آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 1 مارس 2024
  • بازدید : (616)

WWE SmackDown 23 de febrero de 2024: Resultados en vivo


نتایج کامل اسمکدان 1 مارس 2024


متن در ادامه مطلب

 

برنامه با مرور به المنیشن چمبر شروع میشه

 رومن رینز با پل هیمن، جیمی اوسو و سولو سیکوآ به رینگ می آید.

آنها در رینگ می ایستند و رومن به جمعیت می گوید که او را تصدیق کنند. هواداران تشویق می‌کنند و او به آنها می‌گوید که صدایشان بلندتر از قبل بود. او به آنها می گوید که دوباره این کار را انجام دهند و آنها برای کودی شعار می دهند. او می‌گوید که دوباره آن را امتحان می‌کنند و اگر شعارها  به نفع او نباشد، او سالن را ترک خواهد کرد. او از آنها می خواهد که او را تصدیق کنند. تماشاگران این کار را نمی کنند. او به هیمن می‌گوید کارشان اینجا تمام شده است.

هیمن به او می گوید که هنوز نمی توانند بروند. هیمن به جمعیت می گوید که بزرگترین ستاره کمپانی، بعد از اگهی تبلیغی می آید.

پس از بازگشت از تبلیغات، موسیقی راک پخش می شود و او می آید.

رومن در رینگ خیلی خوشحال به نظر نمی رسد. برخی از هواداران شعار "راکی" را سر می دهند. او می خواهد صحبت کند، هواداران هو می کنند و او متوقف می شود. راک از آنها می پرسد که آیا مطمئن هستند که می خواهند راک را بو کنند. او می‌گوید اخباری دارد.

راک می گوید: «ظاهراً گلندیل ده مایل از فینیکس فاصله دارد. او می پرسد که آیا امشب افراد زیادی از فینیکس در اینجا هستند؟ سی ام پانک نیوز.  خیلی ها تشویق می کنند و او می گوید که منطقی است، او کمی تحقیق کرد و این چیزی است که او فهمید. شهر شماره یک در آمریکا در زمینه مصرف کوکائین و متا، فینیکس، آریزونا است. او می‌گوید: «بالاخره... زندگی شما معنا پیدا می‌کند»

راک می‌گوید که همه آن‌ها روحیه خوبی دارند و به این دلیل است که یک بار دیگر، کشتی حرفه‌ای مهمان انها هست. این عظمت در میان شما به خاطر The Rock و Bloodline است. طرفداران شعار "راکی" را سر می دهند و او می گوید که ایا قهرمان آنها، کودی رودز نیست.

او می‌گوید کودی می‌خواهد یک به یک با یکی از بزرگان بجنگد، راک شما را می‌شنود و شما را می‌بیند. راک به چالش او "نه" می گوید و طرفداران هو می کنند. او می گوید همه دنیا می خواهد با من تک با تک باشند. کودی فکر می‌کند در رسلمنیا می‌تواند با The Rock تک به تک مسابقه بدهد. او می‌گوید چالش او را شنیدیم و خندیدیم، اما حالا آنها یک پیشنهاد متقابل برای کودی دارند.

راک می گوید در رسلمنیا، راک و رومن رینز در مقابل کودی رودز و ست رولینز خواهد بود. اما این یک مسابقه تگ تیمی معمولی نخواهد بود. اگر کودی و ست برنده شوند، در شب دوم، مسابقه قهرمانی کودی در برابر رینز، بدون دخالت بلادلاین خواهد بود. لنهل قراردادها را امضا می کنند.

طرفداران شعار "Cody" را سر می دهند و راک می گوید، اما اگر The Rock و Roman برنده شوند، بلادلاین برای دخالت ازاد خواهد بود. مثلا جیمی می تواند داور باشد، سولو می تواند سرود ملی را بخواند. طرفداران شعار "Solo" را سر می دهند و سولو به Bloodline خیره می شود. راک می‌گوید یا راک با صندلی، مغز کودی را داغون میکند

او به کودی می گوید که او و ست باید به چیزهای زیادی فکر کنند. او به کودی می گوید که انتظار دارد او رو در رو در اسمکدان هفته آینده جوابش را بدهد. و اگر قبول نکند، همه می‌دانند، راک مانع از ورود کودی به رسلمنیا می‌شود. راک می گوید کسی نیست که بتواند جلوی او را بگیرد. هواداران شعار "تریپل اچ" سر می دهند. اگر کودی چالش خود را نپذیرد، آنگاه ما به داستان کودی را به طرز غم انگیزی پایان خواهیم داد.

The Rock آنها را برای هفته آینده در اسمکدان فرا می خواند و آنها پاسخ های خود را خواهند داد. رومن رینز می گوید که برای خانواده اش هر کاری انجام می دهد اما به این یک چیز نیاز دارد. او به دراک نگاه می کند و به او می گوید که او را تصدیق کند.

راک عینک آفتابی خود را برمی دارد و می گوید: "رومن سلطنت می کند، من شما را به عنوان رئیس قبیله خود می شناسم". راک رومن را در آغوش می گیرند. راک می گوید این خانواده است و آنها هر کاری برای خانواده انجام می دهند.

 

آستین تئوری و گریسون والر در پشت صحنه در حال تماشای مسابقات چمبر هستند. لس‌آنجلس نایت از آن‌ها می‌پرسد که آیا AJ Styles را دیده‌اند یا خیر و آنها می‌گویند که او را ندیده‌اند. او دور می شود و رندی اورتن می آید. آنها به تماشای صحنه ی صدمه دیدن اورتن می پردازند و او شروع به خندیدن می کند. او یکی از آنها را برای مسابقه به چالش میکشد. گریسون می گوید که آستین تئوری همیشه دوست دارد با اورتون مسابقه ای داشته باشد. اورتن می رود. تئوری و والر با هم بحث می کنند و تئوری به او می گوید که من را به دردسر انداختی.

 

تیفانی استراتون در مقابل نائومی

نایومی روی طنابها می نشیند اما تیفانی یک ضربه به چشمهای او میزنه. داور صحنه رو نمیبینه. تیفانی صورت نائومی را به حاشیه میکوبه. او از طناب بالا می رود و با اجرایمونسالت فرود میاد. نایومی نقش زمین میشه و تیفانی او رو کاور میکنه

برنده: تیفانی استراتن

 

بیلی و داکوتا کای در مقابل جنگجوی کابوکی

بیلی یک کیک به سانه می زند، او به داکوتا تگ میده. داکوتا از روی طناب می پره روی حریف . بیلی به داکوتا نگاه می کند و انها تیم کابوکی رو همزمان به کف رینگ میکوبند. کمی بعد ایو اسکای میاد دخالت کنه و گروه کابوکی به بیلی حمله میکنند و مسابقه بدون نتیجه تمام میشه.

برندگان: بدون نتیجه

 

 نیک آلدیس در پشت صحنه سراغ گروه کابوکی میره و میگه باید بابت کارتون جواب پس بدید

 

برون بریک در مقابل زیون کوین

زنگ به صدا در می آید. برون با اسپیر به کوین ضربه می زند و بلافاصله میره برای پین و پایان

برنده: برون بریکر

 

ویدئویی از سانتوس اسکوبار پخش می شود که او با هامبرتو، آنجل و الکترا لوپز صحبت می کند. آنها در مورد کارلیتو صحبت می کنند و ما کلیپ هایی از درگیری بین کارلیتو و سانتوس اسکوبار را می بینیم.

 

مبارزه خیابانی

 سانتوس اسکوبار در مقابل کارلیتو

سانتوس به ری که کنار رینگ هست، نگاه می کند. ری وارد رینگ می شود، اسکوبار میره بهش رایت هند بزنه. ری جا خالی میده. کارلیتو به اسکوبار حمله میکنه. آنجل و هامبرتو وارد رینگ می شوند اما ری و بقیه آنها را به بیرون پرتاب می کنند. سی ام پانک نیوز. ری با 619 ضربه ای به سانتوس می زند و کارلیتو اسکوبار را از حاشیه رینگ می زند. اما در برگشت، اسکوبار کارلیتو رو کاور میکنه.

برنده: سانتوس اسکوبار

 

گروه نیو گچ ریپابلیک در اتاق الدیس هستند و موقعیتی برای رسلمنیا میخواهند. الدیس میگه در فکرش هستیم و به زودی خبرهای تازه ای رو منتشر خواهیم کرد.

 

آلدیس سراغ لانایت می رود و او به آلدیس می گوید که به دنبال مسابقه مقابل استایلز هست. الدیس میگه قرار نیست استایلز امشب اینجا باشه. نایت به آلدیس می گوید اگر لازم باشد او را در خانه اش پیدا می کند. لس آنجلس نایت صندلی را در دست دارد که ای جی با آن ضربه ای به او زد و به آلدیس می گوید که نمی توانی مانعم بشوی.

کوین  می آید و کنار گزارشگرا میشینه.

 

رندی اورتن در مقابل تئوری آستین

اورتن میخواد ار کی او بزنه. تیوری او رو هل میده. تئوری یک ضربه میزنه و میره برای پین اما رندی کیک اوت میکنه. تیوری رایت هند میزنه. او پین رو دوباره امتحان میکنه اما بیفایده هست. اورتون روی طناب میره. تئوری اورتون را می‌گیرد و میخواد دی دی تی بزنه اما اورتن بهش اجازه نمیده. او تئوری را روی طنابها می‌اندازد اما تئوری به اورتون اجازه اجرای حرکتی رو نمیده. تئوری از روی طناب می پرد اما اورتون با RKO به او ضربه می زند. رندی میره برای پین و پایان

برنده: رندی اورتن

 

گریسون والر از پشت به رندی اورتون ضربه می زند اما کوین اونز به داخل رینگ می دود و با والر درگیر میشه. تئوری اوونز را می گیرد. اوونز با یک استانر به او پاسخ میدهد. او یک استانر هم به والر میزنه

 والر او را هل می دهد. والر برمی گردد و اورتن با RKO به او ضربه می زند.

با اهنگ اورتن ، برنامه تمام میشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش