آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59752 amir1383
14150 48864 rey
34 1394 sam
20515 58368 rey
10807 48260 sam
نتایج کامل اسمکدان 8 اپریل 2022
  • بازدید : (434)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGAFWBgqbgAgF6S_XHD1LEMJXrF1SKaANBqWyVyFY&s=0


نتایج کامل اسمکدان 8 اپریل 2022

نتایج در ادامه مطلب


در اول برنامه، گزارشگر در مورد روندا روزی حرف میزنه و میگه در رسلمنیا روندا باعث شد تا شارلوت تسلیم بشه اما داور توی صحنه نبود. روندا در جوابش میگه من باز هم او رو وادار به تسلیم خواهم کرد. این روزها برای اینکه بهترین باشیم، لازم هست که حریف رو دو بار شکست بدیم. اون هم در بدترین شرایط و در صحنه ای که داور نیست. من یک بار شارلوت رو تسلیم کردم و برای بار دوم داور هم صحنه رو خواهد دید.

گزارشگر میگه رینز قراره امشب برنامه ی تازه خودش رو رو بکنه. تو چه نقشه ای داری؟ روندا میگه میخوام در رسلمنیا بکلش با شارلوت مسابقه ای کوییت بدم.

تصویر شارلوت رو در صفحه ی سالن داریم که میگه تو در مصاف عادی نتونستی من رو ببری پس در ای کوییت مچ بردنت امکان نداره. باختن توی خون من نیست. من سابمشن تو رو حس کردم اما میبنی که باز هم قهرمان اسمکدان هستم. حالا جسورترین زن دنیا مقابلم کم اورده. جواب من به چالش تو نه هست. بهتری بری تو نوبت تا بقیه بیان شانسون رو امتحان کنند.

روندا میگه این مسابقه انجام میشه و من این بار دستت رو با سابمیشن مجروح میکنم.


کوفی و وودز مقابل بوتچ و شیمس

کوفی قبل از مسابقه میگه که بعد از رسلمنیا ما امار رو از سر میگیرم. بنابراین امار برد و باخت ما مقابل تیم شیمس فعلا صفر در برابر صفر هست. مسابقه شروع میبشه. بوتچ رایت هند به وودز میزنه. بعد با کیک کار رو ادامه میده. بوتچ میره برای پین اما وودز تسلیم نمیشه. وودز در گوشه رینگ داره خستگی در میکنه که بوتچ بهش حمله میکنه. وودز جا خالی میده. بعدش بوتچ رو پین میکنه

برنده نیودی


زین در پشت صحنه از نتیجه مصافش با کنوکسویل در رسل راضی نیست و براش خطو نشون میکشه. او میگه الان مکینتایر یک کشتی گیر قوی هست و قراره من امشب باهاش مسابقه بدم. اگر برنده بشم میتونم ابهت خودم رو به دست بیارم. پیرس ترتیب کار رو داده.


یک سخنرانی توسط بارتل داریم و بعدش گاندر به رینگ میاد. هر دوی اینها از ان ایکس تی هستند.

   

جو الونزو مقابل گاندر

گاندر یک ضربه به کتف حریف میزنه. بعدش پاور بمب یزنه و جو رو کاور میکنه

برنده کاندر


راکوییل گونزالس در پست صحنه هست و از اینکه مهمان اسکدان هست ابزار خوشحالی میکنه. تیم لوس لوتاریوس میان و بهش خوشامد میگند.


کوربین و موس به رینگ میان و کوربین هم بابت باختش به مکینتایر ناراحته. موس میخواد در این مورد حرف بزنه و کمی بابت باخت کوربین مزه پرانی میکنه که کوربین میگه بهتره خجالت بکشی. کوربین به موس فرصت میده تا با گفتن یک تیکه ی خوب، کارش رو جبران بکنه اما موس به نمک ریختن ادامه میده تا اینکه کوربین باهاش در گیر میشه. البته موس برنده ی این درگیری بود.


ماهال در پشت صحنه با پیرس هست و باهاش راجب مسابقه برای کمربند بین قاره ای حرف میزنه. روندا میاد و میخواد پیرس براش مسابقه ثبت کنه و پیرس میگه جوابت رو فردا میدم.


زین مقابل مکینتایر


مکینتنایر زین رو شونه هاش بلند میکنه و او رو میکوبه به رینگ. درو میره کلیمور بزنه که زین جاخالی میده. زین دیگه به رینگ برنمیگرده و با شمارش داور، مسابقه کنت اوت میشه

برنده با کنت اوت مکینتایر


لیسی اوانز یک حرفهایی راجب دوران کودکیش میزنه و میگه وقتی پدرم دچار بیماری روحی شد مادرم مثل یک ادم محکم گلیم ما رو از اب بیرون کشید. سی ام پانک نیوز. اما بعدش دچار دوران سختی شدیم و من اخرش فهمیدم که میتونم با یک مشکل کنار بیام یا اینکه تسلیم بشم. من جنگیدم و با بقیه فرق دارم. حالا من یک مادر، یک دختر و یک افسر نیروی دریایی هستم و خیلی بهتر از بقیه کشتی گیران کمپانی به شمار میام.


مورگان مقابل بنکس

مورگان یک کیک به سر حریف میزنه. او میره سمت طناب اما بنکس با نی بهش حمله میکنه. بنکس یک سوپلکس روی مورگان میزنه اما مورگان حرکت رو تبدیل میکنه به رول و میبره

برنده مورگان


رینز همراه گروهش وارد میشه.

رینزمیخواد یه چیزی بگه و اضافه میکنه که شاید گفتنش مناسب نباشه اما او این کار رو میکنه. رومن میگه من به روش خاندان کار رو ادامه میدم و باید بگم از اینکه اوسوز فقط دو تایتل دارند راضی نیستم. من یه نفری دو کمربند دارم و اونا دو نفری دو تایتل دارند. من از اوسوز میخوام تا کمربندشون رو ترکیب کنند. باید به راو برید و کمربند تیمی راو رو هم ببرید. اوسوز قبول میکنند و رینز میگه خاندان ما به زودی تمام کمربندها رو میگیره.


ناکامورا بی مقدمه میاد و با رینز چشم تو چشم میشه. رومن میگه دردت رو میدونم. هم تیمی تو مصدوم شده. من این رو وقتی که یکی از اوسوز اسیب دیده بود لمس کردم. ما یک خاندان مهربان هستیم و من بخشی از این مرحمت رو بهت میدم. او ظاهر ناکا رو بغل میکنه اما در واقع او رو میگیره تا اوسوز ناکا رو بزنند.



تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • پوریا  گفته: پوریا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/20 و 11:08 دقیقه ارسال شده.

    لطفا نتایج کامل بزارین

  • یاشار رولینز گفته: یاشار رولینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/01/19 و 21:46 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش من می تونم نتایج کامل رو بزنم ؟

    چرا خودت پستش رو زدی ؟مشکلی پیش اومده ؟

    پاسخ : فعلا خودم میزنم. ممنون

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش