آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 15 می 2023
  • بازدید : (808)

First Look At The New Stage For WWE Raw


نتایج کامل راو 15 می 2023

متن در ادامه مطلب

.

زین و اونز به رینگ میان. به ثبت مسابقه تیمی برای اونا در نایت اف چمپیوز مرور میشه.

زین به مصاف مربوطه اشاره میکنه و میگه من این رو یک فرصت برای انتقام گرفتن از رینز میدونم. کوین باید در فرصتهایی که داشت، رینز رو شکست میداد اما رینز همیشه برای قهرمان ماندن تقلب کرده. زین معتقد هست که خود رینز داره بلادلاین رو نابود میکنه چون اوسوز رو کنار گذاشته . خودش میخواد کمربند تیمی رو داشته باشه. البته رینز موفق نمیشه.

گروه روز داور میان. کوین میخواد موسیقی روز داوری قطع بشه. او میگه از حرف زدن درباره ی رینز خسته شدم و میدونم که روز داوری برای چی اومدند. اونا میخوان بجنگند پس بزار این کار انجام بشه.

زین میگه شاید روز داوری با هدف دیگری اومدند. در هر حال، گوی و میدان برای اوناست.

پریست میگه اره من برای نبرد اومدم. بالور میگه اروم باشید. ما برای مبارزه نیومدیم. میخواهیم برای شما ارزوی موفقیت بکنیم. اما یه مشکلی هست. شما گفتید که مشکلتون با بلادلاین تمام شده اما هنوزم درگیرش هستید. پریست میگه هنوزم توسط رینز دارند له میشند. بالور میگه اگر در برابر بلادلاین موفق شدید، ما منتظر شما هستیم. ریپلی میگه تازه ما هستیم که راو رو اداره میکنیم. کوین میشه دومنیک حرفی برای گفتن نداره. مردم دومنیک رو هوو میکنند و بعدش کوین و زین با روز داوری درگیر میشند. زین با کمک صندلی موفق شد روز داوری رو وادار به عقب نشینی بکنه.


دمیز مقابل ناکامورا

دمیز اسکول کراشینگ رو روی حریف اجرا کرد. البته او در کاور موفق نبود. دمیز ناکامورا را گرفت اما ناکا او رو رول کرد  که دمیز رها شد. ناکا کینشاسا زد و رفت برای پین

برنده ناکامورا

 

دویل و گرین همراه با راکوییل با ادام پیرس حرف میزنند. مورگان مصدوم شده و مسابقه تیمی ممکنه لغو بشه. دویل میگه راکوییل به دلیل نداشتن یارش در مسابقه تیمی، مجبور هست که کمربند تیمی رو واگذار کنه. راکوییل یکی از اونا رو به چالش میکشه و قرار میشه که راکوییل با گرین مسابقه بده.


به دوران ورزشی رولینز مررو میشه


گروه امپریوم میان و میخوان که مردم به اونا احترام بزارند. گونتر میگه که حدود یکسال قهرمان بین قاره ای بودم و رکوردار این کمربند در دوران جدید هستم. او میگه در این مدت کسی نتونسته حریفم بشه. منتها امشب حریف تازه ی من روشن میشه.


بتل رویال برای روشن شدن مدعی کمربند بین قاره ای

در اخر مسابقه، سه کشتی گیر باقی مونده بودند. ریکوشی، علی و برونسون رد. ریکوشی و علی سعی کردند باکمک هم، رد رو حذف کنند. رد بهشون اجازه نداد. ریکوشی به رد دراپ کیک زد. رد با ریکوشی سرشاخ شد. علی یک دراپ کیک به هر دوشون زد و اونا پرت شدند بیرون.

 برنده مصطفی علی


بکی میاد و در مورد اینکه چطوری میشه مرد بود و پای مشکلات ایستاد حرف میزنه. او میگه من از تریش و لیتا کمک گرفتم. لیتا عالی بود اما تریش از این فرصت برای ضربه زدن استفاده کرد. البته من ازش ممنون هستم. او به من یاداوری کرد که باید مقابل کسانی که به ما تکیه میکنند بایستیم. (گاهی باید به نیت ادمها شک کنیم.) تریش زمانی بهترین بود اما دوران تمام شد. وقتی در مسابقه، سرش رو به رینگ کوبیدم، این رو میفهمه.

 

 ریپلی در پشت صحنه علیه ناتالیا کوری میخونه. ناتالیا میاد و میگه من احترامی برای امثال تو قائل نیستم. ریپلی میگه تو دانا بروک رو بهانه کردی تو خودنمایی کنی اما من حسابت رو میرسم. ریپلی همراه دومنیک میره.


علی در پشت صحنه هست. الفا اکادمی بهش میگند که تو هیشه بازنده بودی و بالاخره بردی.

گونتر هم میاد و بهش میگه برات متاسفم چون قراره کلی راه بری تا اخرش مقابلم شکست بخوری. علی میگه من برای تومتاسفم که قراره کلی راه بری و مقابلم ببازی.


دومنیک مقابل وودز

وودز روی حریف اسپلش زد. ریپلی دور از چشم داور، به وودز رایت هند زد. دومنیک برگشت به وودز بیسبال اسلاید زد. او بعدش وودز رو رول کرد و تمام.

برنده دومنیک


گزارشگر از مک دوناگ میپرسه که چرا با زیگلر درگیر شدی؟ او میگه که من میخوام اسمی توی راو در بکنم و برای شروع، چه کسی بهتر از زیگلر هست؟


دو کشتی گیر محلی مقابل تیم ایندوز شر

ویر وارد رینگ میشه و به هر کدام از حریفان، یکی یه ضربه میزنه. سانگا تگ میگیره و یک مسیو کیک روی یکی از حریفان اجرا میکنه. کشتی گیر محلی، از یارش تگ میگیره و وارد میشه. سنگا او رو به کف رینگ میکوبه. ویر تگ میگیره و روی حریف، حرکت مشترک میزنند. سنگا طرف رو کاور میکنه و تمام.

برنده ایندوز شر


ماهال برای ایندوز شر کنار رینگ بود و بعد از مسابقه گفت که ما راو رو به دست خواهیم گرفت


زین و اونز در پشت صحنه هستند. گونتر میاد و میگه بی احترامی شما در برنامه گذشته رو فراموش نکردم. کوین میگه میتونیم براش مبارزه کنیم. زین میگه برای راو اینده یک هم تیمی برای مبارزه در برابر شما جور میکنیم.


کودی رودز به رینگ میاد و رینگ رو اولین منزل ورزشی خاندانش میدونه. او میگه لزنر اینجانیست اما باید یک چیز رو بگم. روزی یک عقرب میخواست از رودخانه عبور کنه. او از یک قورباغه کمک خواست. قورباغه گفت که من تو رو به او ن طرف رودخانه نمیبرم چون چون وسط راه من رو نیش میزنی. عقرب میگه اگر نیشت بزنم خودم هم غرق میشم و با تو میمیرم. قورباغه قبول کرد و او رو سواش کمرش کرد تا از دورخانه عبور بده.  بین راه، عقرب او رو نیش زد. قورباغه در حال مرگ از او پرسید چرا؟ عقرب گفت این دست خودم نیست. طبیعتم این هست.

شکار کردن هم طبیعت لزنز هست. قراره که من مقابل همچو ادمی مسابقه بدم و در نایت اف چمپیونز میبینمش. لزنر از بیشتر کشتی گیران بهتر هست اما در بکلش مقابلم خوب کار نکرد. البته او اون برد رو قبول نداره. به هرحال او برای باختش بهانه ای جور میکرد. مهم اینه که شخصیت اصلی راو کی هست. مردم برای کودی شعار میدند. کودی میگه همه میگند که لزنر این رینگ رو فتح کرده اما در برابر من، صورتش رو از زخم پوشوند. او هیچ چیز نیست.


راکوییل مقابل گرین

راکوییل کلوزلاین میزنه. بعدش اسلم رو اجرا میکنه. گرین روی طناب میره و با البو فرود میاد. راکوییل بهش تجادا بمب میزنه و کاورش میکنه

برنده راکوییل


روندا و بیزلر، بعد از مسابقه به راکوییل حمله کردند


گونتر در پشت صحنه با هیمن دست میده و میره. هیمن به رینز زنگ میزنه.

 

بالور و پریست مقابل زین و اونز

دومنیک در مسابقه دخالت میکرد. وودز اومد با دومنیک درگیر شد و رفتند به پشت صحنه. در درون رینگف پریست اونز رو رول  کرد اما موفق نبود. هیمن وارد سالن میشه. سی ام پانک نیوز. مسابقه ادامه داره. کمی بعد گروه امپریوم، علیه زین و اونز شروع به دخالت کردند. اونز با امپریوم درگیر شد. پریست به اونز چوکسلم زد. زین یک شیرجه روی پریست اجرا کرد. ویسنی و کایزر حواس داور رو پرت کردند و گونتر پای زین رو گرفت تا نتونه حرکت بعدی رو اجرا کنه. بالور به زین دراپ کیک زد. او بعدش کوپد گریس رو اجرا کرد و رفت برای کاور

برنده بالور و پریست


 هیمن در کنار رینگ، لبخندزنان با گوشی حرف میزنه.


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/27 و 14:37 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش
    امیدوارم که حالت خوب باشه
    ممنون از تو که باعث پیشرفت من در نویسندگی شدی این رو واقعا میگم چون که نویسندگی در همچین وبلاگی باعث میشه که کیفیت مقالات و بررسی ها بالا بره تا کاربران بتوانند از خواندن آنها لذت ببرند.
    و این که از امشب شروع به نوشتن چند مقاله میکنم تا در وبلاگ بزارم.
    ممنون ازت بخاطر این که باعث پیشرفت من شدی
    فعلا

    پاسخ :
    سلام علی. خوشحالم که بازم فعال شدی. خواهش میکنم. خودتم زحمت کشیدی و استعداد داشتی که موفق شدی. دستت دردنکنه. کاربران حتما از دیدن مطالبت خوشحال میشند

  • ظهیرمحمودی گفته: ظهیرمحمودی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/26 و 18:10 دقیقه ارسال شده.

    به نظرم یه کم تکراری شده برنامه ها. منظورم بلاد لاین و جاجمنت دی هست. بیش از حد طولانی شدن. دیگه جذابیت گذشته رو نداره. البته این نظر شخصیه. خوشحال میشم دوستان هم نظری بدن.

  • S گفته: S می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/02/26 و 16:56 دقیقه ارسال شده.

    مین ایونت سر تایتل نبود دیگه ؟

    پاسخ : نه مسابقه عادی بود

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش