آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
خداحافظی رسمی با داداش اشکان
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (225)

تفریحی|سرگرمی تک جم - عکس اسم اشکان


خداحافظی رسمی با داداش اشکان

متن در ادامه مطلب


چند ماه قبل بود که شما در مجازی پانک نیوز، با پسر پرشور و فعالی به نام اشکان اشنا شدید. او خیلی زود توانایی خودش رو نشون داد و نویسنده ی اصلی وبمون شد. برای هفته ها، او بیشترین پست رو روی سایت قرار میداد و مطالبش تک بودند.


او و امیر کریسچن در کنار سینا و محمد رضا، به قدری سایت رو به روز رسانی میکردند که من خودم کم می اوردم. در این بین کاربران زیادی هم لطف داشتند و مطالب خوبی ارسال میکرند. به جرات میشه گفت که اون زمان، دوران طلایی سایت بود.


متاسفانه حالا به دلیل برخی مسائل سخصی و غیره، داداش اشکان ازمون خداحافظی کرده و رفته. او دو روز قبل برام پیام فرستاد ولی متاسفانه من درگیر وقت دکتر و بیماری خانواده ام بودم و نشد که به موقع این پست رو بزنم.


ما واقعا مدیون اشکان هستیم و براش ارزوی سعادت و پیروزی در تمام زندگیش رو داریم. دمت گرم اشکان جان. موفق باشی


عکس پروفایل اسم اشکان طرح قلب نئون | پروفایل گرام



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/26 و 16:34 دقیقه ارسال شده.

    لطفا در روز پست بیشتر بذارید خبر بیشتر بذارید هرچی باشه

  • بهرام گفته: بهرام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/26 و 13:00 دقیقه ارسال شده.

    سلام از شایان کسی خبر داره؟؟کجاهست؟دلم براش تنگ شده!!

  • سپهر استایلز گفته: سپهر استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/26 و 12:23 دقیقه ارسال شده.

    خداحافظ اشکان امیدوارم برگردی😭😭😭😭😭😭😭😭

  • CR7 گفته: CR7 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/26 و 7:59 دقیقه ارسال شده.

    اینجا چند مسئله هست باید خدمتون عرض کنم اول اینکه اشکان جان زیر پست ها کامنت میگذاری میخواهم برم نت ندارم شاید یکماه نباشم بعدش برمی گردی من کاری ندارم ولی میخواهی بری کلا برو وب این جور وب رو به بازی میگیری دوم اینکه خیلی ها بودند برای پانک نیوز زحمت کشیدند و رفتند ولی برای اونها پست جداگانه زده نشد این جور در حق بقیه جفا میشه

  • هادی  گفته: هادی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/25 و 23:43 دقیقه ارسال شده.

    سلام داداش مهدی خوبی داداش هادی هستم مدتی نویسنده بودم و پست میذاشتم و تو انجمن بودم کمک سینا بودم اما مدتی هست نیستم ادل بگم دانشگاه هستم ترم آخرم و درسام خیلی سنگینه و وقت ندارم امانمیدونم اشکان یا سینا یا بچه ها بهت گفتن متاسفانه دو ماه پیش تو فوتبال رباط صلیبی زانو پام پاره شده و بدشت آسیب دیدم و درگیر کارای عمل و درمان پامم خواستم بگم بی معرفت نشدم گرفتار شدم و آسیب دیدم که نیستم
    شرمندت نباشم داداش ایشالله خوب شدم و درسام اوکی شد بر میگیردم و با قدرت و تمام تلاشمو میکنم برای کمک به سایت
    هادی کاراندیش نویسنده سایت

    پاسخ : سلام داداش
    خدا بد نده
    کاش خبر میدادی همون موقع
    واقعا ناراحت شدم بابت اسیب دیدنت
    امیدوارم خیلی زود دوباره سالم و قوی بشی
    والا من خیلی دست تنهام اما میدونم تو هم درسو گرفتاری داری
    هروقت شد یه سری بهمون بزن
    قربانت

  • ali گفته: ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/25 و 22:33 دقیقه ارسال شده.

    اشکان تک بود امیدوارم برگرده

  • ماهان استایلز  گفته: ماهان استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/25 و 21:47 دقیقه ارسال شده.

    اشکان جان رو من خیلی دوست داشتم
    و خیلی بچه گلی بود و امیدوارم در تمامی مراحل زندگیش موفق باشه🌹🌹🌺🌺🌸

  • پرهام تیکر گفته: پرهام تیکر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/08/25 و 21:43 دقیقه ارسال شده.

    اشکان امیدوارم موفق باشی در زندگی

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش