آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59743 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48255 sam
تسلیت
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (277)

نتیجه تصویری برای تسلیت


شهادت اقای قاسم سلیمانی رو به همه ی هموطنان تسلیت میگم.

متن در ادامه مطلب



من واقعا نمیفهمم امریکا از اون سر دنیا داره چه غلطی تو خاورمیانه میکنه ولی به زودی تاوانش رو بدجور خواهد داد

فعلا هم در کو..ش رو گرفته و داره از عراق فرار میکنه


اقای سلمیانی همون کسی بود که نزاشت داعش ایران رو قبضه کنه مگرنه الان هممون با سری بریده توی قبر بودیم و خواهرمون تو اردوگاه داعشیا


امریکا همون کشوری هست که ادم میلیادرش یعنی بیل گیتس مردم چین رو به بردگی کشیده

 همون کسی که دختران چینی رو فقط در مقابل سه وعده غذا در اتاقهای دسته جمعی سکونت داده تا روزی 15 ساعت براش کار کنند.


همیشه  گفتم که من منکر مشکلات و اختلاس و بزن ببرهای خودمون نیستم اما یادمون باشه کریم خان زند و مصدق و مدرس که برای کشورمون ازادی و غرور اوردن دست به دامان خارجیها نشدند بلکه خودمون رو متحد کردند تا مسئول درست پشت میزها بزارند.


شما میتونید با حرفم مخالف باشید اما من بحث نمیکنم. برای همتون خوشی و پیروزی ارزو دارم.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • هانی سینا گفته: هانی سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/04 و 14:02 دقیقه ارسال شده.

    جانم فدای رهبرم
    خدا بیامرزه سردار سلیمانی رو

  • هوداکا موریشیما گفته: هوداکا موریشیما می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/01/11 و 17:48 دقیقه ارسال شده.

    دادآش دمت گرم که هوای باغیرت های ملت ت رو داری.
    این زد آنقلابی های مغز کامل شستشو گرفته. حرف آمریکا رو میزنن.
    پس پای ملتت مثل سردار سلیمانی بمون و ازش دفاع کن.

    پاسخ : قربونت عزیزم

  • rey619 گفته: rey619 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/14 و 19:20 دقیقه ارسال شده.

    هر گندی که به کشورمون زدن به خاطر انتخاب غلط خودمون بوده نباید ایرادات و دزدی ها رو بندازیم گردن آدمایی که از جونشون برای آرامش ما مایه میذلرن.
    من یه زمانی مخالف حضور ایران در سوریه و عراق و ... بودم اما وقتی میبینم امریکا از اون سر دنیا زده اومده اینجا تا مثلا از کشورش دفاع کنه پس طبیعیه که ایران بخواد جلوی رشد کثافتی مثل آمریکا و داعش رو خارج از مرزها بگیره و ریشه کن کنه.
    این روزها یه عده حرف مفت زیاد میزنن. حرف مفت رو منم بلدم بزنم چون خرجی نداره!
    اما خداییش اگه امثال شهید قاسم سلیمانی نبودن الان کشور ما شبیه عراق و افغانستان و پاکستان و .... شده بود.

    پاسخ : ممنون برادر
    زنده باد ایران فرهیخته

  • سپهر گفته: سپهر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/13 و 23:19 دقیقه ارسال شده.

    ۱۵۰۰ مردن تو هیچی نگفتی تو که اینقدر از امریکا بدت میاد چرا از کشتج کج که مال امریکاست مطلب میزاری و پول درمیار۹۹۲ی

    پاسخ : چرا گفتم اونا نادان بودن . واقعا بچه ۱۲ چی میفهمه که رفته واسه من تصمیم میگیره
    هر وقت تمام اون ۱۵۰۰ نفر لیسانس جامعه شناسی بودن من حرفشون رو قبول میکنم نه لات ۲۴ ساله که به جای مطالعه منتظره خارجیا براش فرهنگ بسازن

    تازه پولی تو کار نیست

    پول رو لاشویلی درمیاره که وقت شما رو تلگرام هدر میده تا پولتون رو صرف گندکاریش بکنه

    تو هیچ میدونی وب من چقدر مانع از گشتن جوونا تو سایتهای خارجی و محیط ناجورشون شده


    کشتی کج مال امریکا نیست

    راجبش قبلا نوشتم

  • Amir گفته: Amir می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/13 و 19:44 دقیقه ارسال شده.

    تف تو گور پدرشون بی شرف ها شیر مادرت حلالت حاج قاسم سلیمانی

    پاسخ : ممنون داداش

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/13 و 19:30 دقیقه ارسال شده.

    بخاطر. همین رشادت های سردار سلیمانی. هاست که ما تو مملکت مون امنیت آرامش داریم

    پاسخ : بنازم غیرتت رو داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش