آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰


نتایج کامل اسمکدان ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰

متن در ادامه مطلب


همون اول شو، جف هاردی و استایلز و زین به سالن میان

استایلز از اینکه  خیلی به کمربند بین قاره ای اهمیت میده حرف میزنه و میگه این اخرین کمربند ی هست که کسب کردم . مدتی بود که زین در کمپانی حضور نداشت و من همون موقع پدرم درامد تا این کمربند رو به اعتبار و ارزش برسونم.

زین از اینکه در نبود او ایجی و استایلز کمربندش رو صاحب شدند گلایه میکنه. او قول میده که در کلش اف چمپیونز کمربند رو پس میگیره

جف میگه وقتی زین نبود، ما به عنوان قهرمان از این تایتل دفاع کردیم پس مراقب باش با کیا طرف شدی. جف کوری میخونه و زین با نردبان بهشون حمله میکنه. اونا درگیر میشند و پیرس میاد و میگه امشب مقابل هم مصاف سه طرفه دارید. جف یه ضربه به استایلز میزنه و میریم سراغ مصاف


زین مقابل استایلز مقابل جف هاردی

استایلز رفت تا روی جف فنومال فوریرم بزنه اما زین هلش داد. ایجی روی جف افتاد. زین کنارش زد و جف رو پین کرد

برنده زین


به درگیری اوتس با میز و موریسون مرور میشه


گزارشگر سراغ اوتیس میره و او میگه مادرم همیشه میگفت که به وکلا اعتماد نکن

میز و موریسون میان و میگند وکیل ما میخواد کیف مانی این د بنک رو به کسی که لایق هست برسونه. سی ام پانک نیوز. اوتیس باهاش چشم تو چشم میشه و میگه نمیزارم

میز میگه پس باید اون جریمه سنگین رو پرداخت کنی.اگر باور نداری برو از عشقت یعنی رز بپرس. مو ریسون اینا رو فیلمبرداری میکنه و اوتیس میگه ما خو دمون رو انتن هستیم نیازی نیست

تاکر شکایت نامه رو مرور میکنه و برای شیطنت میگه فقط اسم میز اینجا هست و چیزی به موریسون نمیرسه. موریسون میگه امکان نداره. او میره کاغذ رو بررسی کنه که تاکر بهش حمله میکنه. مامورا میان سواشون میکنند


به درگیری بنکس و بیلی مرور میشه

بیلی به رینگ میاد و میگه منم میتونم این تصاویر رو مدام نگاه کنم اما وقت یک قهرمان ارزش داره. او بنکس رو موضوعی فراموش شده میگه نیکی کراس فکر کرده که من اگر بنکس کناره نباشه بهش میبازم اما کراس بهتره حواسش به دوستش یعنی بلیز باشه چون بلیز یک بار بهش حمله کرده. بیلی بعدش کمی برای کراس کوری میخونه و میره


متالیک مقابل ناکامورا

متالیک رفت مونسالت بزنه اما ناکامورا جا خالی داد و حریف به کف رینگ خورد

ناکامورا بهش کیک زد و بعدش با اجرای کینشاسا رفت برای پین

برنده ناکامورا


جی اوسو در اتاق رینز رو میزنه و میخواد صحبت کنند


جی به رینگ میاد. او میگه مصاف من و رینز در کلش یک نبرد خانوادگی هست اما به تصویر رومن در راو قبلی دقت کنید. ما تصویر رینز رو در مین اونت قبلی میبینیم که در اخر داره با قیافه عجیبی به جی نگاه میکنه

جی میگه من میخوام دلیل این حالتش رو بدونم. رینز و هیمن در پشت صحنه دارند نگاه میکنند. هیمن در جواب جی میگه این کار دست تو نیست و رومن در موردش تصمیم میگیره. جی میگه رومن حتی شماره تلفنش رو عوض کرده اما من اماده نبردم


به درگیری قبلی کوربین و ریدل مرور میشه


کوربین در پشت صحنه میگه که هفته ی قبل برادر کوچیک ریدل رو همین حوالی دیده و هوس کرده مقابل او ریدل رو شکست بده


کوربین مقابل ریدل

ریدل رفت شیرجه بزنه اما موقع فرود کوربین زانوش رو بالا اورد و ریدل باهاش برخورد کرد. سی ام پانک نیوز . کوربین اند اف دیز زد و برد

برنده کوربین

 بعد از مسابقه ریدل گفت که باختن حس خوبی نداره اما او خودش رو به چالش میکشه 


اوانز مقابل بلیز

هر دو حریف کارشون عادی پیش میرفت تا اینکه چراغها به سبک وایات خاموش و روشن شدند و بعدش بلیز از خودش بیخود شد و سر اوانز رو به رینگ کوبید. داور مسابقه رو به خاطر ضربات خطا تمام کرد

برنده اوانز


بلیز به زدن حریف ادامه داد و بعدش تصویر وایات رو دیدیم که گفت بزارید بیام


هیمن و رینز به رینگ اومدند و هیمن گفت خوب رومن الان ملاقات رو قبول میکنه

جی میاد و با رینز چشم تو چشم میشه. رینز میگه بهتره مراقب باشی. من میتونم کمربند رو بهت بدم اما تو هیچ وقت توانایی بودن در موقعیتهای برتر رو نداشتی. تو فقط یک دوقلو هستی. یعنی نصف یک مرد و تمام عمرت فقط میتونی یک تگ تیم باشی. دلیل حمایت خاندانمون از تو هم فقط تعصب خانوادگی هست. اما من خودم هستم و کامل سر جام ایستادم و همیشه رومن باقی می مونم.

رومن میخواد بره که جی میگه من واقعا هم نتونستم به خوبی تو باشم چون همه بهت میگند هیکل خاندان اما به من که میرسند فقط میپرسند تو جی هستی یا جیمی. اما من در کلش نشون میدم که کی هستم. 

جی میخواد بره اما رومن بهش پانچ میزنه و میگه ر کلش دستت به کمربند نمیرسه.

تمام


بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/07/05 و 8:48 دقیقه ارسال شده.

    احسنت خسته نباشید

    پاسخ : قربونت
    گمونم اشکان دانلودش رو میزاره
    فعلا بای

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش