آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59745 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58360 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل اسمکدان 19 مارس
  • بازدید : (139)

نتایج کامل اسمکدان 19 مارس

متن در ادامه مطلب

داره ترجمه میشه

اسمک شروع میشه و همون لحظه به پشت صحنه میریم و میبینیم که بیانکا و ساشا دارن با هم بحث میکنن. بینکا میگه تو واقعا چی فکر کردی مقابل نایا جکس مسابقه بدی و دوباره به بحث ادامه میدن که بیانکا میگه انتخاب بدی کردی و من امشب به تو کمک نمی کنم.

مسابقه برای تایتل زنان اسمکدان

ساشا بنکس مقابل نایا جکس با بیزلر

ساشا سابمیشنش رو روی جکس انجام میده و بیانکا و بیزلر بیرون درگیرند و میان داخل رینگ همدیگرو میزنند که حواس داور پرت میشه و شینا میره که کیک بزنه به ساشا اما او جاخالی میده و کیک به جکس میخوره و ساشا میره برای کاور و تمام!

برنده و همچنان قهرمان زنان اسمکدان: ساشا بنکس

ما یک کلیپ از درگیری ادج و برایان با اوسو و رینز میبینیم.

کایلا برکستون در پشت صحنه با ادج هستش. کیلا میگه چه حالی داری که بعد از یک دهه به اسکمدان برگشتی. ادج میگه اینجا همیشه مثل خونه ی من بوده و بعضی از اتفاقات خوب کریر من اینجا رخ داده. او آندرتیکر رو برای کمربند سنگین وزن توی اسمکدان شکست داده. او میگه این احساس واقعی هستش و این احساس درست هستش. برایان شانس خیلی کمی داره در فست لین و اگر من نباشم اون هرگز این شانس پیروزی نداره

و برای امشب، ادج میگه جی میتونه یه استعداد خوب در کمپانی باشه اما تا وقتی زیر دست رومن رینز هستش نمیتونه خوب باشه و وارد مشکل میشه امشب و من مشکلم.

پیام بازرگانی

یه کلیپی میبینیم که ادج 19 سال پیش با هالک هوگان کمربند تیمی رو در اسمک گرفتند.

شینا و نایا در پشت صحنه هستند و نایا از دست شینا عصبی هستش. شینا معذرت خواهی می کنه و نایا میخواد بدونه که با بلیر قراره چیکار کنه و شینا میگه من امشب با بیانکا بلیر مسابقه دارم و قرار از بین ببرمش.

رولینز در رینگ هستش. او میگه که من چند وقتی هستش که به اسمکدان برگشتم و وقتی برگشت همه ی سوپراستار هم دور رینگ جمع شدند و او رو مثل یک پادشاه تشویق کردند و میگه من بیرون اومدم چون همه به من احترام میگذارند و وقتی دیدم همه پشتشون رو به من کردند و رفتند من به نظرشون احترام گذاشتم چون دیوونه هستند. اما یکی خیلی به من بی احترامی کرد و اون سزارو بود و او به خاطر همین بیرون اومد چون سزارو  ازش متنفر هستش.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش