آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل راو 4 دسامبر 2023
  • بازدید : (445)

RAW: i match annunciati per il 13-03-2023


نتایج کامل راو 4 دسامبر 2023


متن در ادامه مطلب

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. او با واکنش خوبی از سوی جمعیت مواجه شد. مک اینتایر می گوید راو سرزمینی است که به نظر می رسد اخیراً همه عقل خود را از دست داده اند. آنها دروغگو، منافق، ترسو و احمق هستند. ظاهراً می‌توانید اخراج شوید و بروید، هر کاری را در این مدت انجام دهید و فوراً بخشیده می‌شوید. ما همچنین ست رولینز را داریم که تلاش می‌کند یک مسابقه سریع داشته باشد. رولینز می‌توانست به هر کسی امتیاز بدهد. مک اینتایر هفته قبل جی اوسو را شکست داد. رولینز به صورت او سیلی زد، بنابراین مک اینتایر با سر به صورت او زد. مک اینتایر در مورد جی اوسو به طعنه اشاره می کند که می تواند عذرخواهی کند. جی به سمت رندی اورتن دوید و از او طلب بخشش کرد. مک اینتایر می گوید که زمان تلافی بر سر جی فرا می رسد.

کسی هست که مک اینتایر داره فراموش میکنه... سامی زین.زین وارد میشه. مک اینتایر خوشحال به نظر می رسد. زین می گوید مک اینتایر در مورد همه، حرف های زیادی برای گفتن دارد. مک اینتایر می گوید که چیزی برای گفتن به زین دارد. هفته گذشته، زین سعی کرد در مورد شباهت خود به مک اینتایر صحبت کند. زین تنها کسی در جهان است که سزاوار آن است که توسط بلادلاین  سرگردان شود. زین بخشی از انها بود. زین به آنها پیوست زیرا داشت از مک اینتایر فرار می کرد. بعد زین آنها را به جان هم انداخت.

زین می گوید که مک اینتایر درست می گوید که زین در گذشته اشتباه کرده. زین اشتباه می کرد که فکر می کرد او و درو شبیه هم هستند. هر چه بیشتر به مک اینتایر گوش می دهد، بیشتر متوجه می شود که آنها هیچ شباهتی به هم ندارند. زین به خاطر کاستی هایش انگشتش را به سمت دیگران نشانه نمی رود. وقتی زین جلوی خانواده اش شکست خورد و همه را در فرصت قهرمانی ناامید کرد، به راهش ادامه داد. زین رستگاری گرفت و باعث افتخار خانواده اش شد. آیا مک اینتایر فکر می کند که باعث افتخار خانواده اش است؟ مک اینتایر عصبانی است. مک اینتایر می گوید یکی از آنها امشب از اینجا بیرون نمی رود. مک اینتایر خواهان یک داور است

 

درو مک اینتایر در مقابل سامی زین

مک اینتایر و زین به هم مشت میزنند. زین یک شیرجه میزنه. زین فرود بدی داردو مچ پایش صدمه میبیند. زین مک اینتایر را هل میده و میره حرکت بلانچا رو بزنه اما مچ پاش بهش اجازه نمیده.

زین در ایستادن مشکل دارد. مک اینتایر به زین نگاه می کند و سپس با ضربه ای به او می زند! جمعیت مک اینتایر را تشویق می کنند. زین سعی می کند خودش را روی پاهایش نگه دارد، اما مک اینتایر او را با کلیمور کیک میزنه و کاور میکنه.

برنده مکینتایر

زویی استارک با شاینا بازلر هست. بایرون ساکستون از بازلر درباره رویارویی با نیا جکس می پرسد. بازلر می گوید که جکس را با شکستن دستش به مدت دو سال در تعلیق گذاشت. امشب، وقتی تمام استخوانهایش را بشکند، این خاطره را به او یادآوری خواهد کرد.

 

بسته ویدیویی: جی اوسو، چند ماه پیش، این شانس را داشت که رئیس قبیله را از سلطنت خلع کند و قهرمان جهانی جهانی WWE شود، اما این شانس توسط مردی که بیشتر از هر کسی در جهان دوستش داشت، یعنی برادر دوقلوی خودش، از او گرفته شد. جی خودش را متقاعد کرد که کارش تمام شده است تا اینکه با کودی رودز تماس گرفت. رودز به او گفت که دست از کار نکش و مرد باشد. هر چه بیشتر در مورد آن فکر می کرد، بیشتر متوجه می شد که رودز درست می گوید. او در تمام عمرش برای همه جنگید، مانند رومن، برادرانش و پدرش. اکنون جی برای میراث خود می جنگد. جی خودش را برای مبارزه با رولینز اماده کرده.

 

جکی ردموند پشت صحنه است و می‌توانیم سامی زین را ببینیم که توسط یک مربی معاینه میشود. ردموند می‌خواهد در مورد مچ پای زین خبری بگیرد. درو مک اینتایر ناگهان میاد و به زین حمله می‌کند. مک اینتایر با مشت به زین ضربه می زند و می گوید که این موضوع را با صحبت کردن در مورد خانواده اش به سر خودش آورده است. مک اینتایر می گوید که او هیچ شباهتی به زین ندارد. درو بازم زین رو میزنه تا اینکه پیرس به کمک مامورا درو رو دور میکنند.

 

سامی زین روی زمین نشسته است و مربیان دبلیو دبلیو ای در حال بررسی مچ پا آسیب دیده او هستند. جی اوسو میاد و میگه زین خوب میشه.

 

بایرون ساکستون با بکی لینچ در پشت صحنه حضور دارد. ساکستون در مورد هفته گذشته میپرسد اما نیا جکس میاد. جکس اشاره می کند که لینچ قبلا حرفهایش را زده. لینچ می گوید که جکس شماره یک در لیست مسابقات اینده است. لینچ جکس رو به چالش میکشه و جکس میگه وقتی بیزلر رو له کردم میام سراغ تو

 

نیا جکس در مقابل شاینا بازلر

جکس بازلر را به گوشه می کشد و به طناب دوم می رود. بازلر مچ پای او را می گیرد و روی مچ جکس سابمیشن میزنه. بیزلر با یک سوپلکس آلمانی کار رو ادامه میده. بازلر میره سابمیشن گریفودا کلش رو میزنه. جکس تقلا میکنه و بالاخره بیزلر رو دور میکنه. جکس بازلر را به گوشه رینگ می کشد و به کمک طنابها آنهیتاتور میزنه و میره برای پین

برنده جکس

ضربه می زند.

موسیقی بکی لینچ بلافاصله پس از پایان مسابقه پخش می شود. لینچ وارد رینگ می شود و جکس خارج می شود. لینچ به جکس اشاره می کند و او را به رینگ دعوت می کند. جکس عقب نشینی میکنه.

 

به بازگشت سی ام پانک مرور میشه

 

توماسو چیامپا و جانی گارگانو در حال صحبت کردن در پشت صحنه هستند که لیری و هارتول میان سراغشون. همون لحظه کایزر و وینچی هم میان و میگند بازنده ها اینجا جمع شدند. لیری به انها می گوید که آنها امشب دو بار شکست خواهند خورد. هارتول می گوید که این باعث خوشحالی گانتر نمی شود. کایزر به وینچی می گوید امشب مسابقه را خراب نکند. وینچی هم همین را به او می گوید و می رود.

 

مسابقه تیمی ( دو برد از سه مسابقه)

جانی گارگانو و توماسو چامپا در برابر کایزر و جیووانی وینچی

در مسابقه اولف کایزر موفق شد چامپا رو کاور کنه

در مسابقه دوم ، گارگانو وینچی را پین کرد

در مصاف سوم، چامپا قیصر را روی طناب گذاشت و یک ضربه بهش زد. وینچی چامپا را از رینگ بیرون کشید، اما چامپا او را سمت پله ها هل داد. کایزر با گارگانو را سر شاخ شد. چامپا تگ گرفت. انها به کایزر کیک زدند. بعدش چامپا کایزر رو پین کرد

برنده چامپا و گارگانو

 

چلسی گرین و پایپر نیون پیش ناتالیا و تگان نوکس می روند. گرین آنها را مسخره می کند. ناتالیا می‌گوید پس از پیروزی در مسابقه امشب، آنها کمربند تیمی را از گرین و نیون خواهند گرفت.

 

برادران کرید دارند با روز داوری تمرین میکنند. آکادمی آلفا میان. چاد گیبل به آنها پیشنهاد آموزش می دهد. آنها می گویند که کار آیوی نیل از تو بهتره. دوپری روی توزاوا چند حرکت تمرینی انجام میده تا نوشن بده که توانایی خوبی دارند

 

رختکن روز قیامت

انها از دیدن R-Truth در اتاق رختکن خود خوشحال نیستند. تروت سعی دارد یک مانیتور تلویزیون قدیمی را وصل کند. پریست می گوید فکر می کرد مک دونا قرار است به این موضوع رسیدگی کند. R-Truth به مک دونا می گوید که هیچ کس او را دوست ندارد. مک دونا به او یادآوری می کند که عضو روز قیامت نیست. R-Truth می گوید که آنها باید تدابیر امنیتی را در رختکن خود تشدید کنند. پریست می‌گوید نه رئا ریپلی و نه فین بالار امشب اینجا نیستند، بنابراین باید با کرید برادرز خودشون رو به رو بشند.

 

کایدن کارتر و کاتانا چنس در مقابل ناتالیا و تگان نوکس

 کایدن و کاتانا ناتالیا را روی طناب قرار می دهند، اما ناتالیا با یک پاوربمب بهشون جواب میده.

کاتانا و کارتر در هنگام فرود، سرهاشون به هم برخورد میکنه. ناتالیا به کارتر حمله می کند، اما کارتر غلت می زند و به او لگد می زند. کاتان تگ میگیره و ناتالیا رو کاور میکنه.

برنده کاناتا و کارتر

 

چلسی گرین در کنار رینگ خوشحال نیست

کودی رودز در حال قدم زدن در پشت صحنه است.

کودی رودز به رینگ میاد. او برای رقابت لباس پوشیده است. بازپخش‌هایی از درگیری او با شینسوکه ناکامورا پخش میشه

 رودز باابت درگیری ناکا شاکی هست و میگه او میتونه بیاد تا حرف بزنیم یا اینکه بیاد تا مبارزه کنیم.

رودز منتظر ناکامورا است. چراغ‌ها خاموش می‌شوند و شینسوکه ناکامورا روی صفحه سالن ظاهر می شود. ناکامورا به بدبیاری خودش و رودز اشاره میکنه و میخواد که با یک پایان پر هیجان، داستان را تمام کنند. رودز سریع می چرخد ​​تا ببیند ناکامورا در اطرافش هست یا نه. رودز می‌گوید که به ناکامورا میگه که فرار از دعوا، هرگز بخشی از داستان رودز نبوده است. بهتره ناکا هم اینطوری بازی کنه.

 

بازپخش‌هایی از سامی زین نشان داده می‌شود که مچ پای خود را در بازی مقابل درو مک اینتایر مصدوم کرد.

 

دفتر آدام پیرس

جی اوسو میاد و در مورد سامی زین می پرسد. پیرس می گوید آنها هنوز منتظر شنیدن خبرهای جدید هستند. جی می گوید این مشکل درو مک اینتایر باید حل شود. پیرس می گوید این بزرگترین شب زندگی حرفه ای جی است و باید روی آن تمرکز کند. جی می رود. گانتر وارد می‌شود و ایده‌هایی برای پیرس دارد.

 

دومینیک میستریو و جی دی مک دونا در مقابل برادران کرید (بروتوس و جولیوس کرید)

وسط مسابقه، تروت وارد سالن شد. بروتوس به مک دونا حمله می کنه. میستریو تگ می کند. مک دونا طناب بالایی را به پایین می کشد تا بروتوس را از رینگ خارج کند. میستریو ژولیوس را از روی طناب سرنگون میکنه. میستریو تگ می‌کند و مک‌دونا با یک سنتون سالتو بر روی بروتوس فرود می‌آید. میستریو با 619 به بروتوس ضربه می زند. مک دونا تگ میکنه. جولیوس میخواد یک ضربه بزنه که به مک دونا و میستریو برخورد می کند. بروتوس تگ می کند. جولیوس مک‌دونا را روی شانه‌هایش میگذارد. بعد با کمک بروتوس ،به مک دونا بروتوس بال میزنند و مک دونا کاور میشه.

برنده کرید برادرز

 

به پیوستن رندی اورتن به اسمک مرور میشه

 

رولینز در حال آماده شدن است که آدام پیرس به سمت او می رود. پیرس می‌گوید که می‌خواست به رولینز بگوید که سی‌ام پانک را دعوت کرده تا در اینجا حضور داشته باشد و برای راو، قرارداد امضا کند. پیرس میخواهد که رولینز فعلا دخالتی در این بخش نکنه و حواسش به مصاف با جی اوسو باشه. جی میاد و می گوید 15 سال طول کشید تا این فرصت را به دست آورد. این شب اوست رولینز به قهرمان جدید سنگین وزن جهان نگاه می کند. رولینز می‌خندد و می‌گوید در اولین فرصتی که به دست بیاورد، صورت جی را به تشک می‌کوبد. جی می‌گوید در اولین فرصتی که به دست بیاورم، صورتش را داغون میکنم

دومینیک و جی دی مک دونا در پشت صحنه هستند که دامیان پریست به سمت آنها می رود. مک‌دونا می‌خواست باخت را به گردن R-Truth بیاندازد، اما دومنیک موافق نیست. میستریو می گوید که برادران کرید قوی هستند. پریست و فین بالور باید مراقب باشند

 

قهرمانی سنگین وزن جهان

جی اوسو در مقابل ست «فریکین» رولینز

رولینز یک پدیگری به حریف میزنه. او منتظر می ماند تا جی بلند شود. ست میره برای زدت استامپ اما جی جاخالی میده. جی اسپیر میزنه اما در کاور موفق نیست. جی برای اسپیر دوم آماده می شود، اما رولینز بهش کیک میزنه. او بعدش پاور بمب رو اجرا میکنه. رولینز به سمت طنابها میره اما جی با اسپیر او رو میزنه. جی اسپلش میزنه اما بازک در کاور ناموفق هست.

جی به رولینز نگاه می کند که روی زانوهایش نشسته و به او تمسخر می کند. جی به او سوپرکیک میزنه. رولینز با پدیگری بهش جواب میده و بعدش اسپیر رو اجرا میکنه و میره برای پین

برنده رولینز

 

مک اینتایر میاد و به جی اوسو کلیمور میزنه.  رولینز یک شیرجه روی مک اینتایر میزنه اما مک اینتایر او را می گیرد و بهش بلی تو بلی میزنه. درو جی رو روی میز گزارشگران خرد میکنه و با تصویر او برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش