگین وزن جهان در برابر درو مک اینتایر دفاع خواهد کرد. سی ام پانک نیوز. جمعیت مک اینتایر را تشویق می کنند.

مکینتایر وارد میشه. مک اینتایر می گوید که او برای مبارزه اینجا نیست. مک اینتایر به رولینز افتخار می کند. در مورد سی ام پانک خیلی‌ها چشم‌شان را می‌بندند، اما رولینز نه. رولینز درست در چشمان او نگاه کرد و حقیقت را به او گفت. این یک رهبر واقعی است. مک اینتایر می گوید رولینز در حال حاضر در صدر جهان قرار دارد مک اینتایر به خانواده‌اش و فداکاری‌هایی که کرده‌اند فکر می‌کند. رولینز می داند که او چه احساسی دارد. مشکل کشتی گیران این هست که همیشه از خانواده دور هستند.

مک اینتایر میگوید که کمربند را میخواهد و به رولینز صدمه خواهد زد و هر کاری که لازم است انجام می دهد تا این عنوان را از او بگیرد. رولینز می‌گوید مردم نمی‌دانند در مورد مک اینتایر چه احساسی داشته باشند. اعمال و سخنان او در یک راستا نبودند. مک اینتایر بعد از کرون جول نزد او آمد و گفت که راهی برای کسب کمربند سنگین وزن جهان، پیدا خواهد کرد. منتها چه چیزی باعث می شود که فکر کند که نتیجه این بار متفاوت خواهد بود؟ آیا او حاضر هست برای پیروزی به تقلب بکند؟ مک اینتایر هنوز هم می خواهد انگشت خود را به سمت دیگران نشانه رود منتها باید بداند که مسئول باختنش خودش هست. این هفته، او به چشمان درو مک اینتایر نگاه می کند و میگوید که از او متنفر نیست. «کریسمس مبارک، درو. یکی دو هفته دیگر می بینمت.» رولینز می رود اما مک اینتایر او را می گیرد. انها درگیر میشوند.  مکینتایر برنده این دعوا بود.

 

برادران کرید در حال گرم شدن در پشت صحنه هستند. کودی رودز به سمت آنها می رود و برای آنها آرزوی موفقیت می کند.

کوفی کلاوس به سمت رینگ می رود و هدایایی را برای جمعیت پرتاب می کند. ناگهان کایزر و وینچی به او حمله می کنند. وینچی در رینگ به او یک سوپلکس می زند. جی اوسو برای کوفی وارد میشه. جی آنها را از رینگ بیرون می اندازد و یکی از آنها را به مسابقه دعوت می کند.

 

کایزر در مقابل جیووانی وینچی

جی اینزیگری میزنه و میره برای کاور اما موفق نمیشه. جی کایزر را بلند می‌کند، اما کایزر حرکت درایور رو میزنه و میره برای رول که او هم ناموفق هست. کایزر برای دی دی تی حرکت میکنه اما جی بهش اجازه نمیده. وینچی جی را از روی طناب هل می دهد. بعد شیرجه میزنه اما جی بهش دوباره اینزیگری میزنه. کوفی کلاوس به رینگ‌ میاد و به کایزر فینیشر میزنه. جی روی کایزر اسپیر و یوسو اسپلش را اجرا میکنه و کاورش میکنه.

برنده جی اوسو

 

فین بالر و دامیان پریست و دومینیک میستریو در مورد باخت به R-Truth با جی دی مک دونا شوخی می کنند. جی دی مک دونا فکر می کند که از روز داوری خارج شده است. رئا ریپلی خوشحال نیست که این باخت را به این سادگی می‌پذیرند. او می خواهد آنها جدی شوند. او دو هفته دیگر با آیوی نیل مسابقه خواهد داد. بالور می‌گوید که به برادران کرید نشان خواهند داد که چرا قهرمانان تگ هستند.

 

مسابقه برای کمربند تیمی

برادران کرید در مقابل فین بالور و پریست

بالور با اسلینگ بلد به بروتوس ضربه می زند و بادراپ کیک کار را ادامه می دهد. بالور به سمت طناب می رود، اما جولیوس بهش سوپرپلکس میزنه. پریست جولیوس را روی شانه هایش بلند میکند. بروتوس هم میره سراغ بالور. جولیوس از روی شانه های پریست پایین می آید و خود پریست را بلند می کند! او بعدش حریف رو به رینگ میکوبه و میره برای کاور که بالور کاور را میشکند. بروتوس دوباره با بالور درگیر میشه. در رینگ، پریست به جولیوس، سود این هیون می زند و میره برای پین

برنده و همچانان قهرمان: بالور و پریست


با خوشحالی روز داوری، راو تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش