آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59751 amir1383
14150 48863 rey
34 1394 sam
20515 58367 rey
10807 48260 sam
مصاحبه جدید رومن رینز
  • بازدید : (289)

Image result for Roman Reigns New

مصاحبه جدید رومن رینز

متن در ادامه مطلب


 رومن رینز دوست دارد بزودی و از کشتی گیران دارای سابقه کار در NXT مقابل چه کسانی قرار بگیرد گفت: کیث لی شخصیه که از سوروایور سریز سال قبل من مشتاقانه منتظر اینم مسیرش بهم بیفته و ما باهم مسابقه ای داشته باشیم ؛ آدام کول دیگر نفری هست که خیلی دوست دارم باهاش در یه رینگ مسابقه قرار بگیرم ، این کار واقعاً زیبا خواهد بود و فکر میکنم واکنش فوق العاده ای از طرف هواداران در صورت برگزاری این مسابقه دریافت بکنیم ، آدام کول واقعاً ستودنی و باور نکردنی هست من مسابقه اخیر کول با پت مکافی رو فوق العاده پسندیدم و کیف کردم.

 رومن رینز همچنین در مورد اینکه آیا از کشتی گیران افسانه و قدیمی کسی هست که دوست می داشت در صورت امکان یه روز مقابلش قرار بگیرد :  رودی پایپر مرحوم کشتی گیری بود که من همیشه از تمام دقایق حضورش در شوها نهایت لذت رو میبردم ، پایپر یه افسانه بزرگی بود ولی در اینجا به حقش نرسید و نتونست به چیزایی که لیاقتش بود برسه و نسبتاً خیلی کوچک شمرده میشد ، پایپر جثه کوچکی شاید داشت ولی نهایت هیجان رو به سالن تزریق میکرد و نشون میداد چه کیفیتی داره.

 رومن رینز در مورد اینکه چه کسانی در این راه ، این کشتی گیر رو به روی آوردن به رسلینگ تشویق و همراهی کردند گفت: برت هارت یکی از بارزترین افرادی بود که از کودکی بهم الهام بخش بود و سخت در این راه راهنمایی و توصیه ام کرد و بهترین راه ها رو نشونم داد ، خانواده ام و پسرعمو هام هم در این راه از تجربیاتشون بهم گفتند و من بعد از جمع بندی و سنگین سبک کردن به این نتیجه رسیدم آینده خوبی میتونم اینجا داشته باشم و از اینکه سال ها قبل این انتخاب رو کردم افتخار میکنم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/05 و 23:04 دقیقه ارسال شده.

    سینا عزیز دلم حداقل مطالب برای وب میذاری از جایی کپی نکن یه کم تغییر بده که به
    به Wwe live مربوط نشه ممنون

    پاسخ : سلام محمد رضا . مصاحبه ها رو خودم نمیزارم و کسی برام میفرسته کلا تمام مصاحبه های کشتی گیران که قرار دادن توی پیج ها اینساگرام و تلگرام هم یکیه نوشتارش البته این کاری که تو میگی رو هم انجام دادم ولی خب بازم اعتراض شده که کپی هست واسه همین دیگه خود عادی مصاحبه رو قرار میدم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش