آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
اخطار

blog.pardazit.com/wp-content/uploads/2015/10/ssl-y...


چند روزی هست که میگند حسین اورتون میخواد وب رو خراب کنه

اما هک کردن وب غیر ممکنه. یعنی اگر بلد بود تا حالا این کار رو کرده بود پس لطفا این قدر نگران نباشید


اینم اخرین اخطارم به حسین هست

قبلا چند بار بد دهنی و تهدیدکرده بود. ما اسکرین شات صفحه و همراه با ای پی حسن داریم

 کافیه اینا رو بفرستم برای پلیس فتا تا حسین رو نابود بکنند. خودمم تا هر جا که لازم باشه میرم اداره دادسرا تا بابت مزاحمت و توهینش او رو به مجازات برسونم. یا علی



بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/01 و 10:44 دقیقه ارسال شده.

    😲😲😲😲
    دادا جدی فرشادی؟؟؟
    شرمنده من خیال کردم این عرفان اومده با اسم تو
    دادا برگرد مجازی کیف میده
    ولی قول میدم سوراخ برگردی.چون اگر این تصمیم رو بگیری سرت به تنت زیادی کرده

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/01 و 2:03 دقیقه ارسال شده.

    برو بچ دعوا نکنید
    قانون جدید بیاد هم بد نی محدوده سنی هم بیاد کمتر ۱۱ سال ممنوع یا کلا اقا هرچی اینو ولش
    ولی جدی جر و بحث فایده نداره

  • FARSHADCENA گفته: FARSHADCENA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/01 و 1:58 دقیقه ارسال شده.

    جان؟
    ادای فرشادو در نیارم چی زدی گلم؟
    اینجا همه منو میشناسن برو خدا روزیتو بده

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/01 و 0:37 دقیقه ارسال شده.

    وجدانی الانم که این عکس شده همه یه عکس از شناسنامه بگیرن بفرستن داخل انجمن من که همین الان میفرستم.

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/02/01 و 0:35 دقیقه ارسال شده.

    الکی نقش فرشاد رو در نیار
    فرشاد اسمش رو اینطوری نمینوشت.
    آی پی رو بگردید ببینید من که همه قدرت هام برداشته است.

  • FARSHADCENA گفته: FARSHADCENA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/31 و 19:02 دقیقه ارسال شده.

    سلام بروبچ
    من کاملا با عرفان موافقم و به نظرم باید از یه سنی به پایین رو محدود کنن واسه انجمن
    و حرف بعدیم با اساتیدیه که ادعا میکنن ما داریم انجمن رو میچرخونیم
    همین عرفان و قدیمیا که میگین رفتن باعث به وجود اومدن انجمنی شدن که الان شماها توش دارین خوش میگذرونین
    پس تا یکی یه حرفی میزنه سریع بحثای الکی نکنین
    قدیمیا سنشون رفته بالا و زندگی سختیا و مشکلات زیادی داره نمیتونن هنوزم مثل قدیم بیان تو مجازی خودتونم سنتون بره بالا متوجه میشین

  • مرتضی  گفته: مرتضی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 23:00 دقیقه ارسال شده.

    عرفان من خودم ۱۴ . ۱۵ سالمه
    ادم های بزرگ تر خودم رو دیدم که بعضی هاشون رفتارشون مثل ادم نیست این به این معنی نیست که از بچه ای مثل ماهان یا محمد یا rey و.......... بهتر باشه
    مهم عقله نه سن
    بعدم از قدیم گفتن که دنیارو جوونا میچرخونن الان ما جوونیم و مجازی رو نگه داشتن(البته من زیاد فعالیت ندارم توش ارین و محمد و مهدی خوب مجازی رو مون دادن)
    پس خواهشا اول فکر کن بعد حرف بزن

  • mohamadroman گفته: mohamadroman می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 21:43 دقیقه ارسال شده.

    آقا عرفان مجازی و کلا سایت رو همین بچه ها سر پا نگه داشتن اولا به سن نیست
    اصلا نمیدونی چه زحمتی داره زحمت به کنار همین که دور هم هستیم یه دنیا برای ما ارزش داره 😍

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 17:49 دقیقه ارسال شده.

    منظورم به حسین اورتون بود ن شما ماهان،اینم بگم که 14، 15 سال به پایین نیستم که اینطوری میگید
    دیگه نمیخوام این بحث ادامه پیدا کنه پس ادامه نمیدم

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 15:54 دقیقه ارسال شده.

    آقای عرفان اگه منه بچه 14 ساله و امثال من نوبدن الان مجازی تخته شده بود فعلا ک قدیمی ها نیستند دارین مجازی رو سر پا نگه میداریم جای تشکره؟؟؟؟

    من هیچ منتی ندارم وظیفه ام بوده من مجازی رو دوس دارم و کمک میکنم به سر پا موندنش خیلی ها بخاطر برخی مسائل رفتن ولی ما نرفتیم خیلی‌ها واس دو روز اومدن دیگه نیومدن خیلی ها فقط استار پر کردن و رفتن خیلی ها هم مثل شما بخاطر سن ما مارو مسخره کردید گفتی. بچه بازی هست اگه میتونی وارد مجازی شو ببین چ سختی‌هایی داره با این کارهایی ک کردیم الان حکم یه مرد 100 ساله رو داریم

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 15:36 دقیقه ارسال شده.

    و اینکه آقا مهدی بعدصحبت من نظرت چه؟؟؟

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 15:26 دقیقه ارسال شده.

    آقای عرفان امپیر
    ما حداقل مثل تو نیستیم که ادعای بزرگتر شدنمون باشه.تو فوقش 14 باشه پس خواهشا انقدر کلاس نزار.
    بدت هم از مجازی میاد دیگه نیا داخلش

  • Erfan Empire  گفته: Erfan Empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 11:50 دقیقه ارسال شده.

    نگا مشکلمون همینجاس که شاخای مجازی رو اکثرا بچه های 10 تا 14 سال تشکیل میدن و خرابکاری میکنن، قصد توهین ندارم اما اصلا چیز جالبی نیست

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/30 و 3:34 دقیقه ارسال شده.

    اولا من که کاری باهاشون ندارم و واقعا دوست دارم و داشتم که با بچه های سایت داخل مجازی مسابقه بدم بریم و بیایم چون من رفیقی ندارم و بعد اون ماجرا که اصلا کار به اینکه تقصیر کی بوده ندارم.چون به هر حال تموم شد رفت.بعدش تلاش کردم با چند تا اکانت جدید بیام و با اون اکانت ها باهاشون صحبت کنم و داخل مجازی باشم که اینا به حدی از من ترسیده و بدشون میاومد انگاری که حسین اورتون چی کار میکرده.من فقط یه چند تا اکانت اضافی با اسم های دیگه ای داشتم.که قبول دارم اشتباه و کلاهبرداری بود.اما شما هم خیلی بزرگش کردید و به همدیگه هم شک میکردید که تو اکانت حسینی😑😐
    حالا هم اومدم یه خورده اگه شما اسمش رو میزارید تهدید من نمیدونم.اومدم به خاطر اینکه من رو ببخشن و حلال کنن تهدید کردم که ببخشید و حلال کنید تا هک تون نکنم.که آخرش هم گفتم فکر کنم که من اصلا این کاره نیستم و فقط یه نوجوون 87 ای هستم.


    اینکه انقدر بزرگ کردن نداره که اومدید پشتیبانی به تهدید کردن😂😂

    فقط این رو هم بدونید که من این همه بد بختی رو کشیدم که فقط بتونم داخل مجازی باشم که هیچ کس نمیکنه.
    پس خودم رو اگر میشه با اکانت خودم بخواید و بزارید وارد این جمع بشم
    باشه؟؟؟؟؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/29 و 22:50 دقیقه ارسال شده.

    مهدی تو پست قبلی نظرم رو فرستادم که چیکار ها کرده
    بعدش هم ببخشید من کرونا داشتم مطلب نذاشتم از این به بعد دوباره میزارم ❤️

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/29 و 21:35 دقیقه ارسال شده.

    همین سارا رولینز هست ! اونم اکانت حسینه تو تالار مهدی مدیر انجمن فهمید و..........
    کلا نگم دیگه بهتره ممنون که رسیدگی میکنی داش❤

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش