آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59593 amir1383
14150 48660 rey
34 1367 sam
20515 58083 rey
10807 48082 sam
از دوستمون حمایت کنیم
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (91)

من میتونم برای پست های اینستاگرام شما لایک بزنم ... توسط MetiZippO ...

یکی  از کاربران وب که همیشه با مطالبش، محیط مفیدی در سی ام پانک نیوز ساخته ، حسین بهروزی هست.او پیامی براتون داره و میخواد حمایتش بکنیم:

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. من حسین بهروزی هستم و مدتیه کار خوانندگی میکنم. حالا تو اینستاگرام تو یه چالش شرکت کردم.

اسم اون پیچ اینه:
 @polaris_music_academy
 
پیج من هم اینه:
 @hossein.bmusic
اگه میشه صدام رو گوش کنید و اگه دوست داشتید در اون پیح اولی رای بدید. طریقه رای، لایک و کامنت هست. با تشکر
 شماره ام  در اونجا 47. فقط  همین امشب وقت دارید رای بدید

من میتونم برای پست های اینستاگرام شما لایک بزنم ... توسط MetiZippO ...


یکی  از کاربران وب که همیشه با مطالبش، محیط مفیدی در سی ام پانک نیوز ساخته ، حسین بهروزی هست.او پیامی براتون داره و میخواد حمایتش بکنیم:

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی. من حسین بهروزی هستم و مدتیه کار خوانندگی میکنم. حالا تو اینستاگرام تو یه چالش شرکت کردم.

اسم اون پیچ اینه:
 @polaris_music_academy
 
پیج من هم اینه:
 @hossein.bmusic
اگه میشه صدام رو گوش کنید و اگه دوست داشتید در اون پیح اولی رای بدید. طریقه رای، لایک و کامنت هست. با تشکر
 شماره ام  در اونجا 47
فقط  همین امشب وقت دارید رای بدید


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/04 و 2:28 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید من آدام کول رو میخوام

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/04 و 1:08 دقیقه ارسال شده.

    من آدام کول رو میخوام ادمین جان🙇🙇🙇

  • Hossein گفته: Hossein می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/02/03 و 22:27 دقیقه ارسال شده.

    با تشکر از داداش مهدی که همیشه هوامو داشته❤️❤️❤️

    پاسخ : مرسی.
    میدونم که بروبچ با مرام وب حتما حمایتت میکنن

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش