آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48858 rey
34 1394 sam
20515 58346 rey
10807 48249 sam
نتایج کامل راو 8 اگوست 2022
  • بازدید : (383)


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTu7j8Ry08qNgFnM5Qs1fDsU3PSQP7h5HrNH9QNC8M&s=0


نتایج کامل راو 8 اگوست 2022

متن در ادامه مطلب

بیلی همراه کای و اسکای به رینگ میاد مردم بوو میکنند. بیلی میگه من مدتها اینجا نبودم و حالا که برگشتم شما اینجوری برخورد میکنید. البته ما هم نمیخواهیم اینجا باشیم اما شما به ما نیاز دارید. شما میخواهید ببینید حرکت بعدی ما چیه و برای فهمیدنش پول خرج میکنید.
کای میگه اسم گروه ما رول مدل هست. ما سامراسلم رو خراب کردیم تا تکونی به همه بدیم. بیلی میگه از حرفهای بکی و بیانکا خسته شدیم و بیانکا بدون من چیزی نیست.
بیلی ادعا میکن که میخواد عدالت رو به بخش زنان برگردونه. اسکای میگه یعنی گرسنگی. بیلی میگه بله ما گرسنگی رو به بخش زنان اوردیم. میخواهیم حرکتی به بخش زنان بدیم. این بخش بدون من چیزی نیست.
اگر شماجواب سوالی رو نمیدونید باید به جستجو ادامه بدید. یعنی باید سوال بهتری بپرسید. حالا من سوالی دارم. چه کسی لیاقت ایو اسکای رادرک کد. همچنین چه کسی توانایی کای را فهمید. مردم بوو میکنند و بیلی غصبانی میشه و کای از بیلی میخواد که اروم باشه. کای میگه ما با شرکت در تورنمنت تیمی زنان توانایی خودمون رو به شما هم نشون میدیم.
بلیز میاد و از رول مدل میخواد ساکت باشد. اسکا هم میاد به بلیز ملحق میشه. کمی بعد بیانکا هم کنارشون قرار میگیره. اونا داخل رینگ با رول مدل چشم تو چشم میشند. بلیز هیلها رو به چالش میکشه و میگه اگر مسابقه امشبتون رو ببرید حریف ما برای تورنمنت کمربند تیمی خواهید بود.بیانکا میگه من هنوز با اسکای مشکل دارم. اگر شما دردسر میخواهید ما حاضریم با شما سه تا درگیر بشیم.
بیلی میگه باشه و برای کلش اف کاسل فیسها رو به چالش میکشه. بیانکا چالش رو قبول میکنه. بیلی میگه وقتی اداره اینجا دست من باشه باخت بیانکا حتمی هست. دو گروه درگیر میشند.فیسها برنده درگیری هستند

رولینز مقابل داوکینز

رولینز برای استراحت از رینگ بیرون میره. داوکینز میره دنبالش. رولینز هلش میده سمت پله ها. داوکینز به رینگ برمیگرده. رولینز میخواد استامپ بزنه اما داوکینز میره برای فینیشر که موفق نمیشه. رولینز بعدش ارم بروکر میزنه و به دنبالش با اجرای پدیگری میره برای کاور.

برنده رولینز


به بازگشت ادج در راو قبلی و درگیری تیم مستریو با گروه روز داوری مرور میشه

ادج پیش تیم مستریو میره و میگه میدونم که در راو قبلی کارها خوب پیش نرفت اما من حامی شما هستم. اونا باور ندارند و ادج میگه برخوردم با دومنیک یک اتفاق بود. حالا حالتون خوبه؟ دومنیک میگه اره خوبیم و بعدش ادج رو هل میده. ری از پسرش میخواد اروم باشه و به ادج میگه من 20 ساله که میشناسمت  
دومنیک میگه داری از ادج طرفداری میکنی. او قهر میکنه و میره. ری میگه میرم با دومنیک حرف بزنم.

دمیز و چامپا در پشت صحنه هستند. گزارشگر از چامپا میپرسه فکر میکنی امشب شانس باهات یار باشه. میز میگه چامپا نابغه هست. البته منظورم استایلز نیست. استایلز مانع از بردم در سامراسلم شد. چامپا میگه من مصاف امشبم رو تقدیم میکنم به هارلی رایس. او کمکم کرد تا خودم رو بسازم. متاسفانه خودش 3 سال قبل فوت کرد. لباس هارلی رایس همراه عکسش با میز، در گوشه سالن اویزان شده

ایزکیل مقابل اونز

اونز شروع به کتک زدن ایزکیل کرد و به اخطار کسی گوش نداد. او ایزکیل رو روی میز خرد کرد و بهش پاور بمب زد. ایزکیل داغون شده بود که داور و تیم پزشکی به کمکش اومدند

برنده با دیکیو ایزکیل


بالور میاد و میگه ادج فکر میکنه که ما باید ازش بترسیم. ادج و تیم مستریو نمیتونند متحد بشند. دومنیک ادج و ری رو فعلا طرد کرده. درهرحال ما از کسی ترسی نداریم. ترس وجود خارجی نداره. اون فقط تو فکر ماست. اماخطر یک چیز واقعی هست. ری امشب میفهمه که من چقدر خطرناک هستم.
تصویر پریست رو داریم که یک مصاف مقابل ادج میخواد. اومیگه ما دو هفته هست که در تورنتو هستم. ادج در 12 سال گذشته در تورنتو مسابقه نداده. پریست میخواد حالا در تورنتو یک مبارزه مقابل ادج داشته باشه. او میگه اگر ادج اماده باشه ما ترتیب مصاف رو میدیم. اما اگر ادج در مقابل چشم همشهری و دوستانش کم اورده ما به کارش پایان میدیم.

ادج پیش ری میره و میگه دومنیک رو پیدا کردی؟ ری میگه نه. ادج میگه پیشنهاد همکاری من سرجاشه. به خصوص که پریست هم من رو به چالش کشیده. سی ام پانک نیوز. ری میگه من دومنیک رو میشناسم. او کار درست رو انجام میده. به کمکم میاد. اگر تو دخالت کنی اوضاع بدتر میشه. ادج ارزوی موفقیت میکنه و میره

ری مستریو مقابل فین بالور

ری اماده ی شیرجه زدن میشد که ریپلی وارد شد. ریپلی دومنیک رو روی شانه هاش انداخته بود و بعد پرتش کرد زمین. صورت دومنیک هم زخمی بود. ری نگران شد اما بالور از فرصت استفاده کرد و به ری کوپ د گریس زد و تمام

برنده بالور

دانا و تامینا در پشت صحنه هستند و دانا میگه من میخوام دو تا کمربند داشته باشم. رول مدل میان و بیلی میگه کسی دنبال کمربند دانا نیست بلکه دنبال کمربند بهتری هستیم. تامینا میگه کمربند تیمی رو من قبلا داشتم و میتونم پسش بگیرم. کای میگه باشه سعی خودت رو بکن. اسکای هم میگه من از تامینا اصلا خوشم نمیاد.

ایو اسکای و داکوتا کای مقابل دانا و تامینا


تامینا رفت برای اسپلش. اسکای زانوش رو بالا اورد. تامینا مسیر فرودش رو تغیر داد. کای تگ گرفت و به تامینا کیک زد. او با رانینگ بوت کار رو ادامه داد. اسکای تگ گرفت و با اجرای مونسالت رفت برای کاور

برنده کای واسکای

به درگیری اونزو و ایزکیل مرور میشه
اونز در پشت صحنه میگه من کاری رو که لازم بود با ایزکیل کردم. من اون کار رو کردم چون فهمیدم او کی هست. ایزکیل خودش نمیدونه که کی هست. الان چشمهای زیادی روی این برنامه هست و من ثابت میکنم که اینجا برنامه ی اونز هست.

دومنیک در پشت صحنه با پدرش دیده میشه

لشلی مقابل چانپا
مصاف برای کمربند امریکا
چامپا برای دومین بار موقعیت پین رو داشت اما لشلی بازم کیک اوت کرد. او به گوشه رینگ رفت و خواست نی بزنه اما لشلی جا خالی داد. لشلی اسپین باستر زد. او بعدش هارت لوک رو اجرا کرد و چامپا تسلیم شد

برنده و همچنان قهرمان لشلی

مصاف دو به یک

اوموس مقابل تگ تیم محلی

اوموس در گوشه رینگ یکی از حریفان رو زد. او با بیگ بوت کار رو ادامه داد. اوموس با زدن تری اسلم رفت برای کاور

برنده اوموس


گزارشگر در پشت صحنه بابت برد رولینز بهش تبریک میگه. او بعدش نظر رولینز رو در مورد اینکه ریدل ممکنه چه حرفهایی در راو بعدی بزنه میپرسه. ست میگه فکر نمیکردم برای حرف زدن راجب ریدل سراغم اومده باشی.
سی ام پانک نیوز. رولینز شروع به مسخره کردن رفتار و صدای ریدل میکنه و میگه من نگاهبان این فضا هستم. برای امثال ریدل بهتره که از اینجا دور باشند. میتونید راجب ریدل از دانا وایت هم بپرسید. حالا اگر ریدل حرفی برای گفغتن داره میتونه در راو بعدی بیاد و بگه

گیبل مقابل زیگلر


گیبل انکل لوک زد اما زیگلر رها شد. گیبل این بار حریف رو رول کرد اما بیفایده بود. او اسلم زد اما زیگلر جا خالی اد. زیگلر با سوپرکیک به گیبل حمله کرد و رفت برای پین

برنده زیگلر

دودروپ و نیکی اش در پشت صحن هستند. نیکی میگه اگر در راو اینده ببریم به کمربند تیمی نزدیکتر میشیم. دودروپ میگه رویای اونا رو خراب میکنیم.
تصویر بلیز و اسکا رو داریم که میگند کسی نمیتونه رویای ما رو خراب کنه.
گروه رول مدل میان و به تیم بلیز میگند اگر ببرید حریف ما خواهید بود.
در این لحظه افسران پلیس دنبال یه نفر میدوند. انگار این بگیر بببند به یک تصادف در پارکینگ ورزشگاه ربط داره
 
نو دیکیو مچ

استایلز مقابل دمیز

دمیز اسکول کراشینگ زد اما در کاور موفق نبود.میز بعدش با چوب کندواستیک به حریف حمله کرد. او رفت برای فروگ اسپلش اما استایلز بهش کیک زد و میز به صندلی برخورد کرد. استایلز روی حریف استایلز کلش زد و پایان

برنده استایلز


بعد از مسابقه پلیسها دکستر لومیس رو در سالن دستگیر کردند و بردند. لومیس متهم به تصادف در پارکینگ هست.

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش