آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
انواع مسابقات+ نکات ریز.
انواع مسابقات+ نکات ریز.

انواع مسابقات+ نکات ریز 

 متن در ادامه مطلب



نویسنده: محمد رومن 


 مسابقه برنده صاحب همه 

مسابقه برنده صاحب همه یا Winner Take All match نوعی از مسابقه است که طی آن هر دو طرف(یا تیم) صاحب کمربند یا عنوان هستند فرد یا تیمی که پیروز مسابقه شود کمربند طرف مقابل را هم ازآن خود می‌کند و بنابراین "صاحب همه" عنوان‌های موجود در آن مسابقه می‌شود.


مسابقه سه ایستگاه جهنم

مسابقه سه ایستگاه جهنم یا Three Stage Of Hell Match یک نوع مسابقه است که در کمپانیWWE برگزار می‌شود. این مسابقه اولین بار در پی پر ویو'بدون راه خروج سال ۲۰۰۱'بین تریپل اچ و استون کلد استیو آستین برگزار شد. راه اتمام مسابقه، پیروزی در ۲ مسابقه از ۳ مسابقه پشت سر هم می‌باشد.تریپل اچ با سه بار شرکت،رکورد دار حضور در این مسابقه می‌باشد.

تریپ، بیش‌ترین سابقه در مسابقه ۳ ایستگاه جهنم را دارد.


مسابقه آمبولانس

مسابقه آمبولانس یا همان Ambulance match یکی از مسابقات WWE می‌باشد و راه پیروزی در آن انداختن حریف در آمبولانس است. جان سینا با ۲ پیروزی بیش‌ترین تعداد برد را دارد و در این نوع مسابقه هیچ‌گاه نباخته است. اولین مسابقه آمبولانس بین کین و شین مکماهون برگزار شده و با پیروزی کین به اتمام رسیده‌است.


مسابقه رینگ آتش

مسابقه رینگ آتش یا همان Ring of Fire match، مسابقه‌ای است که در WWE برگزار می‌شود و در آن دور تا دور رینگ را آتش فرا می‌گیرد. راه‌های پیروزی در آن پین کردن یا تسلیم شدن است. تا قبل از سال ۲۰۱۳ نام این مسابقه جهنم یا همان Inferno بود و راه پیروزی در آن سوزاندن طرف مقابل بود. کین در همه این مسابقات شرکت کرده‌است.

 

مسابقه بدون رد صلاحیت

این مسابقه یکی از رایج‌ترین نوع مسابقات کشتی حرفه‌ای است که در آن استفاده از هر گونه وسیله مجاز است. همان‌طور که از نامش پیداست داور نمی‌تواند کشتی گیران را رد صلاحیت کند و برنده فقط با پین کردن یا تسلیم کردن مشخص می‌شود.این نوع مسابقه در برخی دیگر از انواع مسابقه کشتی حرفه‌ای به عنوان یک قانون قرار گرفته‌است مثلاً در مسابقه جهنم درون یک قفس، یکی از قوانین بدون رد صلاحیت بودن است.


نام‌های دیگر این مسابقه عبارتند از:مسابقه نو هولدز بارد و مسابقه نو دی کیو (نو دیسکالیفای)


مسابقه آخرین فرد باقی‌مانده

در مسابقه آخرین فرد باقی‌مانده (Last man standing) اگر کشتی‌گیری حریف خود را با انجام حرکتی بر زمین بکوبد و آن فرد تا شماره ده نتواند بلند شود، شکست خورده است. در این مسابقه پین کردن،تسلیم شدن یا رد صلاحیت شدن وجود ندارد و تنهاترین راه پیروزی شمردن تا ۱۰ می‌باشد.


مسابقه اتاق حذف (  المیشن چمبر) 


مسابقه المیشن چمبر یکی از مسابقات قدیمیWWE می‌باشد و اولین بار در سروایور سریز ۲۰۰۲ برگزار شده‌است و قدمت بیشتری نسبت به خود پی پر ویو المیشن چمبر دارد. مسابقه المیشن چمبر با حضور ۶ کشتی‌گیر انجام می‌شود. دو ستاره که مسابقه را آغاز می‌کنند و ۴ ستاره دیگر هر کدام در قفس‌های کوچکی واقع در قفس دایره شکل مرکزی زندانی شدند. هر پنج دقیقه یک بار یکی از چهار کشتی‌گیر داخل قفس‌های کوچک (به صورت تصادفی) آزاد و وارد مسابقه می‌شوند. این جریان تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که هر چهار کشتی‌گیر آزاد شوند و این بدان معناست یک مسابقه المیشن چمبر همیشه بیش از بیست دقیقه به طول می‌انجامد. مسابقه تا زمانی ادامه می‌یابد که کلیهٔ کشتی‌گیران این مسابقه از قفس حذف شوند که این امر با اجرای پین‌فال و تسلیم شدن چه داخل رینگ و چه روی بدنهٔ قفس آهنین امکان‌پذیر است (هرچند با شروع سال ۲۰۱۲، قانون پین و سابمیشن باید داخل رینگ انجام شوند). در این نوع مسابقه قانون رد صلاحین (DQ) وجود ندارد و کشتی‌گیران در استفاده از هر وسیله‌ای که از بیرون برسد مجاز هستند و شمارش سی ام پانک نیوز خارج از رینگ هم در آن کاربردی ندارد. برندهٔ مسابقه آخرین کشتی‌گیر باقی‌مانده در رینگ می‌باشد درحالی که ۵ ستاره دیگر از اتاق حذف شده باشند.


مسابقه ی مردان آهنی یا iron man


مسابقه‌ای است که در آن هر کشتی‌گیری که در زمان مشخصی بیشتر حریف را تسلیم کند « پین یا سابمیشن » برنده است.


مسابقه تی ال سی

مسابقه میزها، نردبان‌ها و صندلی‌ها (تی‌ال‌سی) یکی از مسابقات ویژه کمپانی WWE می‌باشد که در آن استفاده از ۳ وسیله میز و نردبان و صندلی مجاز است و با رد صلاحیت (DQ) به پایان نمی‌رسد.

راه‌های پیروزی در این مسابقه پین کردن و تسلیم کردن حریف (در صورتی که سر کمربند نباشد) یا از نردبان بالا رفتن و برداشتن کمربند می‌باشند. در این مسابقه قانون رد صلاحیت (DQ) در این مسابقه وجود ندارد

ممنون که ما رو همراهی کردید 🙏


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • mohamadroman گفته: mohamadroman می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/12/10 و 22:07 دقیقه ارسال شده.

    بخش دومش رو هم بزار

    پاسخ : باشه فردا میزارم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش