آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59746 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58362 rey
10807 48257 sam
پیام از الیت برای رایویوال
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (289)



نتیجه تصویری برای aew and  revival

پیام از الیت برای رایویوال

متن در ادامه مطلب



با اینکه تیم رایویوال همش میگند که میخوان برند، اما بیشتر از بقیه ی تگ تیمها جلوی چشم هستند. جالب اینکه اونا در مصاحبه ها روی ترک کمپانی تاکید دارند.


این بار تیم یانگ باکس از الیت واسه اونا یه پیام فرستادند و گفتند که اگر تیم رایویوال از کمپانی خارج بشه، دوست دارند که مصافی با اونا داشته باشند.


یانگ باکس نگفتند که در کدوم برند میخوان با رایویوال مسابقه بدند اما مشخص هست که تا وقتی رایویوال در دبلیودبلیوایی هستند، این مصاف ممکن نیست. چون مکمنها اجازه نمیدند که تگ تیم الیت بیاد تو رینگشون.


رایویوال هنوز جوابی ندادند اما معلوم هست که تونی خان بدش نمیاد این تیم رو در الیت داشته باشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • amir owens گفته: amir owens می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/20 و 19:32 دقیقه ارسال شده.

    داداش آرمان نتایجی که شما تو رسلینگ میبینید همه از قبل مشخصه مهم اینه که کی میتونه یه مسابقه زیبا به نمایش بذاره که گروه ریوایول همیشه همچین گروهی بودن و اگر میبینی که نقش منفور دارن به خاطر اینه که wwe بهشون همچین استوری داده وگرنه همه میدونن ارزش گروه ریوایول خیلی بیشتر از نیو دی هستش.
    همچنین داداش اگه این حرفام تو رو قانع نکرد که گروه ریوایول خوبه برو مسابقه ریوایول در مقابل دی آی وای در تیک اور تورنتو رو دانلود کن که من الان لینک تماشای آنلاین و دانلودش رو برات میزارم:
    https://www.namasha.com/v/pRmrZ6I7
    لینک تماشای آنلاین و دانلود از نماشا
    http://2ad.ir/kMPc2o
    این فقط لینک دانلودشه
    اگه تونستی حتما دانلود کن چون یکی از بهترین مچ های تاریخ رسلینگ هستش اگه هم داش مهدی دید امیدوارم بتونه پستش کنه.
    همچنین یه تشکر لازمه هم از ادمین های گل سایت و هم از حامیان همیشگی که پا به پای داش مهدی و داش امیر بهشون کمک میکنن. دمتون گرم

    پاسخ : قربونت عزیزم
    راستش این روزا واقعا مطلب گذاشتن سخته ولی دلگرمیهای شما بهمون انگیزه میده

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/20 و 18:08 دقیقه ارسال شده.

    الان داشتم توی مطالبی که داخل دفترم از کشتی کج دارم، نگاه می کنم، طبق قرارداد منتشره در ماه سوم سال 2019،فقط 15مرد و دو زن هستند که قرارداد یک میلیون و بالاتر دارند و تاپ های کمپانی هستند و واژه درجه یک مال اونها هست هرچند اگه بخواهیم برحسب فوق ستاره حساب کنیم که شامل براک، جان سینا، رومن، ای جی، رندی و ست هست که بالای چهار ونیم میلیون درسال دریافتی دارند، اینها شامل واژه تاپ میشن، برای اطلاع بیشتر، براک لزنر و جان سینا، بجز حقوق، برای هر مسابقه 500هزار دلار می گیرند بعلاوه پنج درصداز کل درآمد و بلیط فروشی، حالا اگه من میگم رایویوال تاپ نیستن و درجه دو یا دقیق تر درجه سه اند، ناراحت نشید. به قول وینس مکمن که میگه کشتی کج کار واقعی یعنی آندرتیکر و رومن و براک، الباقی در داستان نویسی ابرقهرمان میشن.

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/20 و 17:44 دقیقه ارسال شده.

    سلام و وقت بخیر، آقا ماهان خود کمپانی اعلام کرده درکل کمپانی فقط چندنفر هستند که حقوق چندمیلیونی دارند و تاپ حساب میشن، الباقی درجه دو هستند، در بخش بانوان، بالاتر دستمزد مربوط به شارلوت هستش، شاید خیلی ها بگویند از شارلوت بهتر خیلی داریم مثل بکی، اما بالاترین دستمزد را می گیره و تاپ دیواز هستش، اگه اشتباه نکنم تاپ مردان هم براک هستش.

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/20 و 13:30 دقیقه ارسال شده.

    تو تگ تیم جزو تاپ ها هستن این حروفو نزن

  • آرمان عظیمی گفته: آرمان عظیمی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/20 و 9:57 دقیقه ارسال شده.

    سلام و وقت بخیر به دوستان، من نمیدونم چرا با رفتنشون مخالف میشه؟؟؟؟!!!!! اگه نگیم درجه سه، با ارفاق میگیم درجه دو، آخه این دونفر شاهکاری نیستند که یک تریلی می خواد تا ادعاهاشون را بکشه!!!!!!! الان خیلی وقته میگن می خواهیم بریم.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش