آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
جواب به کاربران
  • بازدید : (149)

جواب به کاربران

متن در ادامه مطلب


دوست عزیزی که تو نظرات شماره میزاری، زیاد سخت نگیر

فکر کردی بزرگترین مشکل دنیا بردن مداوم رینز هست

نه. بزار یه گوشه از زندگیم رو بگم تا بفهمی مشکل یعنی چی:

من شاگر اول دوران تحصیلم بودم. اما الان همکلاسی ام که همش به زور قبول میشد تو بهترین اداره داره دستور میده و من کارگر چاپخونه هستم. میدونی چرا؟ چون پدرش معاون یه اداره بود.


مشکل یعنی اینکه پدرت برای اینکه بره از تو جاده پول بیاره خونه رو گرو بزاره و کامیون شریکی بخره اما شریکش پدرت رو دور بزنه و کامیون رو بزنه به اسم خودش و شما بمونید و اقساط میلیونی که باید هر ماه بریزید


بدبختی یعنی اینکه توی خونه  80متری 6 نفر زندگی کنند و اون خونه گلنگی هر روز یه قسمتش فرو بریزه

اما من با این شرایط دارم برای تو سایتی رو مینوبسم که هیچ درامدی برام نداره. 

حالا اگر بزرگترین مشکل تو یک نمایش مثل رینز هست، مختاری.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • هیچ کس گفته: هیچ کس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/14 و 21:45 دقیقه ارسال شده.

    بچه ها شاد باشید، زندگی ارزششو نداره اینطوری قصه بخورید. من خودم سه ساله یه درخواست از بابام دارم، یه درخواست کاملا معمولی که حقمه؛ تو این سه سال هر کاری که گفته انجام دادم میگه اگه این کارو کردی قولت بت میدم برات کارتو انجام بدم، سخترین درخواستاش رو انجام دادم بد که میگم به قولت عمل کن، میگه برات می رینم میخواستی انجام ندی.
    #ممد _برگردد

  • esmaeiljahanshahi  گفته: esmaeiljahanshahi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/14 و 13:19 دقیقه ارسال شده.

    مشکلات زیاد ولی قهرمانی رومن جز با نامردی و حقه بازی چیزی نیست حق لزنر بود قهرمان باشه

  • رسول گفته: رسول می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/14 و 7:27 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش هيچ مردي بدون مشكل نيست توكلت به خدا باشه فضولي نباشه شما چند سالتونه؟

    پاسخ : سلام. منم شاکی نیستم. منظورم این بود که همه مشکل دارند و نباید مسائل رو واسه خودمون بزرگ کنیم. من 24 سالمه

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/14 و 2:03 دقیقه ارسال شده.

    داداش اگر اجازه میدی من از یک کانال تو آپارات تبلیغ کنم
    کانال واسه برادرم هست بچه خوبی هست
    بازی های موبایلی تبلیغ می‌کنه
    اگر راضی باشی فقط یکبار این کار رو کنم تا خوشحال بشه

    پاسخ : البته. میتونی براش پست بزنی

  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/13 و 23:03 دقیقه ارسال شده.

    داداش خودتو ناراحت نکن خیال کردن همه چی کشتی کج نیست رسلینگ فقط برای سرگرمیه پول زندگی نمیشه حالا رینز ببره یا لزنر هیچی عاید ما نمیشه ما فقط سرگرم میشیم ولذت میبریم همین

    پاسخ : نه ناراحت نیستم. شما درست میگی. باید سخت نگیریم

  • طاها اصلاحی گفته: طاها اصلاحی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/13 و 22:35 دقیقه ارسال شده.

    مهدی درست میگه
    دنیای واقعی رو ول کردید چسبیدید به دنیای غیر واقعی رسلینگ
    خیلی زود دیر میشه دوستان قدر زندگیتون رو بدونید

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/13 و 22:01 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش چی شده

    پاسخ : طوری نیست. یه دوستی پیام داده. واسه برد رینز عصبی بود. منم خواستم بگم که جدی نگیره

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش