آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
بررسی مانی این د بنک 2023
  • بازدید : (335)
بررسی مانی این د بنک 2023

بررسی مانی این د بنک 2023 

متن در ادامه مطلب



همیشه در این سالیان اخیر رویداد مانی این د بنک تعریف آن چنانی نداشته و بیشتر اوقات ضعیف عمل کرده ولی باید ببینیم هانتر با اولین بوک خود در این روی چگونه عمل کرده پس همراه من در این بررسی باشید.


1_ ریکوشی vs ناکامورا vs ال ای نایت vs اسکوبار vs بوچ vs پریست vs لوگان پاول / مانی این د بنک مردان

با این که اوایل مسابقه سکویی برای پنج دقیقه پایانی بود ولی با با این حال جذابیت هایی داشت و یک جورایی همه کشتی‌گیران شانس خود را برای برنده شدن این کیف امتحان کردند ولی این دامیان پریست بود که برنده این کیف شد.

این که همه منتظر این بودند که ال ای نایت برنده بشه کمک زیادی به مسابقه کرد چرا که وقتی از نردبان بالا میرفت همه تماشاچی های درون آرنا بلند میشدن و او را تشویق میکردند که کیف رو برداره و این باعث میشد جو آرنا بسیار زیبا بشه.

یکی دیگه از نکات خوب مسابقه این بود که کشتی‌گیران خوبی برای این مسابقه انتخاب شدند و یک جورایی اکثرا جوان بودند و فرصت این رو داشتند خودی نشان بدهند و همچنین این هم باید گفت که سرعت مسابقه در حد عالی بود و کمک شایانی به حرکات اکشن مسابقه کرد.

پایان مسابقه هم که ال ای نایت همه رو از رینگ جارو کرد و داشت از نردبان بالا میرفت ولی پریست اجازه این کار را نداد و ال ای نایت را به رینگ پرت کرد و خودش بالا رفت و کیف را برداشت و در کل پایان خوبی برای مسابقه بود.

نمره مسابقه: 4/5 از 5 


2_ شینا بیزلر و راندا روزی vs راکل رودریگز و لیو مورگان / WWE Tag teem women's championship  

از معدود مسابقه خوب بخش زنان دبل بعد از رسلمنیا همین مسابقه بود یکی از نکاتی که باعث شد که مسابقه کسل کننده ای را نبینیم این بود که مومنتوم ها مدام تغییر نمی‌کرد! 

این که در بخش زنان مومنتوم تغییر نمیکنه باعث میشه که حرکات تکراری را زیاد در مسابقه شاهد نباشیم و همچنین کشتی‌گیران کمتر خسته می‌شوند و انرژی خود را برای ادامه مسابقه ذخیره میکنند.

خیانت شینا به راندا یکی دیگه از اتفاقات خوب مسابقه بود چرا که به احتمال زیاد شاهد مسابقه این دو نفر در سامراسلم خواهیم بود.

زمان مسابقه هم ایده‌آل بود و با توجه به اتفاقاتی که در مسابقه رخداد بنظرم زمان کافی بود.

نمره مسابقه: 3 از 5


3_ گونتر vs ریدل / intercontinental championship 

یک مسابقه فنی که در تمامی دقایق زیبا بود و به درستی از پتانسیل هر دو کشتی‌گیر استفاده شد.

این که بیشتر زمان مسابقه صرف سابمیشن ها شد واقعا جذابیت خاصی به مسابقه داد و باعث شد که اصلا از مسابقه چشم بر ندارم چرا که هر لحظه امکان داشت یکی تپ اوت کنه و تسلیم بشه.

عملکرد گونتر مثل همیشه عالی بود و ریدل هم در این مسابقه خوب ظاهر شد و با داد و فریادهایش نشان داد که حرکات واقع گرایانه هست و همین به خشن و فنی بودن مسابقه کمک بسیاری کرد.

اما بنظرم ثبت این مسابقه برای این رویداد کار اشتباهی بود چرا که این مسابقه را ما می‌توانستم در شو راو تماشا کنیم و یک جورایی این مسابقه برای وقت پر کردن رویداد و برگشت مکینتایر بود و نه چیز دیگری.

نمره مسابقه: 2/75 از 5


4_ کودی رودز vs دامینیک مستریو 

دلیل ثبت این مسابقه را نمیدانم چه بود ولی لحظات زیبایی را درونشون دیدیم و حرکات خوبی هم هر دو در این مسابقه اجرا کردند.

برنده مسابقه از قبل بود و این واقعا اصلا اتفاق خوبی نبود چرا که مسابقه را از جذاب انداخته بود.

در کل ما می‌توانستیم مانند مسابقه قبلی این مسابقه را هم در شو راو تماشا کنیم تا این که در مانی این د بنک.

نمره مسابقه: 2/75 از 5 


5_ زلینا وگا vs بکی لینچ vs زویی استارک vs بیلی vs ایوا اسکای vs تریش استارتوس / مانی این د بنک زنان 

در طول مسابقه حرکات ریسکی از کشتی‌گیران دیدیم ولی نکته ای که باعث میشد که حس و حال مسابقه خوب نباشه این بود که بعضی از حرکات به درستی زده نمیشدند یا دیرتر و با ملاحظه تر حرکات را روی هم اجرا میکردند البته که این حرکات در کل خوب بودند ولی اگر سریع‌تر و به درستی حرکات را اجرا میکردند حس واقع گرایانه ای مسابقه میدادند.

زمان مسابقه ایده‌آل بود و بنظرم برای مانی این د بنک زنان کافی بود.

انتخاب برنده درست و پایان مسابقه هم خوب بود.

نمره مسابقه: 3/5 از 5 


6_ ست فریکین رالینز vs فین بالور / World heavyweight championship 

مسابقه از همون اول با حرکات سنگین شروع شد و دیگه سراغ قفل گردن یا دیگر چیز ها نرفتند که بنظرم اتفاق خوبی بود چرا که از پرومو های قبل از رویداد نوید همچین مسابقه‌ای سنگینی را به ما میدادند. 

تایم مسابقه نیازی نبود بیشتر از اینی که بود بشه چرا که واقعا عملکرد خوبی در همین 13 دقیقه داشتند. 

از اون طرف با برنده شدن دامیان پریست در مانی این د بنک مردان حساسیت این مسابقه بیشتر شد چرا که پریست مانند بالور در گروه جاجمنت دی هست و مخاطبان فکر می‌کردند پریست با کش کردن این کیف درگیری خودش را با بالور شروع میکنه و جاجمنت دی کم کم از هم میپاچه اما اینطور نشد.

ما در اواخر مسابقه دیدیم که پریست باعث شد حواس بالور پرت بشه و رالینز بتونه با زدن استامپ برنده مسابقه بشه که بعد از آن درگیری لفظی بین بالور و پریست را ما دیدیم. 

در کل روند مسابقه به خوبی طی شد و پایان مسابقه قطعا باعث شکل‌گیری یک درگیری بین اعضای جاجمنت دی خواهد شد.

نمره مسابقه: 3/5 از 5


7_ بلادلاین vs اوسوز 

 راستش رو بخوام بگم آنطور که از این مسابقه انتظار می‌رفت عمل نکردند ولی منظور من این نیست که مسابقه بد بود. در واقع این مسابقه بیش از 30 دقیقه طول کشید ولی در واقع ما 10 دقیقه شاهد درگیری واقعی بین این چهار نفر بودیم. 20 دقیقه اول مسابقات یک جورایی ما رو آماده 10 دقیقه آخری مسابقه کرد و بیشتر از این که شاهد حرکات مختلف از کشتی‌گیران باشیم منتظر هوو کردن رینز توسط هواداران بودیم و این روند اصلا انتخاب خوبی برای نبود چرا که بیشتر باعث می‌شد این کار به روند تکرار بیوفته.

اما 10 دقیق پایانی به زیبایی اوایل و اواسط مسابقه را شست برد و این مسابقه تبدیل به یکی از مهمترین مسابقات تاریخ این دوران WWE شد. پین کردن رومن رینز بعد از گذشت 1300 روز کار هر کسی نبود ولی این جی اوسو بود که از پس این کار بر اومد و نام خودش رو سر زبون ها انداخت. 

درگیری داخلی بین اعضای بلادلاین منجر به خیلی لحظات تاریخی شد که قابل شمارش نیستن و این را هم باید گفت که کمتر از این داستان های زیبا در پرو رسلینگ می‌بینیم پس امیدوارم که از این داستان لذت برده باشید.

زمان مسابقه با توجه به نکاتی که گفتم اصلا ایده‌آل نبود و بنظرم می‌توانستیم بجای آن 20 دقیقه اول که ما رو آماده اواخر مسابقه کرد 10 دقیقه مبارزه سنگین شاهد باشیم. 

اما در این مسابقه کیک اوت های فوق‌العاده ای را شاهد بودیم مانند کیک اوت جی اوسو در مقابل اسپیر رینز و... و این را هم باید گفت پایان مسابقه هم زیبا بود و یک جورایی خستگی رینز را به ما نشان داده شد و پین شدن رینز قابل درک تر شد.

نمره مسابقه: 4/5 از 5


نتیجه‌گیری نهایی: 

از همان اول رویداد تا پایان رویداد شاهد لحظات عجیب و سرگرم‌کننده ای بودیم و هر مسابقه نکته جدید و خاصی داشت که واقعا تنوع داد به مسابقه و پایان های مسابقات هم هر کدام فرق داشت که جز نکات خوب رویداد بود. 

این را هم باید گفت که بعضی از مسابقات مانند مسابقه کودی و دامنیک یا مسابقه گونتر و ریدل اگر برای یک شو عادی ثبت میشدند بهتر بود چرا که بیشتر برای وقت پر کردن بودند تا چیز دیگری.

همچنین مکینتایر بعد از چند ماه برگشت و همه رو شگفت زده کرد و جان سینا هم برگشت و پرمویی با گریسون والر اجرا کرد که سرگرمی بود.

مین اونت رویداد هم لحظات زیبایی داشت و پین کردن رومن رینز یک اتفاق خوب بود.


نکات مثبت: 

✅ پین شدن رومن رینز بعد از 1300 روز 

✅ برنده شدن کیف مانی این د بنک زنان توسط ایوا اسکای

✅ مین اونت زیبای رویداد و مسابقه مانی این د بنک مردان

✅ جو خوب آرنا 

✅ سوپرایز های رویداد؛ درو مکینتایر و جان سینا


نکات منفی:

❌ وجود دو مسابقه که برای پر کردن وقت رویداد بود؛ مسابقه کودی و دامینیک و همچنین مسابقه گونتر و ریدل 

❌ استفاده نکردن از پتانسیل مانی این د بنک زنان 

❌ تایم نامناسب مین اونت رویداد 


نمره مانی این د بنک 2023: 7/5 از 10


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش