آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان ۸ ژانویه ۲۰۲۱
  • بازدید : (550)
نتایج کامل اسمکدان ۸ ژانویه ۲۰۲۱
نتایج کامل اسمکدان ۸ ژانویه ۲۰۲۱
متن در ادامه مطلب
تموم شد


مسابقات رو امین میاد مینویسه


شو با ورد رینز همراه با هیمن و جی اوسو شروع میشه. رینز میگه من نمیخواستم به اوونز صدمه بزنم و سماجتش رو دوست دارم اما این بخشی از من کار من به عنوان رهبر هست. من رهبر اسمکدانم و همه ی کشتی گیران رو دوست دارم.

رینز میگه من به همه ی اعضای خانواده اهمیت میدم  و غذا رو به همه میرسونم اما کوین این موقعیت رو از دست داد. کوین حتی نمیتونه سر کارش بیاد اما این تقصیر من نیست. اگر چه شما من رو مسئول میدونید. اما مقصر اصلی ادام پیرس هست که به اوونز اجازه ی اون مسابقه رو داد. رینز از پیرس میخواد به رینگ بیاد. پیرس با کمی تاخیر به سالن میاد.پیرس میگه چیکار میتونم بکنم و رینز تصویر مصافش مقابل اوونز در قفس رو نشون میده.بعدش میگه تو به اوونز زخمی شده اجازه دادی تا با اوسو هم مسابقه بده. من مشکلم با اوونز تمام شده بود اما او پیشت اومد و خواست که بهش لطف کنی و مسابقه با جی رو بهش بدی. ایا یک دوست واقعی سلامتی دوستش رو نادیده میگیره؟ تو فکر کردی داری بهش لطف میکنی اما اون الان صدمه دیده و نمیتونه خرج خانواده رو بده.رینز به سرزنش کردن ادام ادامه میده بعدش میگه که برای مشخص شدن حریف بعدی خودش گنتلیت مچ میزاره و از پیرس میخواد ترتیب مسابقه رو بده و خودشم داخل مسابقه هست. پیرس از هیمن میپرسه یعنی من چلنجر رینز بشم؟ سی ام پانک نیوز. رینز میگه تو به من و خاندانم توهین کدی و باید هر کسی تاوان این توهین رو بده. هیمن نمیزاره که رینز با پیرس درگیر بیشه و رومن میگه من هنوز ارومم. بعدش میره.



کروز مقابل بیگ ایی

کروز یه استندینگ موسالت میزنه. کروز بعد میره برای کاور اما بیگ ای کیک اوت میکنه. کروز بیگ ای رو میکشه اما بیگ ای کروز را رول میکنه ولی کروز کیک اوت میکنه. کروز به سر بیگ ای ضربه میزنه کروز میخواست روی بیگ ای حرکت انجام بده اما بیگ بدل میکنه او رو به زمین میزنه و اسلم معروف خودش به همراه بیگ اندینگ رو هم میزنه و تمام.
برنده و قهرمان کنونی کمربند اینترکانتیننتال: بیگ ای


دویل در پشت صحنه سراغ ادام پیرس میره و میگه میخوام سال موفقی رو شروع کنم. او به پیرس میگه که اماده مصاف برای گنتلیت مچ باشه و پیرس میگه اما من حتی داور رو هم نمیتونم شکست بدم.


بیانکا بلیر در پشت صحنه بابت اینکه اماده ی حذف کردن دیواز در رویال رمبل زنان هست کوری میخونه


کارملا در پشت صحنه نوشیدن میخوره و میگه این به شیرینی شکست دادن بنکس هست. کارملا از عملکرد خودش راضیه و میگه وقتی پای توانایی وسط باشه بنکس مقابلم عددی نیست.


زیگلر و رود مقابل استریت پروفیتز

برای کمربند های تگ تیم اسمکدان

زیگلر به پای مصدوم فورد ضربه میزنه. رود تگ میکنه و یه فیشرمن سوپلکس میزنه و میره برای کاور اما فورد کیک اوت میکنه. رود میره برای دی دی تی اما فورد بدل میکنه وانزیگری میزنه. زیگلر تگ میکنه. بعد حرکت تیمی انجام میدن و زیگلر میره برای کاور و تمام!!

برنده و قهرمانان جدید کمربند تگ تیم اسمکدان: دالف زیگلر و رابرت رود


پیرس داره با دویل میحرفه که هیمن میاد و باهاش دست میده و میگه تو توانایی خوبی داری و خودت رو دست کم نگیر. یعنی میخواد برای مسابقه شیرش بکنه. او از بودن پیرس از مسابقه خوشحاله و میگه اونجا منتظرت هستم.


بیلی کای در پشت صحنه از ریوت اسکواد میخواد بهشون ملحق بشه اما اونا قبولش نمیکنند. کای گریه میکنه و مورگان بهش دلداری میده و کای میگه میدونم نظر او عوض میشه.


زین همراه یک فیلمبردار هست و میگه یک دسیسه علیه من درجریانه که باعث شد کمربندم روبه بیگ ایی ببازم اما اون باخت ناعادلانه بود و من باکمک این فیلمبردار ثابتش میکنم.سی ام پانک نیوز. سامی بعدش به بودنش در گنتلیت مچ اشاره میکنه و میخواد که نزاره در این مصاف هم علیه او دسیسه ای باشه


گنتلیت مچ

ری مستریو مقابل زین

زنگ به صدا در اومد و مسابقه شروع شد. ری مستریو به زین دراپ کیک زد و بعد یه 619 به او زد و فراگ اسپلش هم زد و کاور کرد و تمام!!

سمی زین حذف شد

گنتلیت مچ

ناکامورا مقابل ریمستریو

ری مستریو در کنار طناب ها ایستاده و یه رایت هند به ناکامورا میزنه و میپره داخل رینگ اما ناکامورا او را میگیره . ناکامورا میره برای پاوربامب اما ری بدل میکنه و ناکامورا روی زمین می افته. ری میره برای 619 بعد به بالای طناب ها میره و آماده میشه برای فراگ اسپلش میزنه اما ناکامورا زانو هاش رو میاره بالا و ری روی زمین می افته و سپس ناکامورا سابمیشن میزنه و ری تپ اوت میکنه.

ری مستریو حذف شد


بعد مسابقه کوربین اومد و دومنیک و ناکامورا و ری رو زد


گنتلیت مچ

کوربین مقابل ناکامورا

هردو روی زمین هستند در خالی که ناکامورا کوربین رو در گوشه ی رینگ گیر میندازه اما کوربین بدل میکنه و ناکامورا رو به گوشه پرتاب میکنه. ناکامورا وقتی کوربین میاد بزنش جاخالی میده کوربین از رینگ میره بیرون دوباره میاد و میخواد کلوزلاین بزنه اما ناکامورا کینشاسا میزنه و کاور میکنه و تمامبارون کوربین حذف شد.

گنتلیت مچ

براین مقابل ناکامورا

برایان بدل میکنه و میره برای کاور اما ناکامورا کیک اوت میکنه. هردو بلند میشن و به هم کیک میزنن. برایان به ناکامورا رایت هند میزنه در گوشه رینگ و بعد Yes kick میزنه. برایان دابل نی هم میزنه او میره برای دومین دابل نی که ناکامورا کینشاسا میزنه و کاور میکنه و تمام!

برایان حذف شد.

بعد از مسابقه براین با ناکا دست داد و رینز و نوچه هاش وارد سالن شدند


ادام پیرس مقابل ناکامورا

قبل از مسابقه رینز و جی ناکامورا رو زدند. بعد پیرس وارد رینگ شد. جی به پیرس سوپرکیک زد. رینز اشاره کرد که شروع مسابق اعلام بشه. مسابق شروع شد و جی جسد پیرس رو روی ناکامورا انداخت و این به عنوان کاور قبول شد و مسابقه تمام شد

برنده پیرس


با این تصاویر شو تمام شد


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 17:54 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید من نمرات این هفته رسلینگ رو براتون ارسال کرده بودم تو پست 5 شگفتی ک ممکن است در ژانویه اتفاق بیفتد
    دیدین اونو؟

    پاسخ : چیزی نیومده داداش
    بیا تو پشتیبانی بفرست امشب

  • Demon kane گفته: Demon kane می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 15:40 دقیقه ارسال شده.

    خانواده مکمن=خانواده گند زن اخه ادام پیرس کیه.اینم حتما میخوان با دخالت دادن افراد دیگه به نفع پیرس یا جایگزین کردن یه نفر به جای پیرس گند بزنن.اینم میخواد بشه مثل مچ جان لوریانتس و جان سینا 2012 یکی بیاد تو بازی حالا اون یه نفر یا اوتزه یا برایان یا اوتیس

  • محمد گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 13:13 دقیقه ارسال شده.

    تیم اسمکداون عزیز من فک کنم هفته دیگه بازی دارن 😂😂😂😂😂😂

  • Team smacdown گفته: Team smacdown می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 12:02 دقیقه ارسال شده.

    یا علی.یعنی الان ادام پیرس حریف رومن تو رویال رامبل شد😂😂😂😂
    😂😂😂 ادام پیرس vs رومن رینز رویال رامبل سر یونیورسال😂😂😂

  • امین اوسو گفته: امین اوسو می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/10/20 و 10:45 دقیقه ارسال شده.

    داداش مسابقه ها رو بزار برای من

    پاسخ : حله
    کارم تموم شد
    بای

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش