آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48861 rey
34 1394 sam
20515 58357 rey
10807 48253 sam
بررسی مسابقه: اوکادا vs اومگا رسلکینگدوم ۱۱
  • بازدید : (155)
بررسی مسابقه: اوکادا vs اومگا رسلکینگدوم ۱۱

بررسی مسابقه: اوکادا vs اومگا رسلکینگدوم ۱۱ 

متن در ادامه مطلب



سلام به همراهان همیشگی سی ام پانک نیوز امیدوارم که حالتون خوب باشه.

از این به بعد قرار هست که هر هفته ۳ تا از مسابقات برتر تاریخ رستلینگ را بررسی کنیم و ببینیم که آیا واقعاً میشه از این مسابقات تعریف کرد یا نه.

همچنین شما میتوانید بگویید که کدام مسابقه را بررسی کنیم و نظر خود را برای ما بفرستید.


دو اسطوره نیازی به تعریف ندارند چرا که ثابت شده هستند.

رسلکینگدوم همیشه رویدادی بوده است که در ژاپن مهم هست و مانند رسلمنیا هست.

اوکادا در مقابل اومگا قرار گرفت و ما واقعاً انتظار یک مسابقه خیلی عالی را از آن ها داشتیم و واقعا آن ها این کار را انجام دادند و مسابقه ای را به نمایش گذاشتند که در تاریخ کمپانی NJPW ماندگار شد.

شاید برای خیلی ها مهم نباشد شروع مسابقه چطور باشد ولی برای من شروع مسابقه مهم هست و حتی همین شروع مسابقه باعث میشود که ما در ادامه مسابقه چه ببینیم.

در این مسابقه نزدیک به ۲۵ الی ۳۰ دقیقه ۲ کشتی گیر با زدن حرکاتی عادی مانند دراپ کیک و قفل کردن گردن خواستند که حریف خسته شود و از پا بیوفتد که میشه گفت از همینجا طرفداران این مسابقه را فاجعه میدانند یا آن را یک شروع جذاب می‌نامند. من شروع مسابقه را نه دوست داشتم و نه از آن بدم اومد ولی جز نکات منفی هست چرا که گاهی اوقات فکر میکردم که خسته شدم و دوست ندارم اوایل مسابقه را ببینم و حتی میخواستم که مسابقه را به جلو بزنم و اوایل مسابقه را نبینم ولی صبر کردم و مسابقه را جلو نزدم.

این که نزدیک ۳۰ دقیقه حریف را قفل کنید و با زدن مشت و دیگر حرکات عادی میخوای حریف را خسته کنی چیز عادی هست و نمیشه آن را عجیب خواند.

در اواسط من می‌دیدم که مسابقه جون گرفته و واقعا این خوب بود و دو کشتی گیر با زدن حرکات خودشان مسابقه را پیش بردند.

این که اومگا شیرجه زد به اوکادا در بیرون رینگ واقعاً زیبا بود و همینطور در یکی از صحنه های قشنگ اوکادا توانست اومگا را به میز بکوبد و میز بشکند که این هم خوب بود.

و میرسیم به اواخر مسابقه و بخش اصلی مسابقه که قابل تحسین هست. هر دو کشتی گیر خسته بودند ولی بهترین بخش مسابقه همین بخش آخر بود که توانست مخاطبان را به خود جذب کنه. باورتون نمیشه ولی اوکادا رو میشه تو هم ۱۰ دقیقه آخر شناخت و همچنین فهمید که چه استعدادی دارد.

اومگا هم خوب بود و خیلی تلاش کرد که فینیشر خودش را بزند اما نمی‌توانست هم از این نظر که شکمش درد میکرد بخاطر ضرباتی که از اوکادا خورده بود و هم بخاطر زرنگی اوکادا.


نتیجه‌گیری: اوکادا و اومگا هر دو دارای استعداد بسیاری هستند و با این که مسابقه کامل نبود ولی ارزش زیادی برای تماشا دارد. تنها نکته منفی مسابقه اوایل بسیار کند که تا ۳۰ دقیقه ادامه داشت و این که اصلا نیاز نبود که اوایل مسابقه طولانی باشد چرا که باعث شد که ۳۰ دقیقه اول مسابقه تا حدودی خسته کننده باشد.

ولی اواسط و اواخر مسابقه قشنگ بود و باعث شد که مسابقه انرژی بگیرد و خوب دنبال شود.

این که این مسابقه آنقدر ازش تعریف شد را درک میکنم ولی از نظر من آنقدرها هم ارزش تعریف نداشته.

نمره: ۴/۷۵ از ۵ 


نظر خود را درباره این مسابقه بنویسید و بگویید که چه مسابقه ای را بررسی کنم.( البته این را در نظر داشته باشید که مسابقه ای که انتخاب می‌کنید ارزش بررسی داشته باشد و همچنین مسابقه قشنگی باشد و از طرف منابع معروف تعریف شده باشد.) 


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • امیرحسین گفته: امیرحسین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/23 و 20:43 دقیقه ارسال شده.

    گوز در مقابل گوز خخخخخخخخ

  • رسول گفته: رسول می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/22 و 1:28 دقیقه ارسال شده.

    مسابقه ی کودی رودز و رالینز در هل این اسل را بررسی کنید

    پاسخ : چشم حتما

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش