آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل راو 18 اپریل 2022
  • بازدید : (551)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTBaZTq39KEpyeDYBEy15l7BbQb2lS22rLKtO1X-tw&s=0


نتایج کامل راو 18 اپریل 2022

متن در ادامه مطلب



به بازگشت کودی مرور میشه. رولینز به رینگ میاد. او میگه مهمونی داریم اما قرار نیست تنهایی جشن بگیریم. بهتره کودی هم اینجا باشه. کودی میاد و مردم تشویقش میکنند. ست میگه کودی ادم وقت شناسی هست. الان چه حسی داری که چشم دنیا بهت دوخته شده. کودی میگه بودن در منزل خوبه. اینجا مثل شهر خودمه. او کمی از شهر تعریف میکنه و بعد میخواد بدونه که چرا ست دعوتش کرده.

ست میگه یه سوالی برام پیش اومده. شاید اینجا مثل زادگاهت باشه اما.. مردم با تشویق کودی حرف ست رو قطع میکنند. ست میگه دیگه این کار رو نکنید. این بار کودی مردم رو تشویق به دخالت میکنه و ست بهش اخطار میده. ست میگه میخواستم بگم که تو و خانواده ات برام محترم هستید اما اینها هیچ ارزشی داره. بلکه من بودم که در رسلمنیای امسال تو رو یک شبه به بورس اوردم و دوباره مشهورت کرد.

کودی میگه دنبال چه نتیجه گیری هستی. رولینز میگه نتیجه این هست که تو در رسملنیا از امتیاز غافلگیری استفاده کردی. قبلا با مکمن هماهنگ شدی و من فرصتی برای اماده شدن نداشتم. حالا خیال میکنی از من بهتری اما من نمیتونم با همچو شرایطی زندگی بکنم. ست شروع به تحسین خودش میکنه و میگه من از هر زمنیه از تو سر هستم. کودی میگه زمانی که من در این کمپانی نبودم تو افتخارتی کسب کردی اما الان شرایط فرق کرده. مردم هم تایید میکنند که کودی از رولینز بهتر هست. ست میگه خیال کردید غافلگیر شدن در رینگ مسابقه راحت هست. پس من امشب یک حریف ناشناس برای کودی دارم. کودی میگه من نیومدم تا از مسابقات فرار کنم. این چالش رو قبول میکنم. با این حرف این بخش تمام میشه


ریپلی و مورگان مقابل بنکس و نایومی

نائومی بیرون رینگ با مورگان درگیر میشه. بعدش میاد و همراه بنکس یک حرکت مشترک روی ریپلی میزنند و ریپلی کاور میشه.

برنده نایومی و بنکس


بعد از مسابقه ریپلی عصبانی بود و مورگان رو زد و تیمشون رو منحل کرد.


به درگیری دویل و بیانکا مرور میشه


ریپلی در پشت صحنه تمایلی برای مصاحبه نداره


دویل به رینگ و میگه بعضیها میگند من از قدرتم سوئ استفاده میکنم. دویل میگه من این شغل رو قبولک ردم تا در کنارش دوباره اماده ی قهرمان شدن بشم. من دارم اینجا رو برای اهدافی اداره میکنم و در کنار شدنبال حریف مناسب بودم. حالا بیانکا هدفم هست. من مثل بیانکا نیستم بلکه در کمپانی بهترین هستم.

بیاکا وارد میشه. دویل میگه تو نمیتونی بهم دست بزنی چون من هنوز مدیر کمپانی هستم. بیانکا میگه فقط میخوام امشب باهات مسابقه بدم.دویل میگه مسابقه واسه الان نیست و باید منتظر هفته بعد بشی. وقتی هم که کمربند رو باختی میتونی رفقات رو جمع کنی تا گریه کنید. بیانکا میره بهش فینیشر بزنه اما دویل میگه مطمئن باش بعد از حمله به من جریمه و از کار معلق میشی. بیانکا مجبور میشه بره.


ماهان مقابل جف بروکز

ماهان کلوزلاین میزنه و بعد با اجرای سابمیشن حریف رو وادار به تسلیم میکنه

برنده ماهان


بعد از مسابقه ماهان شروع به زدن حریفش کرد که مامورا اومدن طرف رو نجات دادند


دویل از پیرس میخواد که بیانکا جریه بشه. پیرس میگه در این مورد تصمیم لازم گرفته شده اما بهتره نگاهی هم به کارهای خودت بندازی. دویل میگه من کار غیر قانونی نکردم. بیانکا میاد و میگه اومدم جریمه بدم و بعدش یه دلار به پیرس میده. پیرس میگه امیدوارم دیگه خطا نکنی. بیانکا میخنده و میره. دویل میگه جریمه اش فقط یه دلار بود؟ پیرس میگه من طبق قانون عمل کردم.


کوین به رینگ میاد و جف بروکز داره به درمانگاه منتقل میشه.


کوین و گیبل توی رنیگ هستند و کوین میگه ما اینجا هستیم تا ثابت بکنیم که اون کشتی گیری که ادعا میکنه ازکیل هست، همان الیاس خودمونه. گیبل از اینکه کوین او رو برای کمک دعوت کرده خوشحاله و میگه اگر دروغگو بودن طرف ثابت بشه من باهاش یک مسابقه میدم.

الیاس میاد و میگه من داداش کوچیکه الیاس هسیتم. اما کوین قبول نمیکنه. ازمایش شروع میشه و گیبل سوالهایی از ازکیل میپرسه و بعدش یه سوال راجب خودش میکنه. کوین میگه ما رو مسخره کردی. من برای این دستگاه دروغ سنج کلی پول دادم و تو داری مسخره بازی درمیاری. گیبل شروع به پرسیدن سوالهای منطقی میکنه و میگه تو ازکیل هستی. طرف میگه اره و دستگاه اثری از دروغگویی نشون نمیده. این سوال تکرار میشه و ازکیل هر بار روی شخصیت خودش تاکید میکنه. دستگاه هم صداقت او رو تایید میکنه. کوین عصبانی میشه و ازکیل میگه چیه تنت میخاره. کوین میره اما گیبل به ازکیل حمله میکنه.


ازکیل مقابل گیبل

گیبل یک مونسایت میزنه. ازکیل با بوت و اسپین باستر بهش جواب میده. ازکیل میره برای سایمشن اما اوتیس به ازکیل حمله میکنه و مسابقه دیکیو میشه

برنده با دیکیو ازکیل


استریت پروفیتز مقابل ار کی برو

فورد و رندی توی رینگ بودند. اهنگ اوسوز پخش شد اما اوسوز نیومدند. سی ام پانک نیوز. فورد به رندی حمله کرد و داوکینز هم ریدل رو زد. بعدش استریت روی ریدل یک فینیشر میتشرک زدند و ریدل کاور شد

برنده استریت پروفیتز


استریت بعدش برای تیم ار کی برو کوری خوندند


به درگیری استایلز با پریست مرور میشه


ادج در پشت صحنه روی یک تخت نشسته و پریست مپیرسه بعضیها میگند چرا ما سر به سر استایلز میزاریم. ادج میگه بازی روانی بخشی از روش من هست. شاید مردم فراموش کرده باشند اما من خوب یادمه. تو سال قبل با بد بونی مشکل داشتی. بد بونی نتونست در این شرایط دوام بیاره. تو هم تا حالا در رسلمنیا مسابقه ندادی چون تازه واردی . اما من به عوان یک کشتی گیری قدیمی مجبور شدم برای بودن ردر رسملنیا، درخواست کنم که یه نفر حریفم بشه. حالا دنبال کمربندها هستم اما اولش در بکلش حساب استایلز رو میرسم.


استایلز در پشت صحنه چالش شدن توسط ادج رو قبول میکنه. چراغها خاموش و روشن میشند و ادج و پریست میان به استایلز حمله میکنند


مسابقه برای کمربند امریکا

بالور مقابل تیوری


 بالور یک کلوزلاین میرنه. بعدش سنتون رو اجرا میکنه. او تیوری رو در مسیر شیرجه قرار میده و میره روی طناب. موقع فرود، تیوری جا خالی میده و با اجرای تون دان میره برای پین

برنده و قهرمان جدید تیوری


برخی از کشتی گیران درجه دو امدند و در جشن پیروزی تیوری شرکت کردند. مکمن هم اومد و تیوری باهاش عکس یادگاری گرفت


گزارشگر در پشت صحنه از ست میپرسه که حریف کودی کی هست. رولینز میگه بزار وقت مسابقه بشه تا بفهمید. میخوام کودی درک کنه که من در رسل چه حسی داشتم.


تروت به رینگ میاد. نیکی اش و برخی کشتی گیران درجه سه هم بهش ملحق میشند و تروت میگه تا وقتی که زوجهای که منتظرشون هستیم ازدواج نکنند، مصافی برای کمربند 24/7 نداریم.
دانا و تامینا وارد میشند. اونا لباس عروسی تنشون هستند و نایومی و بنکس هم همراهیشون میکنند. توزاوا و رجی هم میان و تروت عقدشون میکنه. بلافاصله رولهای پی در پی شروع میشه برای کمربند و اخرش دانا کمربند رو پس میگیره و همراه تروت فرار میکنه


لشلی در پشت صحنه حرفهای تصویری ام وی پی رو نگاه میکنه و میگه به زودی به اوموس و ام وی پی، حرف حساب رو نشون میدم.



رولینز میاد و میگه حالا وقتش هست که کودی رو بهتر بشسناسم. حریفش قهرمان سابق کمپانی بوده و از هیچ مصافی فرار نکرده

اونز وارد میشه.


اونز مقابل کودی رودز

اونز میره پاور بمب بزنه اما کودی با بادی دراپ او رو نقش زمین میکنه. رولینز به اونز میگه خودت رو جمع و جور کن. اونز ار لحن او خوشش نمیاد و سالن رو ترک میکنه.

برنده با کنت اوت کودی


بعد از مسابقه رولینز به کودی حمله کرد


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش