آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
بحث روز فوتبال: بارسلونا مقابل یوونتوس

net.footballi.world.cup Game for Android - Download | Cafe Bazaar

بحث روز فوتبال:بارسلونا مقابل یوونتوس

متن در ادامه مطلب


نویسنده: حسین اورتون



بحث روز فوتبال:بارسلونا مقابل یوونتوس؟

 لطفا بی جنبه بازی در نیارید و نظرتون در مورد نتیجه و علتش رو بگید و بدون تیکه یا فحاشی بگید خواهشا


بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • FARSHADCENA گفته: FARSHADCENA می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/17 و 2:14 دقیقه ارسال شده.

    اون دوستی که گفت بارسا غول کشه احتمالا چندین فصله فوتبال نگاه نکرده
    جلو بایرن و اتلتیکو و رئال و رم و لیورپول و... تو لالیگا و چمپیونز لیگ تو این چند فصل اخیر به شکل بد باختین بعدش میای میگی غول کشه بارسا؟
    البته من پرسپولیسی و رئالی ام ولی چون عاشق کریس رونالدوئم امیدوارم یووه ببره

  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 16:55 دقیقه ارسال شده.

    من لیورپولی هستم اما من احتمال برد بارسلون رو بیشتر میدونم چون خط حمله بارسلون قوی تر است نتیجه 3 برا1 به نفع بارسلون است یا 2 بر1

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 10:52 دقیقه ارسال شده.

    در جواب به کسی که گفت بارسا غول کشه به نظرت غول کشه که از بایرن ۸ تا خورد و از لیورپول ۴ تا و تو دو الکلاسیکو آخر به رئال باخت؟ و این بازی دو هفته پیش با اتلتیکو هم یک هیچ باخت

  • L M10 گفته: L M10 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 9:32 دقیقه ارسال شده.

    آخ جون بالاخره یکی از این سایت های معتبر بخش فوتبال زد هیچ جا نداره
    من پشت بارسا هستم بازی رو با اینکه دفاع مصدوم داریم میبریم نتیجه:بارسلونا 1 یوونتوس0

  • ماهان فاضلی زاده گفته: ماهان فاضلی زاده می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 9:26 دقیقه ارسال شده.

    سلام این سایت ،سایت کشتی کجه کشتی کج چطوریه چیه ولی در مورد فوتبال هم شده آخ جون
    به نظر من این بازی رو با تاکتیک های فوق العاده بارسلونا میبره چون عادتشه تیم بزرگ کشه از اون ور هم چون CR7 اصلا عشار روش نیست خیلی خوب میتونه بازی کنه و کلی فشار رو یووه نیست پس میتونه خوب بازی کنه.به نظر من نتیجه بازی:
    بارسلونا 3 یوونتوس 2

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 7:47 دقیقه ارسال شده.

    من نه مسی رو دوست دارم نه رونالدو ولی بارسلونا میبره

  • S Ramos گفته: S Ramos می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 0:43 دقیقه ارسال شده.

    هیچکدوم خوب نیستن فقط لیور پول کلوپ
    امسال همتونو میبینیم بازنده ها
    ولی نتیجه از نظر من
    یوونتوس 2 بارسلونا 1

  • عرفان رضایی گفته: عرفان رضایی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 0:40 دقیقه ارسال شده.

    سلام بازی رو با قاطعیت CR7 با هتریکش میبریم جونم یوونتوس
    نتیجه یووه 3 بارسلونا 0

  • حسین اورتون گفته: حسین اورتون می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 0:31 دقیقه ارسال شده.

    علی چون مطالب رو سینا جان یه خورده دیر میزنه من ترسیدم گفتم الان بفرست ولی چشم از این به بعد سر موقع میزارم ممنون از شما

  • رضا ریکوشی گفته: رضا ریکوشی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 0:25 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من این مسابقه مال بارسلونا هستش با اون حمله های محشرش ولی آمار رو براه نیست ولی تیم از لحاظ تمرینی و آمادگی عالیه
    نتیجه بازی:بارسلونا 2 یوونتوس1

  • احمد لشلی گفته: احمد لشلی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/16 و 0:21 دقیقه ارسال شده.

    به نظر من این مسابقه به شدت حساسیت بالیی داره چون الان بارسا میشه گفت کامل تیم عوض کرده و هنوز به ثبات کامل نرسیده و از اون ور یوونتوس تاکتیک کاملی رو نداره چون فعلا با تاکتیک های زیادی میشه بازی کنه ولی با اینکه وضع بارسا وضع روبراهی نیست و یووه هم نه چندان خوب نیست ولی مسابقه عالی و هیجانیدر پیش داریم ولی باید منتظر پیشرفت فوق العاده زیاد این دو تیم باشیم.
    نتیجه از نظر من:بارسلونا 1:1یوونتوس
    ولی به امید برد بارسلونا

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/15 و 23:03 دقیقه ارسال شده.

    یوونتوس میبره

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/15 و 22:16 دقیقه ارسال شده.

    من از همینجا قبل کل کل بازیکنای مورد علاقم و تیمای مورد علاقم رو میگم بعد حساب Rey رو میرسم
    خب من طرفدار پرسپولیس و رئال و منچستر سیتی و بلژیک هستم و بازیکنای مورد علاقم هم دیبروینه هازارد و رونالدو هستن در جواب ری هم باید بگم که درسته یووه تو اوج نیست ولی بارسا هم اوضاعش فرقی با یووه نداره الان تو لالیگا هفتمه ولی یووه تو سری آ چهارمه بازی رفت هم یه گل زدید خورد به پای مدافع یه گلم زدید با پنالتی بعد موراتا تو روزی که کریس نبود سه تا بهتون زد که از خرشانسیتون سه تاش آفساید بود حالا فک کن کریس هم هست دیگه چی کار می‌کنیم

  • Ali گفته: Ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/15 و 21:56 دقیقه ارسال شده.

    داداش روزی که شبش مسابقست بزار.3 روز دیگه مسابقست.الان بزاری جذابیت نداره روز قبل میابقه یا روز مسابقه بزار

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/15 و 21:46 دقیقه ارسال شده.

    خب خب رسیدیم به فوتبال
    به نظر من سه یک بارسا می‌بره با دو گل مسی و یه گل گریزمان
    رونالدو یا دیبالا یا موراتا هم اونطرف گل میزنند
    ولی هر چی باشه برد بارسا قطعیه چون یووه رو اوج نیست ولی بارسا می‌بره به امید برد بارسا

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/09/15 و 21:21 دقیقه ارسال شده.

    من یوونتوسی هستم
    بازی رفت رو باختیم انشاءالله
    بازی برگشت با وجود رونالدو می بریم شاید هم مساوی بشه
    ولی امیدوارم نبازیم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش