آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59745 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58360 rey
10807 48256 sam
نتایج کامل راو 16 مارس 2020
  • بازدید : (521)
نتیجه تصویری برای wwe raw 16 march 2020

نتایج کامل راو 16 مارس 2020
متن در ادامه مطلب



اول شو ادج وارد رینگ میشه و میگه این چند هفته برای منو و همسرم خیلی عجیب بود. ادج میخواد فیلم های این مدت رو نشون بدن و تصاویری از درگیری های بین اون و همسرش با رندی اورتون نمایش داده میشه.


ادج میگه من برای رندی و کارایی که اون تو این سال هاانجام داده احترام زیادی قائلم و اون قطعا یکی از بهترین هاست اما اون هیچ وقت کارایی رو که من کردم رو انجام نداده. اون به کار من خیلی حسودی میکنه.


ادج ادامه میده چند هفته پیش بث فینیکس اومده بود تا جدید ترین مایعنات پرشکی منو برای بازنشستگیم اعلام کنه رندی اون بلا رو سرش آورد و الان من به زندی میگم اگه جرات داره توی راسلمینیا در یک مسابقه لست من استندیگ مچ جلوی من قرار بگیره.


ادج ادامه داد: این سناریویی نیست که رندی اونو بنویسه بلکه این سناریو رو ادج خواهد نوشت و میکروفن رو میندازه و میره و این بخش تموم میشه


تصاویری از حضور ساشا بنکس توی سالن داریم. و بعدش تصاویر صحنه هایی از مسابقات رویال رامبل پخش میکنن که براک لزنر هم وی اون شرکت داشت و چطور مکینتایر با پیروزی تونست نامبر وان کانتندر بشه


به رینگ برمیگردیم و بازم تصاویر حضور اندرتیکر توی بکستیج پخش میشه و انگار خیلی دلخور هست چون قراردادی روی میزش وجود نداشت بعد چند دقیقه تم ورود ای جی به صدا درمیاد و بعد مدت کوتاهی ای جی و تیمش توی صفحه نمایش دیده میشن. سی ام پانک نیوز. ای جی میگه: تیکر یه کشتی گیر افسانه ایه که کار خودش رو توی این کمپانی انجام داده و الان وقت این بازنشسته بشه اما اون این کارو نمیکنه و همه اینا تقصیر میشل مک کول هست. و اونو پول مک کول صدا میزنه که به خاطر پول سلامتی تیکر رو به خطر میندازه


اون باعث میشه تیکر هر سال موقع راسلمینیا بیاد درحالی که باید بشینه تو خونه.

بعدش ای جی عکس هایی از تیکر نشون میده و تیکر مارک صدا میکنه و بعدش میگه اندرتیکر 2 بار بینیش رو وارد گروه ما کرده ولی دیگه نمیزاریم این اتفاق بیفته


بعدش ای جی قرارداد رو امضا میکنه و به اندرسون میگه برو و این قرارداد رو به تیکر بده اما اندرسون تمایلی به این کار نداره ای جی از گالوز میخواد که این کارو کنه اما گالوز هم تمایلی به انجامش نداره ای جی عصبی میشه و میگه دیگه با من حرف نزنین.


گالوز و اندرسون هم نگران قراداد رو برمیدارن و به رینگ میان تا اونو به تیکر بدن وقتی اونا نزدیک رینگ میشن چراغا خاموش میشه و بعد روشن شدن تیکر دیگه تو رینگ نیست چراغا دوباره خاموش و روشن میشه و این بار تیکر پست سر OC قرار داره اندرسون گالوز وقتی برمیگردن تیکر هر جفتشون رو میزنه و قراداد رو امضا میکنه و قراردادو تو دهن اندرسون میکنه و بعدش با تم سانگش به صفحه نمایش خیره میشه.


ری میستریو در مقابل آندراده

آندراده اسنپ سوپلکس روی ری میستریو انجام میده و بعدش وقتی میخواد بره برای سوپلکس سوم ری مسیتریو اجازه انجام این کارو بهش نمیده و بهش 619  میشزنه و بعدش اسپلش رو انجام میده و میره برای کاور

برنده: ری میستریو


بکی به رینگ میاد و میگه روی حرفم با شاینا بیزلر هست چون میدونم که الان داره نگام میکنه. ما بیزلر رو در پشت صحنه می بینیم که بکی رو تماشا میکنه.
سی ام پانک نیوز.بکی بیزلر رو یک حیوان اسم میبره و میگه من از دیدن توانایی او در چمبر غافلگیر شدم اما بیزلر با تمام اینا نمیتونه مقابلم عددی باشه. من منتظرم تا در رسملنیا 36 این رو ثابت کنم. بکی کمی بابت پیروزی خودش رجز میخونه و میره.

کوین اوونز در پشت صحنه هست و گزارشگر راجب حرفهای رولینز از او میپرسه و میگه درسته که تو میخواهی هر طور شده باهاش مسابقه بدی.
کوین میگه بله من دعوت رولینز برای مسابقه رو قبول میکنم و دوست دارم که این مصاف در رسل 36 باشه. کوین میگه رسل در همورن ورزشگاهی برگزار میشه که من دوران ورزشیم رو شروع کردم و برام خیلی مهمه که ست رو در همون رینگ شکست بدم.

به کریر استون کلد مروری میکنیم

استون کلد درست مثل سابق با کبکبه وارد رینگ میشه. او میگه باید امروز یعنی 16 مارس رو یک تعطیلی رسمی حساب کنیم. او از  مردم میخواد همراهیش کنند اما خوب کسی اوجا نیست.
گزارشگر مجبور میشه به حرفهای استون کلد واکنش نشون بده و استون از واکنشهای او خوشش میاد و میگه ممنون که همراهیم کردی و بهتره بیایی تو رینگ. گزارشگر میره و استون باهاش جشن نوشیدنی راه میندازه و با هم خوش و بش میکنند اما استون ناگهان یه استانر به طرف میزنه . کلد با همون دبدبه ی همیشگی خودش میخواد بره اما بکی به رینگ میاد. بکی میخواد جشن نوشیدنی بگیره و اصلا توجهی به گزارشگر نداره. او به کلد میگه بیا من میخوام باهات همراهی بکنم. استون برمیگرده و اونا شروع به خوردن نوشیدینی و عربده زنی میکنند و بکی میگه وقتی من و کلد تو رینگ باشیم اوضاع اینجوری میشه. با جشن اونا شو تمام میشه.

برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهدی گفته: مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/12/27 و 8:34 دقیقه ارسال شده.

    سلام داش سینا
    من اومدم
    بخش بکی به بعد رو من مینویسم
    همونجا که بکی میاد برای بیزلر تو رینگ کوری میخونه منظورم هست
    از همونجا من مینویسم

    پاسخ : باشه داداش من کارم دیگه الان تموم میشه مسابقه ری میستریو مونده
    پاسخ :
    حلههههههههه عزیزم
    پاسخ : مهدی من کارم تموم شد پست در اختیار توعه
    پاسخ : قربونت
    متن رو اضافه کردم. تموم شد. من رفتم بای و خیلی هم از کمکت ممنون

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش