آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 10 جون 2022
  • بازدید : (352)


نتایج کامل اسمکدان 10 جون 2022

متن در ادامه مطلب




مکینتایر در پشت صحنه چشمش به بوتچ میافته و میره پرتش میکنه سمت شیمس


درو مکینتایر مقابل شیمس

شیمس دو کلوزلاین روی درو میزنه. درو بیرون رینگ هست و میره به شیمس کیک بزنه اما شیمس هلش میده سمت کارمندا. بعدش هر دو، صندلی برمیدارند و باهاش هم دیگه رو میزنند. مسابقه توسط داور تمام میشه

برنده: بدون نتیجه


هر دو حریف بعد از مسابه درگیر شدند و مامورا سعی داشتند سواشون بکنند


اوانز در پشت صحنه کوری میخونه و میگه رسیدن به کیف مانی این دبنک میتونه زندگی من رو عوض کنه چون باهاش به کمربند قهرمانی میرسم. او بعدش در مورد حریفش میگه شاید ایکسیا از خیلیها بهتر باشه اما بهتر از من نیست


ایکسیا لی مقابل لیسی اونز

اوانز یک موقعیت برای کاور داشت اما لی کیک اوت کرد. لی یک کیک زد و رفت سمت طنابها. اوانز بهش رایت هند زد و رفت برای کاور

برنده اوانز


مکینتایر پیش پیرس میره و میخواد که در مصاف برای کیف مانی این د بنک باشه. پیرس میگه مقدمات زیادی برای ثبت تو در اون مصاف وجود داره.  درو میگه میخوام که حتما اونجا باشم. درو میره


بعدش شیمس همراه بوتچ میاد سراغ پیرس. او هم مخاد سر کیف مسابقه بده. پیرس میگه باید مقدمات رو طی کنی. شیمس میگه حواشی مهم نیست فقط نتیجه مهم هست.



روندا روزی به رینگ میاد و میگه و من و ناتالیا در مانی این دبنک سرکمربند من مسابقه داریم. من لحظه شماری میکنم تا به او نشون بدم که سابمیشنی که مادرم به من یاد داد، از حرکاتی که عموی ناتالیا بهش یاد داده بهتره

سی ام پانک نیوز. شوتزی میاد و از روندا میخواد ساکت باشه. او میگه شاید من حرکات ناتالیا رو بلد نباشم اماحرکات کشنده خودم رو دارم. او روندا رو برای مسابقه به چالش میکشه


روندا مقابل سوتزی

روندا حریف رو به کف رینگ میکوبه. او ارم بار میزنه اما شوتزی رها میشه. روندا حریف رو روی شونه اش بلند مبکنه و بهش پیپرز پیت میزنه و بعدش با اجرای ارم بار موفق میشه شوتزی رو تسلیم بکنه.

برنده روندا


ناتالیا بعد از مسابقه اومد و روندا رو زد


ریدل در پشت صحنه میگه من امشب مقابل زین مسابقه دارم. اگر ببرم میتونم مسابقه انتقامی با رینز داشته باشم.


مسابقه برای کمربند بین قاره ای

ریکوشی مقابل گانتر

ریکوشی از روی طناب حرکت 450 رو زد اما گانتر از مسیرش کنار رفت. ریکوشی با کیک حمله کرد اما گانتر با دراپ کیک بهش جواب داد. او بعدش پاور بمب زد و ریکوشی رو کاور کرد

برنده و قهرمان جدید گانتر



هیمن در پشت صحنه به زین میگه اگر امشب مقابل ریدل ببری به صورت رسمی عضو گروه رینز میشی اما اگر ببازی امیدی نیست

ریدل مقابل زین

ریدل پاور اسلم میزنه. او بعدش روی زین دی دی تی رو اجرا میکنه. او میره برای ار کی او اما زین با بلوتندر بهش جواب میده. بعدش زین میره برای حیلوا کیک اما ریدل ناگهان ار کی او میزنه و زین رو پین میکنه

برنده ریدل


اوسوز بعد از مسابقه به ریدل حمله کردند اما او با چوب کندو استیک جوابشون رو داد.


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امین گفته: امین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/21 و 23:41 دقیقه ارسال شده.

    مثه اینکه پیج نمیخواد قراردادشو تمدید کنه.خیلی ها هم میگن الکسا و لیو قراره یه تیم تشکیل بدن.

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/21 و 19:32 دقیقه ارسال شده.

    داداش سلام اشکال نداره من فردا یکم زیاد پست بزنم

    پاسخ : البته که میتونی بزنی. مشکلی نیست

  • علی اصغر گفته: علی اصغر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/03/20 و 19:44 دقیقه ارسال شده.

    دمت گرم داداش که پست میکنی مطلب ها رو

    پاسخ : دم تو گرم که اینا رو زحمت میکشی مینوسی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش