آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 11 اپریل 2022
  • بازدید : (640)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxUP4BwzKO8N1v45KmUJaUz5ay7EoEN4N5fD_-Lpg&s=0


نتایج کامل راو 11 اپریل 2022

نتایج در ادامه مطلب


راو با میز تیوی شروع میشه


میز تیوی

میر به مردم خوشامد میگه و اعلام میکنه که مهمانش کسی هست که یه بازگشت غافلگیرکننده در رسلمینا داشت. میز مدعی هست که میتونه امشب این ادم رو شکست بده..
کودی میاد و د میر میخواد راجب حرفهای اخیر کودی یه توضیح بشنوه. کودی میگه مدتها مقابل همچو جمعیتی نبودم. بله من در راو قلی راجب پدرم حرف زدم. میر میگه از فضل پدر تو را چه حاصل. کودی میگه هر باشم بهتر از تو هستم.
میز افتخارت کودی رو زیر سول میبره و میگه کمربندهایی که بردی ارزشی نداشتند.
میز ادعا داره که ست با ورد کودی در رسل غافلگیر شده و باخت اما میز امادگی نبرد با کودی رو داره. میز میگه من در رسل ری مستریو و لوگان ل رو زدم اما همه فقط راجب تو حرف زدند. تازه رولینز هم ممکنه باهات رمیچ بده.  میز هشدار میده که کودی 6 سال از کمپانی دور بوده اما میز اینجا یک میزگرد معروف داره و اجازه نمیده کودی خرابش بکنه.
کودی میگه من به تو و برنامه ات احترام میزارم . تازه گمان نکنم رولنیز از بازگشتم غافلگیر شده بوده. من حاضرم باهاش بازم مسابقه بدم منتها تو داری مسائل رو شخصی میکنهی. من میدونستم که در صورت بازگشت ممکنه با تبغضهایی رو به رو بشم اما براشون اماده هستم. من برگشتم تا با بهترین کشتی گیران مسابقه بدم. میز میگه منظورت بهترین کشتی گیران نمایشی هست. کودی میگه فرقی نداره. مردم برای کودی شعار میدند. میز میخواد به کودی حمله کنه اما کودی پرتش میکنه بیرون

ماهان مقابل دومنیک
ماهان حریف رو به حاشیه میکوبه و بعد بهش کلوزلاین میزنه. او این حرکت رو تکرار میکنه و اخرش هم با سابمشن، دومنیک رو وادار به تسلیم میکنه
برنده ماهان

در پشت صحنه مستریو داره به بیمارستان منتقل  میشه. گزرشگر از ماهان میپرسه چرا دومنیک رو زدی. ماهان میگه میخوام تو دل هرکسی ترس بندازم.

استایلز مقابل پریست
استایلز رفت فینیشر بزنه اما پریست به سرش کیک زد. استایلز افتاد. بعدش پریست زانو زد و یک نور روی او تابید و مسابقه بدون نتیجه تمام شد
برنده: بدون نتیجه

استایلز در پشت صحنه میگه من نمیدونم پریست و ادج چه نقشه ای دارند اما نمیتوند جلوم رو بگیرند

میز مقابل کودی
کودی رایت هند زد.بعدش پرید روی طناب و کودی کاتر رو اجرا کرد. با این حرکت او موفق شد میز رو کاور کنه
برنده کودی

بعد از مسابقه، رولینز اومد و به کودی گفت شنیدم در موردم حرفهای خوبی زدی. البته امدن تو در رسل یک غافلگیری بود و تو از این امتیاز استفاده کردی. بعدش رولینز کودی رو به چالش کشید و کمدی هم قبول کرد.

الیاس پیش چامپا میره و میگه من داداش کوچیکه الیاس هستم و اسمم ازکیل هست. چامپا میگه دروغ میگی و الیاس میگه تو داری استباه میکنی. گزارشگر میگه به حرفهای الیاس توجه نکن. چامپا میگه ولی این ازکیل بودا. گزارشگر میگه ما رو گرفتی. چامپا میگه یه چیزایی حس میکنم.

مورگان مقابل نایومی
نایومی پاور بمب میزنه. او میزه برای کاور اما مورگان حرکت رو بدل میکنه و نایومی رو پین میکنه. البته نایومی هم یه بدل میزنه و مورگان کاور میشه
برنده نایومی

توی رینگ وسائل جشن فراهم شده. لشلی اونجا هیست و میگه من به جشن ام وی پی و اوموس دعوت نشدم اما اینجا اومدم تا بفهمم چرا به من حمله ردند. لشلی از خیانت ام وی پی شاکی هست و میخواد حرفهاش رو بشنوه. .
ام پی وی همراه اوموس میاد و میگه من استعداد بیشتری در اوموس دیدم. خواستم حامی اش باشم. حالا بهتره با صدای کلفت با من حرف نزنی. من این اموزش زو در مورد تو هم انجام دادم. تو قبل از ورود به این کمپانی فقط لشلی بودی اما من مشاورت شدم تا افتخارات خوبی کسب کنی.
لشلی میگه تو لاک دفاعی نرو. من حتی لزنر رو بردم. ام وی پی میگه اونم با کمک من بود. من بودم که حماییت کردم و حالا استعداد بهتری این جا هست که موفقیتهای خوبی رو به دست خواهد اورد.
لشلی میگه تنها چیزی که او به دست میاره شکست در برابر من هست. بعدش حساب تو رو هم میرسم.

تروت و توزاوا در عذا خوری میخوان جشن بگیرند. رجی هم بهشون ملحق میشه. تروت میپرسه دانا رو نیاوردی. رجی میگه دانا و تامینا دارند یه جشن دوستانه در یک جای دیگه میگیرند. کمربند 24/7 هم اونجا نیست که ایجاد مشکل بکنه.

تیوری در پشت صحنه به دویل و پیرس میگه که او رو فقط تیوری صدا بزنند. تیوری میگه من در راو بعدی میخوام سر کمربند امریکا با بالور مسابقه بدم. سی ام پانک نیوز. اونزمیاد و بهشون میگه میخوام از الیاس ازمایش پزشکی بگیرم تا مشخص بشه که داره دروغ میگه. دویل هم به پیرس میگه حریف بعدی بیانکا رو پیدا کردم


بیاکا مقابل زلینا

بیانکا حریف رو روی طناب گذشت و بهش فشار اورد. بعدش حرکت کد رو اجرا کرد و رفت برای پین

برنده بیانکا


دویل بعد از مسابقه به بیانکا تبریک گفت و خواست که حریف بیانکا رو معرفی بکنه. او گفت خیلیها میخوان با بیانکا مسابقه بدند. بیانکا میگه فرقی نمیکنه حریفم کی باشه چون من در هر صورت میبرم. دویل میگه پس بیا و قرارداد رو امضا رو کن. بیانکا میگه حتما چون میدونم حریفم کی هست. دویل میگه حریفت یک سال هست که منتظره همچو فرصتیه و امادگی عالی داره. بعدش دویل به بیانکا حمله میکنه و میگه من حریفت هستم.


دانا و تامینا همراه دوستاشون در غذا خوری هستند. لوس لوتاریوس میان و میخوان باهاشون گرم بگیرند. در این لحظه نیکی اش میاد و دانا رو برای کمربند کاور میکنه اما تامینا دانا رو نجات میده. تروت همراه رجی و توزاوا میاد و میگه کسی به اندازه من دنبال اون کمربند نیست. البته این کمربند نیست که ما رو رفیق کرده بلکه عشق رفاقت هست. بعدش او اعلام میکنه که کسی حق نداره کمربند 24/7 رو مورد هدف قرار بده تا وقتی که او ترتیب ازدواج رجی و دانا و همچنین تامینا و توزاوا رو بده. او میگه این ازدواجها در راو بعدی خواهند بود.


پیرس پیش دویل میره و میگه چرا بیانکا رو زدی. دویل میگه من میتونم مقابلش ببرم. پیرس میگه این اتفاق نمی افته. دویل میگه کسی نمیتونه این مسابقه رو لغو کنه چون من به عنوان مدیر ثبتش کردم.


اورتون و ریدل مقابل الفا اکادمی

رندی گیبل رو به حاشیه میکوبه. بعدش روش دی دی تی اجرا میکنه. رندی میره برای ار کی او اما گیبل تبدیلش میکنه به کاور. رندی رها میشه و دوباره ارکی او میزنه و حریف رو پین میکنه

برنده اورتون و ریدل


اوسوز به رینگ میان. رندی میگه از دیدن شما تعجب میکردم اما انگار رومن بهتون این اجازه و داده. اوسوز میگه اومدیم شما رو به چالش بکشیم. هر چی باشه ما رکوردداران حفط کمربند تیمی اسمک هستیم. میخواهیم کمربند تیمی راو اسمک رو ترکیب کنیم. سی ام پانک نیوز. ریدل میگه میدونم چی هست. رندی میگه پس اومدین کمربندمون رو بگیرید. استریت پروفیتز هم میان. اونا میگند اینجا چه خبره. دفعه قبل هم وقتی ما تیم رندی رو برای کمربند به چالش کشیدیم اون تیم الفا اکادمی اومد و مصاف رو سه طرفه کرد. حالا اوسوز باید برند تو نوبت. اوسوز خیال کردند که میتونند با تکیه به خاندانشون اینجا هر کاری بکنند. اوسوز میگند اینجا هیچ قانونی نیست جز قانون خاندان ما. استریتم یگند بعد اینکه ما کمربند رو از تیم اورتون گرفتیم خوشحال میشیم با شما هم مسابقه بدیم.

رندی میگه هر دو طرف ساکت باشد. من میخوام اینجا یه نبرد باشه. ایا مردم میخوان نبرد این دو تیم رو ببینند و مردم بله رو میگند.

اوسوز مقابل استریت پروفیتز

فورد از داوکینز تگ میگیره. او میره تا روی جی اوسو اسپلش بزنه. بعدش جی رو کاور میکنه اما جیمی کاور رو میشکنه.

داوکینز میاد دخالت بکنه که جیمی هلش میده. جیمی از جی تگ میگیره. بعدش روی فورد یک فینیشر مشترک میزنند. جیمی فورد رو کاور میکنه و تمام

برنده اوسوز


بعد از مسابقه، تیم رندی و اوسوز چشم تو چشم شدند. استریت به تیم رندی حمله کردند. ریدل و اورتون اونا رو زدند. بعدش اوسوز به رندی و ریدل حمله کردند. اوسوز موفق بودند و کمربند رندی و ریدل رو بالای سرشون بردند.


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/30 و 6:04 دقیقه ارسال شده.

    مرسی دیگه ۲۴ ساعته سرم تو کتابه امسال انتخاب رشته داشتم سنگین شد امتحان هام,از ی طرف هم روضه می گیرم چون سن اجبار رو رد کردم ،امتحانام تموم شه کل نتایج های هفتگی رو می نویسم کامل ،فقط ی چند هفته طول می کشه

    دمت گرم که هوای سایت رو داری

    پاسخ : باشه تا اون موقع صبر میکنم. امیدوارم توی درسهات موفق باشی. درکت میکنم

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/28 و 22:38 دقیقه ارسال شده.

    سلام گلم

    خوبی چه خبر؟اوقات خوبه ؟

    ببخشید دیگه خودت نتایج کامل رو می زنی چون من از ۷ صبح تا ۱ بعد از ظهر مدرسه هستم وقتم فقط برای اخبار می رسه هر چند روز ی بار پست می زنم

    فقط ی نکته نتایج راو رو دیگه از پست ثابت بردار ۸ روزه ثابت مونده


    راستی خیلی از سایت ها نتایج مسابقات هفتگی رو می ذارن تا ۲ روز ثابت می ذارن اینجور بازدیدش ۳ برابر میشه

    پاسخ : سلا داداش. ممنون. خوبم. اره دیگه خودم یه جوری پوشش میدم. خودت چیکارا میکنی. خوش میگذره با درس و برنامه؟

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/23 و 13:39 دقیقه ارسال شده.

    سلام مهدی

    لطفا پستت رو بعد از زدن ثابت کن دمت گرم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش