آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
پیش بینی نتایج رسلمنیا بکلش ( بخش یکم)
  • بازدید : (379)


پیش بینی نتایج رسلمنیا بکلش

( بخش یکم)

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

علی اصغر  


- مسابقات قهرمانی زنان راو (پیش‌بینی)

من فکر می‌کنم که بیانکا بلیر قهرمانی زنان RAW را در رسلمانیا 38 برنده خواهد شد. به نظر می‌رسد که این امر بسیار محتمل است زیرا بکی برای مدتی کمربند را در دست گرفته است.

پس از اینکه بیانکا کمربند را به دست آورد، یک مسابقه مجدد برای این رویداد بسیار منطقی خواهد بود. این سومین و آخرین مسابقه بین آنها خواهد بود و آنها می توانند پس از آن رسما به دشمنی خود پایان دهند.

در مورد برنده، بیانکا باید برنده شود.

پیش بینی برنده:

بیانکا بلایر
4) روندا روسی در مقابل شارلوت فلیر در مقابل ساشا بنکس
- قهرمانی اسمکدان زنان (پیش‌بینی)

من فکر می‌کنم که روندا روسی می‌خواهد شارلوت فلیر را در رسلمانیا 38 شکست دهد تا قهرمان جدید زنان اسمک‌دان شود. بعد از این اتفاق، من نمی بینم که در این رویداد بازی برگشتی برگزار شود.

در عوض، من می بینم که ما تهدیدی سه گانه داریم. این می تواند روندا روسی در مقابل شارلوت فلیر در مقابل ساشا بنکس باشد. من فکر می کنم که این می تواند یک مسابقه سرگرم کننده باشد و با ارائه یک مسابقه مجدد شارلوت و روندا به ما متفاوت است.

در مورد برنده، من با روندا می روم. این بعد از اینکه او شارلوت را سنجاق کرد اتفاق می افتد. این یک مسابقه آینده انفرادی Ronda vs Sasha را برای کمربند بعدی راه اندازی می کند.

پیش بینی برنده:

روندا روسی
3) فین بالر در مقابل کوین اونز
- قهرمانی WWE ایالات متحده (پیش‌بینی)

حالا که فین بالور قهرمان ایالات متحده شده است، فکر نمی‌کنم در این رویداد بین او و دامیان پریست مسابقه مجدد داشته باشیم.

در عوض، من قصد دارم برای این رویداد، بالور و کوین اونز را پیش بینی کنم. این یک مسابقه سرگرم کننده برای کمربند خواهد بود.

در مورد برنده، من با بالور می روم.

پیش بینی برنده:

فین بالور


نکته:

این پست، یک مقاله از سایت خارجی درباره پیش بینی WrestleMania بود

ممکنه هست که ۲ هفته دیگه این پیش بینی عوض بشه چون احتمال تغیر در مسابقات هست

پس ممکنه این متن دوباره با تغیرات جدید گذاشته بشه


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Demo God گفته: Demo God می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/12/27 و 18:41 دقیقه ارسال شده.

    سلام خواهشا از کمپانی های NJPW و AEW بیشتر بزارید دیگه واقعا از دبلیو دبلیو ای خسته شدیم با مسابقات تکراری و خسته کننده!

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش