آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
نتایج کامل اسمکدان 9 فوریه 2024
  • بازدید : (932)

El último SmackDown del 2023 será un especial de lo mejor del año –  Superluchas


نتایج کامل اسمکدان 9 فوریه 2024


متن در ادامه مطلب

 تریپل اچ وارد میشه. آدام پیرس و نیک آلدیس هم در رینگ هستند. طرفداران شعار "Triple H" را سر می دهند و او به آنها می گوید که احساس می کند در حال رفتن به سمت رسلمنیا هستند. او به همه به خوش آمد می‌گوید و می‌گوید که شب گذشته، یک شروعی باورنکردنی بود تا در جاده رسلمنیا پیش برویم. اما دیروز با چالشی مواجه شدم. حالا آمدم تا یک چیز را روشن کنم. طرفداران شعار «راکی» سر می دهند و تریپل اچ مکث می کند و به جمعیت نگاه می کند. او می گوید که می خواست برخی چیزها را روشن کند زیرا احساس می کند سردرگمی وجود دارد.

تریپل اچ می گوید شاید برخی افراد نقش خود را ندانند. اما پاسخ ها فقط از یک جا می آیند. از بخش مدیران.

او می گوید که در رسلمنیا 40، بزرگترین رسلمنیای تمام دوران، رومن رینز از کمربند WWE در برابر کودی رودز دفاع خواهد کرد. او می گوید که این تصمیم برخی از مردم را ناامید خواهد کرد و آنها آن را دوست نخواهند داشت. اما مهم نیست که این تصمیم را دوست نداشته باشید. من از همه شما در رسلمنیا استقبال می کنم.

نیک آلدیس کف می زند و می گوید که مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای قطعی شده است و آنها توجه خود را به سمت ست رولینز معطوف خواهند کرد. او می‌گوید پس از بحث‌های گسترده در تمام هفته، آنها به طور جمعی توافق کرده‌اند که رقیب ست، در استرالیا، در المنیشن چمبر مشخص شود. و آنها کارها را با یک سری مسابقات شروع می کنند تا شرکت کنندگان در آن مسابقه مشخص شوند.

آلدیس می گوید که مدیریت WWE یک جبهه متحد است. او همه را به دیدن مسابقات انتخابی چمبر دعوت میکند و راجب چمبر توضیح میده. شرکت کنندگان در مسابقات عبارتند از رندی اورتون، برانسون رد، کوین اونز، لوگان پل، ای جی استایلز، میز، بابی لشلی، ایوار، درو مک اینتایر، سامی زین، دومینیک میستریو و لس آنجلس نایت.

درو مک اینتایر وارد میشه. او می گوید که می خواهد لحظه ای وقت بگذارد و به همه بگوید از شما تشکر می کنم. و از شما متشکرم که با بخش مانی این دبنک به او ثابت کردید که همان احساسی را که او در مورد سی ام پانک دارد، انها هم دارند. سی ام پانک نیوز. او می گوید که پیراهن او بیشتر از پیراهن های سی ام پانک می فروشد. او می‌گوید پانک یک پنی از سود فروش را دریافت نمی‌کند.

درو می گوید همه از اینکه کودی رومن رینز را انتخاب کرده خوشحال هستند. او می‌گوید سعی کرده در راو به صورت شفاهی با کودی صحبت کند، اما او گوش نداد. کودی رومن را انتخاب کرد. درو می‌گوید رسلمنیا را نجات داده است و اکنون کمربند قهرمانی جهان را نجات خواهد داد. تنها کاری که باید انجام دهد این است که از چمبر عبور کند و در رسلمنیا باشد.

 

درو مک اینتایر در مقابل ای جی استایلز

لانایت در کنار رینگ بود. درو استایلز را می گیرد اما استایلز یک لگد به او میزند. درو دوباره ای جی را می گیرد و او را بالای میز گزارشگرا می اندازد. او بطری آب روی میز را روی AJ می ریزد و ایجی را به سمت LA Knight هل می دهد. درو ای جی را می گیرد و او را به داخل رینگ می اندازد. درو وارد رینگ می شود و ای جی میخواد حرکتی روی او پیاده بکنه. لانایت میاد دخالت کنه و حواس داور پرت میشه. ای جی با مشت به نایت میزند. او برمی گردد و درو با کلیمور به او ضربه می زند. درو استایلز را کاور میکنه

برنده: درو مک اینتایر

 

کایلا براکستون با سامی زین در پشت صحنه حضور دارد. زین می گوید که هیچ چیز در WWE مشخص نیست، به خصوص در فصل رسلمنیا. او می‌گوید سال گذشته در رسلمنیا حضور داشت و امسال نیز میخواد به رسلمنیا برسد. او باید به آنچه درست در مقابلش است نگاه کند. و آن مسابقه مقدماتی مقابل رندی اورتون است. و اگر او از اورتون عبور کند، درو مک اینتایر منتظر اوست. او می گوید این راه آسانی نیست اما راهی است که باید برود.

ویدیویی از تیم پریتی در کنار دریاچه پخش می شود. آنها در مورد فصل رسلمنیا صحبت می کنند و اینکه چگونه به همه نشان می دهند که چه کسی هستند.

ما کلیپ هایی از بیلی را می بینیم که ایو اسکای را برای کمربند قهرمانی زنان اسمکدان در رسلمنیا به چالش می کشد.

 

بیانکا بلیر مقابل میچین

بیانکا میچین را به گوشه ای پرتاب می کند و  از طناب بالا می رود. بیانکا رایت هند میزنه اما میچین می چرخد و از پشت به بیانکا ضربه می زند. میچین از روی طناب یک سوپلکس اجرا میکنه. او برای کاور می رود اما بیانکا کیک اوت میکنه. میچین بیانکا را به بیرون از رینگ می اندازد. میچین خودش هم به بیرون میره و بیانکا را دوباره به داخل رینگ میفرسته. بیانکا به او حرکت کد را میزنه و کاورش میکنه

برنده: بیانکا بلایر

 

برون بریکر با تریپل اچ در پشت صحنه حضور دارد. اچ به برون می گوید که به او بسیار افتخار می کند و دیدن اینکه او چقدر پیشرفت کرده است بسیار تأثیرگذار است. برون می‌گوید که می‌خواهد برندش را انتخاب کند و نمی‌داند می‌خواهد در راو باشد یا اسمک‌دان.

پل هیمن می آید و با برون دست می دهد. تریپل اچ از برون می خواهد که یک ثانیه به آنها بدهد و برون می رود. هیمن می‌گوید که این یک استعداد خوب است. تریپل اچ از او می پرسد که چه می خواهد. هیمن می‌گوید که بعد از اتفاقات شب گذشته زمان خوبی برای گفتن این حرفها نیست، اما او هفته آینده همراه د راک و رینز برمی‌گردد.

 

موسیقی بیلی پخش می شود و او به رینگ می آید. طرفداران شعار «بیلی» را سر می‌دهند و او می‌گوید که احساس بهتری دارد. او می‌گوید بخشی از وجودم نمی‌خواهد باور کند که اتفاق هفته گذشته اصلاً رخ داده است. هواداران شعار "بیلی" سر می دهند. او می گوید آنها در این سفر با او بوده اند. و آنها می دانند که در قلب او چه می گذرد. هواداران شعار می دهند "تو لیاقتش را داری". بیلی از آنها تشکر می کند و می گوید گروهم خانواده ام بودند. ما دیدیم که انها با من نساختند.

 او می‌گوید که فکر می‌کرد بعد از بردن رویال رامبل، گروهم برای من خوشحال خواهند شد، اما این اتفاق نیفتاد. انها پشت سرش به او خندیدند. وقتی او وارد اتاق می شد، صحبت نمی کردند. او می گوید که یک احمق نیست و در رسلمنیا، جواب ایو اسکای را میدهد.

داکوتا کای وارد میشه. او به بیلی می‌گوید که من از احتمال خیانت بقیه گروه خبر نداشتم و درگیر معاینات پزشکی بودم. بیلی باور نمیکنه. داکوتا می‌گوید که با امدن اسکا به گروه، همه چیز خراب شد. بیلی از او می پرسد که چرا راجب این حرفهای چیزی قبلا به من نگفتی.  کای میگه نمیدونستم چطوری بگم. او به بیلی می گوید که همیشه برای او مربی بوده و بدون بیلی اینجا نخواهد بود.

او می گوید که نقشه بیلی همیشه کار می کرد. کابوکی واریرز کمربند تگ تیم را به دست آوردند، بیلی برنده رویال رامبل شد. آنها به داشتند همه چیز نزدیک بودند، اما اینطور نشد.

بیلی از او می پرسد که حالا منظورت چیه. ایو اسکای همراه با جنگجویان کابوکی می آید. داکوتا رینگ را ترک می کند و یک صندلی برمیدارد. کای با صندلی به کابوکی حمله میکنه و همه اونا رو میزنه.

 

در پشت صحنه رندی اورتن می‌گوید که اوایل امشب، زین گفت معلوم نیست که چه کسی به رسلمنیا بروند و حق با اوست. سال گذشته من مصدوم شدم. اما صبر کردم. او می‌گوید در این تجارت، افعی همیشه می‌داند چه زمانی باید ضربه بزند، اما حالا می‌داند که چقدر مهم است که صبر کند. و تا آنجا که به رومن مربوط می شود، او می تواند صبر کند. مسیر او به رسلمنیا کمی منحرف شده است و اگر همه چیز بر وفق مرادش پیش برود، به سمت چمبر حرکت خواهد کرد.

 

بابی لشلی با تیم استریت و بی فاب در پشت صحنه حضور دارد. آنها میخواهند کارهای بزرگی را انجام دهند و این کار از روز دوشنبه با لشلی در مقابل برونسون رد آغاز می شود.

 

تایلر بیت و پیت دان در مقابل چامپا و گارگانو

چامپا پاور بمب روی ببت اجرا میکنه. او برای کاور می رود اما بیت تسلیم نمیشه. بیت دست چامپا را می گیرد و انگشتانش را می چرخاند. گارگانو در یک گوشه، به پیت دان ضربه می زند. بعدش به کمک چامپا میره و یک حرکت مشترک روی بیت اجرا میکنند. چامپا یک سوپر کیک اجرا میکنه. او به گارگانو تگ میده.  بیت بلند میشه و شیرجه میزنه. بعدش روی گارگانو فینیشر اجرا میکنه و میره برای پین

 برندگان: تایلر بیت و پیت دان

 

بایرون ساکستون در پشت صحنه حضور دارد و دومینیک نیز وارد صحنه می شود. دومنیک می گوید پس از اینکه فین و دامیان عناوین تگ تیم خود را حفظ کردند، رئا ریپلی نیز کار نیا جکس را تمام میکند. دومنیک خودش هم میخواد در مسابقات برنده بشه و بعداز چمبر حریف رولینز بشه. بایرون به او می گوید که هنوز باید واجد شرایط باشد. سی امپانک نیوز. او می‌گوید برایش مهم نیست چه کسی را جلوی او می‌گذارند.  کوین اونز می‌آید. او به دومینیک می گوید که تنها چیزی که در هفته آینده اتفاق می افتد این است که او، شکست را به دومنیک نشان میدهد. دومینیک میرود. R-Truth می آید و میگه دنبال نیک میگرده. اونز از او می پرسد که آیا نیک میستریو را می خواهد و آر-تروث می گوید نه نیک آلدیس را.

 

آدام پیرس و نیک آلدیس در پشت صحنه هستند. لوگان پل وارد می‌شود. او به نیک می‌گوید او یک رقیب برای کمربند قهرمانی ایالات متحده خود می‌خواست اما در عوض او در یک مسابقه مقدماتی برای چمبر قرار گرفت. او می گوید که نیازی به واجد شرایط بودن ندارد، او یک مبارز ارزشمند است. او می گوید که او را مجبور می کنند هفته آینده در یوتا بجنگد. او باید تحت معالجه باشد. لوگان می گوید که البته او در چمبر برنده خواهد شد و پس از کسب کمربند قهرمانی در رسلمنیا، او دو کمربند خواهد داشت. آلدیس به او می گوید که هفته آینده تو با دمیز  روبرو خواهید شد.

 

رندی اورتون مقابل سامی زین

 اورتن با رایت هند حمله میکنه اما زین او را به گوشه رینگ هل می دهد. زین بعدش شیرجه میزنه.

 زین اورتن را می گیرد اما اورتن دوباره رایت هند میزنه. اورتون به رینگ میاد و زین رو طناب میزاره. بعدش دی دی تی رو اجرا میکنه. اورتن میخواد ار کی او بزنه اما زین او را رول می کند. اورتن کیک اوت میکنه. زین بلو تندر میزنه و میره برای کاور. اورتن دوباره کیک اوت می کند. زین به سمت طناب ها می دود و از روی طناب، به پشت سر اورتن می پرد. اورتن رها میشه. بعدش اورتن با RKO به او ضربه می زند و پینش میکنه.

برنده: رندی اورتن

 

زین رینگ را ترک می کند و رندی اورتن روی طناب جشن می گیرد. او پایین می آید و درو مک اینتایر در رینگ ایستاده است. هر دو مرد چشم تو چشم میشند و برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش