آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بیشترین تعداد برد در الیمیشن چمبر
  • بازدید : (427)

بیشترین تعداد برد در الیمیشن چمبر 

بر اساس کشتی گیران 


کم کم داریم به الیمیشن  چمبر 2023 نزدیک میشیم  بهتره  یادی کنیم از بیشترین تعداد برد در مسابقات المنیشن چمبر:

1- ترپیل اچ با 4 برد

2- جان سینا-دنیل برایان با 3 برد 

4-ادج با 2 برد


برنده الیمیشن چمبر 2023 رو کامنت کنید 🔥


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/24 و 21:34 دقیقه ارسال شده.

    اگه توی تلگرام مچشو بدی که خیلی خوبه
    من خودم یه آرشیو شخصی از مسابقات خوب دبل دارم
    دنبال اینم که بیشترش کنم

    پاسخ : شماره ات رو بنویس خودم دنباله کانال زدنم اگه کانالی زدم اد بزنمت

  • فایت اونز گفته: فایت اونز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/24 و 15:21 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    یه پیشنهاد دارم برای بیشتر دیده شدن سایت خوب شما
    میتونین یک کانال روبیکا یا تلگرام بزنین و عضو جمع کنین منم میتونم کمکتون کنم
    فقط یک پیشنهاد هست برای سایت خوب شما متشکر بابت همه زحمات

    پاسخ : روبیکا که نه چون کپی بشه تو روبیکا هیچ شخصی پیگیر نمیشه اما تلگرام رو موافقم صحبت کنم با مدیر های گروه ببینم اونا چی میگن ، ماهم از شما ممنونیم

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/24 و 13:11 دقیقه ارسال شده.

    بله کپی کرده
    اینم اسم کانال
    ....

    پاسخ : ممنون، دنباله مدرک جمع کردن هستم از کاناله تلگرامش شکایت کنم تا تلگرامه مدیرش فیلتر بشه

  • Viper گفته: Viper می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/24 و 11:01 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    ببخشید اگه مچ a-kid مقابل دراگنوف رو داری میشه لینکشو بدی؟

    پاسخ : داشتنش که راستش راحت گیر میارم ولی همون حقه کپی رایت داره منم خودم تو آپارات و یوتیوب شمارم مسدوده نمیتونم کلیپ بزارم باید صحبت کنیم ببینم میتونیم تو تلگرام کانال بزنیم

  • رینز گفته: رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/23 و 23:03 دقیقه ارسال شده.

    میشه لطفا یه پست درباره پیش بینی الیمینیشن چمبر بزنید.

    پاسخ : بله حتما لیست اخر بیاد میزنم

  • رینز گفته: رینز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/23 و 22:52 دقیقه ارسال شده.

    آستین تئوری برنده میشه بیشتر سایت های خاری جی هم گفتن که برنده میشه

    پاسخ : به نظره منم خوده تئوری برنده ست و بهتره چون تو رلسلمنیا با جان سینا مسابقه میده

  • امیرجون گفته: امیرجون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/23 و 16:38 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من رولینز برنده میشه

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/23 و 0:10 دقیقه ارسال شده.

    داداش یه کانال تلگرام هست که دقیقا همین پست شما رو گذاشته

    پاسخ : کپی کرده ؟ ممنون میشم اسمه کانال رو بگید بابت قانونه کپی رایت میگم میتونیم شکایت کنیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش