آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59566 amir1383
14150 48631 rey
34 1357 sam
20515 58035 rey
10807 48051 sam
نتایج کامل اسمکدان 19 مارس 2021
  • بازدید : (361)

images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/...


نتایج کامل اسمکدان 19 مارس 2021

نتایج در ادامه مطلب


در اول برنامه بلیر و بنکس در پشت صحنه بحث میکنند و بلیر میگه که نمیخواد برای کمک به بنکس در کنار رینگ باشه.


جکس مقابل بنکس

مسابقه سر کمربند

بیزلر اخر مسابقه اومد تا به بنکس کیک بزنه اما بنکس جا خالی داد و ضربه به جکس خورد. بنکس هم فورا جکس رو  کاور کرد

برنده بنکس



به درگیری هفته ی قبل ادج، براین و رینز مرور میشه


ادج در پشت صحنه خاطراتش در اسمکدان رو  مرور میکنه و میگه من در همین برند بود که اندرتیکر رو شکست دادم. حالا میخوام به برایان کمک کنم تا یه مصاف عادلانه در فستلین داشته باشه. ادج بعدش به جی اوسو اشاره میکنه و میگه جی میتونه یک استعداد خاص در اینجا باشه اما تا وقتی زیر دست رومن هست این براش ممکن نمیشه.


به بخشی از کریر ادج مرور میشه

جکس از دست بیزلر ناراحت هست و بیزلر بهش قول مید مقابل بیانکا ببره و اعتبار تیمشون رو دوباره کسب کنه


رولینز در رینگ هست. او میگه که وقتی به اسمکدان برگشت، کل رختکن از او استقبال کردند چون بهش احترام میزارند. البته وقتی پشت کردند و رفتند، یک کار احمقانه انجام دادند و بیشتر از همه سزارو این بی احترامی رو نشون داد. چون سزارو به رولینز حسادت میکنه. رولینز خودش رو ادمی همیشه پیروز و سزارو رو یک شکست خورده خطاب میکنه.


به درگیری رولینز و سزارو مرور میشه


ست میگه او روی من سوئینگ انجام داد اما او یک استعداد سوخت بیشتر نیست.


ناکامورا میاد


ست بهش اخطار میده که باهاش درگیر نشه اما ناکامورا میگه خفه شو . بعد بهش حمله میکنه و به ست فینیشر میزنه.


استریت پروفیتز مقابل دومنیک و ری مستریو

فورد روی دومنیک بک دراپ میزنه و میره واسه پین اما دومنیک بلند میشه. داوکینز تگ میگیره و یک حرکت تیمی روی دومنیک اجرا میکنند. دومنیک دوباره کاور میشه اما ری نجات شمیده. دومنیک به خودش میاد و داوکینز رو رول میکنه و تمام

برنده ری مستریو و دومنیک


بعد از مسابقه، اوتیس و گیبل اومدند و برای استریت کوری خوندند اما دومنیک و ری بهشون حمله کردند


گیبل و اوتیس مقابل دومنیک و مستریو

گیبل و دومنیک در اخر مسابقه مقابل هم کار رو ادامه دادند. گیبل جرمن سوپلکس زد و دوباره به واتیس تگ داد. اوتیس اسپلش زد و رفت برای کاور

برنده اوتیس و گیبل


زین در پشت صحنه میگه که داره مستند خودش رو تمام میکنه تا ثابت کنه که در کمپانی علیه او دسیسه کردند. کوین میاد و میگه موضوع رو بزرگ نکن. سی ام پانک نیوز. زین از کوین میخواد برای ثابت کردن ادعاش بهش کمک کنه اما کوین میگه قول نمیدم چون تو واقعیت رو نشون نمیدی.


کوین میگه مدتهاست که رفیقیم و تو همیشه از زیر بار اشتباهت در رفتی. زین میگه باشه پس بیا مصاف امشبم با کوربینو  ببین و خودت قضاوت کن. کوین قبول میکنه


به بخش دیگری از کریر ادج مرور میشه


براین به رینگ میاد و به مصاف ادج و جی در مین اونت شب و همپچنین نبرد اینده ی خودش در فستلین در مقابل رینز اشاره میکنه. او میگه ادج یک ادم فرصت طلب هست که میخواد خودش تک به تک با رینز در رسل مسابقه بده و واسه همین میخواد در مصاف من و رینز داور باشه.دنیل میگه فرق من و ادج اینه که او فکر میکنه میتونه رینز رو شکست بده اما من مطمئنم که میتونم مقابل رینز ببرم.

رینز همراه هیمن وارد میشه.

رینز به حرفهای براینمیخند ومیگهخ خیال کردی که میتونی من روببری. من ترجیح میدم دستم رو قطع کنم تا اینکه به ادمی مثل تو ببازم.

براین میگه تو فقط خودت رو گول میزنی اما ادعاهات دروغه. من قصد ندارم مقابلت ببرم بلکه میخوام این ادم پوشالی که از خودت ساختی رو بشکنم.

دنیل بعدش قول میده که در فستلین کمربند رو میبره



کوربین مقابل زین

کوربین با اجرای اند اف دیز موفق شد زین رو کاور کنه

برنده کوربین


زی بعدش با کوین در حاشیه رینگ بحث میکنه و معتقد هست که داوری علیه او بود و کوین قبول نداره . زین هم یه ضربه بهش میزنه و میره



به درگیری بیگ اییی و اپولو کروز مرور میکنیم


کروزو بیگ ایی در اتاقهای جداگانه هستند تا ازشون مصاحبه بشه. کروز کوری میخونه و بیگ ایی میگه دو روز تا فستلین مونده و بایدازاین روزها بدت ببری.

بیگ ایی قول میده که در فستلین میبرهو کروز از قولپدربزگش بک ضربالمثل برای بیگ ایی میگهو قول میده که قدرت خاندانش رو به بیگ ایی نشون میده. کروزمیگه من در فستلین بالای سرت میایستمو خاندانم در افریقا شکست تو رو تماشا میکنند.

بیگ ایی میگه من باهات کل کل نمیکنم بلکه میام حالت رو میگیرم. بیگ ایی بعدش میره کروز رو پیدا میکنه و کتکش میزنه و مامورا میان سواشون میکنند.



بیانکا مقابل بیزلر

جکس وسط مسابقه از دست بیزلر ناراحت شد و رفت و بیزلر حواسش به جکس بود. بیانکا اومد بهش اسپین باستر زد. سی ام پانک نیوز. بیانکا کاورش کرد اما بیزلر کیک اوت کرد. بعدش تامینا و ناتالی اومدند بیزلر رو زدند و مسابقه دیکیو شد

برند با دیکیو بیزلر


بعد از مسابقه، تانالی و تامینا به بیانکا هم حمله کرد


جی اوسو مقابل ادج

جی فروگ اسپلش زد و رفت برای کاور اما ادج تسلیم نشد. جی دوباره حمله کرد اما ادج او رو به کف رینگ کوبید. جی خواست بلند شه اما ادج بهش اسپر زد و رفت و برای پین

برنده ادج


بعد از مسابقه، رینز به ادج اسپیر زد و برای دنیل کوی خوند. دنیل اومد باهاش درگیر بشه که جی دخالت کرد و رینز هم به براین اسپیر زد و برنامه تمام شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش