آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59746 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58362 rey
10807 48257 sam
سخنی با عزیزان و همراهان پانک نیوز
  • بازدید : (177)


سخنی با عزیزان و همراهان پانک نیوز 


متن در ادامه مطلب 



سلام خدمت تمام دوستان و همراهان عزیز سایت سی ام پانک نیوز،من یاشار رولینز مدتی هست که پیش شما فعال بودم چه به طور نویسنده رسمی چه غیر رسمی خب من از اون موقع که سی ام پانک نیوز در میهن بلاگ بود در سال 1392 با سایت آشنا شدم و از اون موقع کنار شما بودم و مدت خوبی رو گذشت نویسنده هایی اومدن و رفتن و خیلی ها بهمون اضافه شدن 


خب حالا من می خواستم از شما عذر بخوام و بگم که من حالا با این مقطع سخت درسی متاسفانه فعالیتم به جمعه ها و پنجشنبه ها انتقال می یابد و می خواستم عذر خواهی کنم که نمی تونم فول تایم در کنارتون باشم اما مطمعن باشید در کنارتون هستم 


تو قلبم هستید امیدوارم در جمعه ها بتونم جبران کنم ❤️❤️




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/05 و 12:20 دقیقه ارسال شده.

    یاشار بیا. یک لحظه پشتیبانی

    پاسخ : داداش من عضو پشتیبانی نیستم فقط مدیر هست

    کار داری تو پست قدیمی که خودم زدم بگو

  • سید متین مسعودی گفته: سید متین مسعودی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/05 و 1:06 دقیقه ارسال شده.

    سلام خوبی؟مگه شما چند سالتونه؟

    پاسخ :
    وقتی پست بزنم روشن میشه

  • مانی گفته: مانی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/07/04 و 13:12 دقیقه ارسال شده.

    سلام میخواستم بدونم چه سالی سایت رو ساختید

    پاسخ : تاریخته این سایت به چند تا ادمین میرسه. باید راجبش پست بزنم تا موضوع روشن بشه. اما خیلی از سال 92 با این سایتاشنا شدند

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش