آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59749 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58364 rey
10807 48258 sam
خبرهای به روز کشتی کج
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (324)
WWE - The Shorty Awards
خبرهای به روز کشتی کج
متن در ادامه مطلب


کوین اونز فاش کرد ، در طی مسابقه اش با ست رولینز در رسلمنیا 36 از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده بود و با این حال به مسابقه اش کامل ادامه داد و بخاطر مصدومیت و آسیب دیدگی از شؤهای هفتگی بدور هست و این غیبت او هیچ ربطی به بی برنامگی مدیران نسبت به او ندارد.


جیمی اوسو از ناحیه زانو دچارمصدومیت شده و 6 الی 9 ماه از رینگ دور خواهد بود.


شو اسمکدان این هفته توانست 1.919 میلیون بیننده جذب کند، در مقایسه با شو اسمکدان هفته گذشته که 2.014 میلیون بیننده داشت، افت ریتینگ داشته است.


بکی لنچ به مناسبت تولد راک گفته: راک انسان بسیار باسخاوت و دلسوزیه و قلب بسیار بزرگی رو هم داره اگه راک و جان سینا نبودند من هرگز به اینجا نمی رسیدم. این دو نفر با اینکه سرشون بسیار شلوغه و نمیتونند سرشون رو تکون بدند اما همیشه برای کمک به امثال ما کوتاهی نکردند و راهنمای فوق العاده. هستن.


از گوشه و کنار این روزهای سطح اینترنت ، باز وقوع خبر مسابقه بابی لشلی و براک لزنر در بزرگترین پارتی تابستان سامراسلم 2020 به گوش میرسد و بنظر میرسد واقعاً هم این بحث اینبار به شدت جدی هستش و تصمیم مدنظر و فعلی مدیران تقابل لشلی و براک لزنر در سامراسلم هستش.


ایدن انگلیش اظهار داشته که شعار Rusev day به شکلی کاملا اتفاقی میان هواداران به محبوبیت بالایی رسید و در واقع توسط مدیران برنامه ریزی نشده بود.


طبق اعلام رسمی کودی و کمپانی الیت تمامی شو های داینامیت از این هفته به صورت زنده پخش خواهد شد.


کالیستو رسما اعلام آمادگی برای بازگشت به رينگ کرده است،وی در 31 دسامبر در یکی از لایو اونت های اسمکدان از ناحیه شانه مصدوم شد.


کمپانی ایمپکت به دنبال جذب Ec3 و درک موریک است،همینطور این اجازه به Ec3 داده شده است که در صورت پیوستن به ایمپکت میتواند در کمپانی های دیگری هم شرکت کند.


باتیستا در توییتر به ترامپ توهین کرد و او را دروغگو و دیکتاتور خطاب کرد که در حال نگاه کردن مرگ چندین هزار آمریکایی بود.



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش