آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بررسی پی پر ویو المنیشن چمبر 2023
  • بازدید : (388)
بررسی پی پر ویو المنیشن چمبر 2023

بررسی پی پر ویو المنیشن چمبر 2023 

متن در ادامه مطلب



یک ایستگاه قبل از رسلمنیا رویدای برگزار میشه که خاطره‌انگیز هستش رویدادی که یک زمان اوج خشونت کمپانی بود.


1_ المنیشن چمبر زنان

در این مسابقه من چیز خاصی ندیدم و یک جورایی برنده مسابقه هم از قبل معلوم بود.

در واقع لحظه های زیبای کمی در طول مسابقه دیدم و بسیار کم از نوع مسابقه استفاده کردن یعنی منظور من اینه که انگار مسابقه اصلا نوعش المنیشن چمبر نبود چرا که از امکانات این مسابقه به درستی استفاده نشد و در واقع این مسابقه اصلا اوج نداشت و بسیار سریع هم تمام شد.

نمره مسابقه: 3 از 5 


2_ براک لزنر در مقابل بابی لشلی

برای مسابقه زیاد هیجان نداشتم چون از قبل میدونستم که قرار نیست مسابقه طولانی و جذابی رو ببینیم چرا که مسابقات قبلی این دو اصلا در حد خوب نبوده و طوری نبود که برای این مسابقه لحظه شماری کنم.

فینیشر های زیادی در این مسابقه به همدیگه زدن و براک لزنر با زدن ضربه خطا به لشلی باعث شد که مسابقه را ببازه ولی بعدش دیدیم که چطور عصبانی شد و هم به داور و هم به لشلی اف 5 زد.

پایان مسابقه به ما نشان داد که حدودا لزنر داره هیل میشه و دیگه شاهد اون شخصیت فیس فوق‌العاده اش نیستیم.

در مجموع باید بگم که به احتمال زیاد شاهد مسابقه این دو برای رسلمنیا 39 خواهیم بود ولی امیدوارم در آنجا مسابقه بهتری را مشاهده کنیم.

نمره مسابقه: 2/25 از 5


3_ ادج و بث فونیکس در مقابل ریا ریپلی و فین بالور

این مسابقه هایپ زیادی را از قبل برای تماشاگران ایجاد نکرد ولی ما در طول مسابقه دیدیم که لحظات قشنگی را هر چهار نفر به وجود آوردن و باید از عملکرد بث فونیکس هم تعریف کرد چرا که توانست در این سن حرکاتی مانند پاوربامپ و سوپرلکس را به درستی اجرا کنه.

همچنین ما شاهد ادامه درگیری ادج و گروه روز داوری در ادامه خواهیم بود و به احتمال بسیار زیاد مسابقه ادج و فین بالور برای رسلمنیا 39 ثبت میشه و یک جورایی شاهد آخرین مسابقه این دو هستیم.

اما اگر بخوام در مورد مسابقه حرف بزنم باید بگم که اواسط مسابقه بسیار سریع دنبال شد و به خوب بودن مسابقه کمک زیادی کرد ولی اوایل مسابقه طوری نبود که بخوام بگم و جذابیتی نداشت.

ولی در مجموع مسابقه سرگرم کننده ای را دیدم.

نمره مسابقه: 3/5 از 5 


4_ المنیشن چمبر مردان

در طی چند سال گذشته میتوانم با جرعت بگم که این المنیشن چمبر مردان بهترین در سال های گذشته بود و هم سرعت لازم رو داشت و هم حرکات ریسکی زیادی در مسابقه دیدیم و همچنین تمامی کشتی گیران توانستند اکثر حرکات خودشون را به نمایش بگذارند.

اوایل مسابقه شاهد نمایش بینظیر رالینز و گارگنو بودیم و در ادامه آستین تیوری به رینگ آمد ولی طوری رفتار کرد که هوادار ها او را هووو کنند چرا که در اتاقک کوچک چمبر رفت تا با رالینز و گارگنو کشتی نگیرد ولی رالینز و گارگنو رفتند و حسابی تیوری را کوتک زدن.

در ادامه شاهد آمدن کشتی گیران دیگر بودیم مانند پریست و برانسون رید و مانتیز فورد و تمامی رسلر ها در رینگ بودن.

در اواسط مسابقه دیدیم که مانتیز فورد هنرنمایی های زیادی انجام داد و باعث شد هواداران بلند او را تشویق کنند.

همچنین در بعضی از اوقات دیدیم که رالینز و گارگنو چه کارهایی انجام دادن و جذابیت مسابقه را دوچندان کردند مانند آن پاوربامپی که رالینز میخواست به گارگنو بزنه ولی گارگنو بدل کرد و رالینز را به شکل هوریکن رانا بر شانه پرسیت و دیگر رسلر ها انداخت. 

همچنین حذف شدن کشتی گیر ها پیوسته و سریع نبود و از اواسط مسابقه تا اواخر آن حدودا هر ۳ دقیقه یک نفر حذف میشد که تایم خوبی بود.

و عملکرد خوب مانتیز فورد و گارگنو در مسابقه عالی بود و توانستند به سریع بودن مسابقه کمک کنند.

دخالت لوگان پاول و استامپ زدن او به رالینز باعث شکست رالینز در این مسابقه شد و یک جورایی ما باید مسابقه ست رالینز و لوگان پاول را در رسلمنیا قطعی بدانیم.

نمره مسابقه: 4/25 از 5


5_ رومن رینز در مقابل سمی زین

حساس و دیدنی مانند مسابقات دوران اتیوتد ارا؛

داستان سمی زین و بلادلاین پر از غافلگیری بود و ما شاهد فراز و نشیب های زیادی در این داستان بودیم و طوری بود که اگر سگمنت های آنها را نمی‌دیدم انگار یک جای کار می‌لنگید.

از شروع مسابقه شاهد این بودیم که هواداران سمی را تشویق می‌کردند و من را یاد مسابقه رینز و مکینتایر و همچنین مسابقه جان سینا و راب ون دم در ای سی دبلیو می‌انداخت.

جو استادیوم به طرف سمی زین بود و اگر رینز ضرباتی را به زین میزد هواداران او را بسیار هووو میکردند.

در واقع میشه گفت این مهمترین مسابقه سمی زین در طول کریرش بود و او میتوانیت با شکست دادن رینز تاریخ سازی کند و اسمش را سر زبان بیندازد.

اواسط مسابقه رینز توانست ضربات سنگینی را به سمی بزند و او را پیش همسرش برد و باز هم هواداران او را هوو کردن.

ولی سمی با زدن سوپرمن پانچ و فینیشرش به رینز و پین کردن او تا یک قدمی قهرمان جهان شدن پیش رفت ولی در یکی از بهترین کیک اوت های چند سال قبل مسابقه ادامه پیدا کرد.

در ادامه شاهد ضربات دیگری از سمی بودیم ولی رینز کیک اوت میکرد و نمیزاشت مسابقه به نفع سمی تمام بشه.
و در اواسط هم که شاهد دخالت جیمی بودیم و او سه سوپرکیک و یک جامپ بر روی سمی زد و دست رینز را روی سمی گذاشت و او را پین کرد ولی سمی کیک اوت کرد در ادامه رینز اسپیر زد ولی باز سمی کیک اوت کرد و در دقایق پایانی دیدیم که سمی به اشتباه بر روی جی اسپیر زد تا شاید تا قبل از رسلمنیا شاهد درگیری آنها و ثبت مسابقه آنها برای کمربند های تگ تیم باشیم یعنی ثبت مسابقه اوسوز در مقابل کوین اونز و سمی زین.
و رین رینز با زدن اسپیر به زین توانست او را کاور کند و برنده مسابقه شود تا به تایتل رین خود ادامه بده.
نمره مسابقه: 4/75 از 5

نتیجه‌گیری نهایی=
در این رویداد من شاهد لحظات مهمی بودم مانند کیک اوت تاریخی رینز و جو استادیوم در هنگام برگزاری مین اونت رویداد و هنرنمایی های مانتیز فورد. نکته ای که باعث میشد همه‌چیز فوق‌العاده به نظر برسه اینه که تمامی این پی پر ویو طوری بوک شده که انگار سال ها برای آنها برنامه ریزی شده و دقیق بودن همه‌چیز باعث هیجان زیاد در این سه ساعت و بیست دقیقه شده بود.
در ادامه باید گفت سمی زین بهترین عملکردش را در کریرش انجام داد و به درستی حرکات را انجام داد و اصلا جایی در مسابقه نبود که بخوام بگم سمی کم کاری کرد.
چمبر زنان و مردان نسبت به سالهای قبل جذاب تر بود و صحنه های قشنگ زیادی هم داشت ولی باز با این حال هنوز تا بهتر شدن راه زیادی دارن.
بوک مسابقه لزنر و لشلی بسیار ضعیف بود و به نظرم اگر مسابقه آنها ثبت نمیشد خیلی بهتر بود تا این که مسابقه سریع و تماما فینیشر را ببینیم.

در کل این المنیشن چمبر بسیار سرگرم‌کننده بود و لحظات مهم و تاریخی زیادی هم داشت.


نمره به رویداد: 7/75 از 10


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پوریا  گفته: پوریا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/12/05 و 21:45 دقیقه ارسال شده.

    چرا مسابقه مردان به این خوبی 4/25 و مسابقه ی رومن رینز سمی زین 4/75 مسابقه ی مردان خیلی بهتر بود از مسابقه سمی زین رومن رینز

    پاسخ : سلام پوریا


    این بررسی رو طبق معیارهای خودم نوشتم شاید معیار های شما فرق داشته باشه و همچنین سلیقه هرکس قابل احترام هست

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش