آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 19 اکتبر 2020
  • بازدید : (524)


WWE Raw Oct 19, 2020 Results And Highlights: Randy Orton Addresses Drew  McIntyre Ahead of World Title Match at Hell in a Cell; Asuka Defeats Lana  to Retain Women's Championship (View Pics)


نتایج کامل راو 19 اکتبر 2020

متن در ادامه مطلب


نورپردازی به سبک وایت در سالن حاکم هست. بلیز توی رینگ ایستاده و میخواد به وایت اجازه ی ورود بدیم.

وایت میاد و با بلیز دست میده. تریبیشن میان به بلیز و وایت حمله میکنند اما بعد از خاموش و روشن شدن چراغها میبینیم که وایت و بلیز رفتند و تریبیشن توی رینگ تنها هستند.

هیرت بیزنیس میان و با تریبشن درگیر میشند. بیزنیس برنده ی این درگیری میشه.


هیرت بیزنیس مقابل تریبیشن

لشلی میاد و مک رو بیرون میندازه. او با وان ارم اسپین باستر ، کار روی مک رو ادامه میده و بعدش روی تیبار یک اسپیر اجرا میکنه. لشلی میره برای کاور کردنِ تیبار اما علی کاور رو میشکنه. تیبار بلند میشه و به لشلی حمله میکنه اما لشلی روش سابمیشن میزنه و تیبار تسلیم میشه

برنده هیرت بیزنیس


بعد از مسابقه وایت اومد و به تریبشن حمله کرد. او بعدش روی بیزینس زوم کرد اما بلیز از صفحه ی سالن پیشنهاد داد که بزارند وایت وارد بشه و و این بخش تمام شد.


استایلز به رینگ میاد و میگه که با رفتن رولینز، راو نیاز به یک رهبر جدید مثل استایلز داره. او به ناموفق بودن جف هاردی در ورودش به راو اشاره میکنه و ادعا میکنه که عملکرد خودش بهتره. سی ام پانک نیوز. ایجی میگه در هفته ی گذشته ،من رولینز و جف رو شکست دادم و باید رهبر جدید راو باشم.

ریدل وارد میشه


ریدل مقابل استایلز

یک همراه برای استایلز کنار رینگ بود که در اخر مسابقه برای یک لحظه مقابل ریدل ایستاد و ریدل برای بازگشت به رینگ دچار وقفه شد. استایلز هم بلافاصله به ریدل حمله کرد و بهش استایلز کلش زد و تمام

برنده استایلز


یک کوری خونی تصویری ز رندی اورتون داریم


بعدش کوری خونی مکینتایر پخش میشه


گزارشگر میره سراغ مکینتایرو درو میگه که اورتون یک ادم خودخواهه. مکینتایر میگه من فکر کردمکه وقتی در چمپیونز، رندی رو شکست دادم، همه چی تموم شده اما او به دوستام حمله کرد. درو کمی کوری میخونه و میگه همه ازم میپرسند که چرا امشب مشکی پوشیدم و من میگم شاید اورتون بازم بخواد در تاریکی حمله کنه. همانطور که دفعه ی قبل دوستام رو در اتاق تاریک زد.


لانا مقابل اسکا

اسکا یک کیک به حریف میزنه. او بعدش با اسکا لوک کار رو ادامه میده. لانا تسلیم میشه

برنده اسکا


بعد از مسابقه جکس و بیزلر اومدند و به هر دو حریف حمله کردند اما اسکا موفق شد از دستشون در بره. جکس و بیزلر گفتند که ما الان کمربند تیمی زنان رو بردیم و حالا دنبال کمربند قهرمانی زنان هستم. اونا اوپن چلنج دادند و سه تگ تیم برای مبارزه با اونا وارد شدند


بیزلر و جکس مقابل رز و دانا مقابل اوانز و پیتون رایس مقابل رویت اسکواد

دانا یک استامپ روی اوانز زد و با ریوت تگ کرد. اونا روی جکس حرکت مشترک زدند اما بیزلر مانع از پین شدن جکس شد. بیزلر روی ریوت سابمیشن زد. بیزلر به جکس تگ داد و جکس روی اوانز یک ساموان دراپ زد و تمام

برنده بیزلر و جکس


الیاس به رینگ میاد و میخواد که مردم باهاش همراهی کنند. او به پخش شدن البومش در هفته ی اینده اشاره میکنه. او امیدوار هست که جف هاردی برخی از اهنگهای او گوش کنه و مردم او رو بوو میکنند. یک نفر در سالن شروع به گیتار نوازی میکنه و الیاس ناراحت میشه. اون ادم،جف هاردی ست که گیتار رو به سمت الیاس پرت میکنه اما الیاس جا خالی میده.


میز و موریسون در پشت صحنه حرف میزنند و میز میگه من رز رو از دست اوتیس نجات دادم و حالا نوبتش رسیده که کیف مانی ایندبنک رو هم از دست اوتیس دربیارم. تاکر میاد و میگه تو داری زندگی اوتیس روخراب میکنی و از نفوذ خودت استفاده کردی تا به راو بیایی. میز میگه من دارم کیف مانی این دبنک رو محافظت میکنم. تاکر پیشنهاد مسابقه ی تیمی میده و موریسون قبول میکنه. میز میگه البته اگر تاکر بتونه هم تیمی خوبی برای خودش پیدا کنه مسابقه میدیم.


الیاس در پشت صحنه جف هاردی رو برای مصاف در هل این ا سل به چالش میکشه


کوفی میاد و میگه ما بعد از چهار سال دوباره قهرمان تیمی راو هستیم. وودز هم تایید میکنه و کمی کوری میخونه.

شیمس میاد و میگه اما این نیو دی گذشته نیست و شما بیگ ایی رو در اسمک جا گذاشتید. این معنیش اینه که شما دو نفرهستید و میتونید بروگ کیک بخورید.

کوفی میگه جدا بودن برند اعضای نیو دی، دلیل بر جدایی اونا نمیشه و بیگ ایی بازم یکی از ما هست. شیمس میگه که شما باید واقع بین باشید و توهم شما در مورد اتحاد، دلیل بر یکی بودنتون نمیشه. شما دارید سقوط میکنید. وودز میگه اما خرد شدن تو روی ماشین توسط بیگ ایی یک سقوط واقعی بود. کوفی هم دلش میخواد که یه درسی یه شیمس بدند


شیمس مقابل کوفی

کوفی توسط شیمس رول میشه اما خودش رو رها میکنه. شیمس بک بروکر میزنه اما کوفی تبدیلش میکنه به کاور. سی ام پانک نیوز. شیمس کیک اوت میکنه. کوفی این بار با تریبل این پارادایس میره برای کاور

برنده کوفی


علی در پشت صحنه اره برای گروهش یعنی تریبیشن سخنرانی میکنه و میگه کمپانی نمیتونه برخی چیزا رو اداره کنه. او میگه من جاسوس اسمکدان بودم و حالا هم میخوام هر گروهی که مقابلمون ایستاد له کنیم. چه بیزینس باشه چه وایت.


اونیل سراغ بیزینیس میره و میخواد بهشون ملحق بشه اما اونا کتکش میزنند


میز و موریسون به رینگ میان و از تاکر میخوان که واسه مسابقه به سالن بیاد.

تاکر میاد و هم تیمی خودش رو معرفی میکنه و میگه این ال گران گوردو هست. ما اوتیس رو با ماسک میبینیم و میز و موریسون میگند این فقط اوتیس هست که خودش رو این شکلی دراورده. اونا کمی اوتیس رو مسخره میکنند و میز میگه وقتی من اون کیف مانی این دبنک رو ببرم میرم تو رسل مسابقه میدم. میز به سابقه ی فعالیش اشاره میکنه و اویس رو لایق مانی این دبنک نمیدونه. او میگه شما میتونید نقاب ادم رو روی خوک بزنید اما ای نقاب او رو ادم نمیکنه.

تاکر و اوتیس میان سراغ میز و موریسون


ال گران گوردو و تاکر مقابل میز و موریسون

وسط مسابقه تروت دوان دوان به سالن اومد و توزاوا و گولاک هم دنبالش بودند تا کمربندش رو بگیرند . لوچا هوز پارتی هم بهشون ملحق شدند. گوردو یک کاترپیلار روی میز زد  بعدش با اجرای وادر بمب رفت برای کاور

برنده گوردو و تاکر


بعد از مسابقه رز اومد و با گوردو رقصید


وایت در شهر بازی خودش هست و میگه من بابت اینکه دوستام رو در اسمک جا گذاشتم ناراحتم اما اینجا رفقای جدیدی پیدا میکنم. بلیز میاد و میگه هیجان داره شروع میشه و وایت میگه من بهترین غافلگیری رو میزارم برای اخر کار.



استرومن مقابل کیث لی

لی یک کراس بادی روی برون میزنه. او میره برای اسپریت بمب اما برون هنوزبلند نشده. برون ناگهان یک ضربه ی خطا به زیر شکم لی میزنه. او بعدش با بیگ بوت میره برای کاور

برنده برون استرومن


رندی یه رینگ میاد و میگه هر بار که در مصاف قفس قرار بگیرد اینمصاف بخشی از شما رومیوره. من هفت بار در همچو مصافی بودم امااین اتافق برام نیافتاده. م همیشه یاد گرفتم و این بار هم قهرمان میشم.


مکینتایر ناگهان وارد میشه و میره با اورتون درگیر بشه. رندی صندلی رو برمیداره و قبل ز درگیری شو تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 21:35 دقیقه ارسال شده.

    تا قبل درفت اسمکدان خیلی جذاب بود و راو افتضاح بود ولی الان برعکس شده

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 21:18 دقیقه ارسال شده.

    فکر کنم اون یاروئه بادیگاردش بود یعنی مطمعنم بادیگاردش بود

    پاسخ : منم همین فکر رو میکنم

  • cactus Just Bting It     گفته: cactus Just Bting It می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 20:19 دقیقه ارسال شده.

    در ناامیدی مطلق از شوء های راو بودم که شوء امروز رو دیدم
    همین روند رو ادامه بدن استوریای جذابی رو خواهیم دید
    این گروه جدیده رو هم بهتر بود قوی تر جلوه میدادن تا حالا هرچی مسابقه دادن باختن !!!

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 15:33 دقیقه ارسال شده.

    میگم برا چی اون یارو غوله کنار ای جی بود؟ 🤔

  • iman batista گفته: iman batista می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 13:25 دقیقه ارسال شده.

    باخت های متوالی شیمس هم زیاد شدن دیگه

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/29 و 9:36 دقیقه ارسال شده.

    چرا نتایج انگلیسیه

    پاسخ : رفلش کن داداش

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش