آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
پیش بینی نهایی رسلمنیا 38
  • بازدید : (161)


پیش بینی نهایی رسلمنیا 38

متن در ادامه مطلب


نویسنده:

 علی اصغر  


) تئوری آستین در مقابل پت مک آفی

- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

رسما تایید شده است که پت مک آفی و آستین تئوری در رسلمنیا 38 به مصاف هم خواهند رفت.

من منتظر یک مسابقه سرگرم کننده هستم. من از آنچه که از پت در رینگ دیده ام بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام و می توانم این فوق العاده بودن را ببینم.

در مورد برنده، من با تئوری خواهم رفت.

پیش بینی برنده

تئوری آستین
2) ای جی استایلز در مقابل اج
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

تایید شده است که AJ Styles و Edge در رسلمنیا 38 به مصاف هم خواهند رفت.

این یک مسابقه رویایی برای بسیاری از هواداران است. حدس من این است که در نهایت بسیار خوب خواهد بود. اگر این بهترین مسابقه شب باشد، تعجب نمی کنم.

در مورد برنده، احتمالاً Edge خواهد بود، اما من می‌توانم ببینم که هر دو شانس برنده شدن دارند .

پیش بینی برنده

ادج
1) رومن رینز در مقابل براک لزنر
- تطابق اتحاد عنوان (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرده است که براک لزنر و رومن رینز در این رویداد به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه اتحاد عنوان خواهد بود، جایی که برنده همه چیز را می گیرد

این باید یک مسابقه واقعا خوب باشد. رومن و براک شیمی درون حلقه ای عالی دارند. هر دو نفر در حال حاضر با کاراکترهایشان کارهای بزرگی انجام می دهند. من می دانم که آنها قبلاً با گروهی روبرو شده اند اما من هنوز برای این یکی هیجان زده هستم.

در واقع پیش بینی این واقعاً سخت است. معمولا رومن انتخاب آسانی است، اما او مدت زیادی است که عنوان جهانی را حفظ کرده است. براک در حال انجام کارهای عالی با شخصیت خود است و من از جهنم آن لذت می برم.

با این حال، من با برد روم پیش می روم. من فقط نمی توانم علیه او شرط بندی کنم. او در مقایسه با براک مرد تمام وقت است و من می بینم که WWE او را کنار گذاشته است.

پیش بینی برنده

) اوموس در مقابل بابی لشلی
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرد که اوموس و بابی لشلی در Wrestlemania 38 به مصاف هم خواهند رفت.

این یک مسابقه جذاب است زیرا مطمئن نیستم چه کسی برنده خواهد شد. Omos به عنوان هیولای جدید WWE ساخته می شود، اما لشلی معمولاً به عنوان یک مرد برتر در RAW معرفی می شود. من شیفته این مسابقه هستم، دقیقاً به این دلیل که نمی دانم چه کسی WWE برنده خواهد شد.

اگر بخواهم انتخاب کنم، اوموس را انتخاب می کنم. این به اوموس به عنوان هیولای جدید WWE کمک می کند و لحظه بزرگی برای او خواهد بود.

پیش بینی برنده

اوموس
6) سامی زین در مقابل جانی ناکسویل
- هر چیزی مطابقت دارد (تأیید شده)

WWE رسما مسابقه بین سامی زین و جانی ناکسویل را برای این رویداد تایید کرده است. این "همه چیز پیش می رود" خواهد بود.

من احساس می کنم این می تواند سرگرم کننده باشد. می‌توانستم ناکسویل را در حال انجام نوعی شیرین کاری بزرگ ببینم، مانند عبور از چند میز از روی نردبان یا چیزی شبیه به آن. در هر صورت، می‌توانستم ببینم که خوب است.

در مورد برنده، من با ناکسویل می روم.

پیش بینی برنده :

جانی ناکسویل.
5) RK-Bro vs The Street Profits vs Alpha Academy
- مسابقات قهرمانی تیم RAW (تأیید شده)

دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرده است که ما یک مسابقه تهدید سه گانه برای عناوین تیم تگ RAW دریافت می کنیم. رندی اورتن و مت ریدل در مقابل مونتز فورد و آنجلو داوکینز در مقابل چاد گیبل و اوتیس خواهند بود.

این باید یک مسابقه تگ تیمی جامد باشد.

من با ریدل و اورتن به عنوان برنده می روم.

پیش بینی برنده

مت ریدل و رندی اورتن
4) ساشا بنکس و نائومی در مقابل زلینا وگا و کارملا در مقابل رئا ریپلی و لیو مورگان در مقابل ناتالیا و شاینا بازلر
— مسابقات قهرمانی تگ تیم زنان WWE (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما یک مسابقه عنوان زنانه تگ تیم برای این رویداد را تایید کرده است. ساشا بنکس و نائومی در مقابل زلینا وگا و کارملا در مقابل رئا ریپلی و لیو مورگان در مقابل شاینا بازلر و ناتالیا خواهند بود.

من با ساشا و نائومی می روم که کمربندها را به دست می آورند.

پیش بینی برنده

ساشا بنکس و نائومی



) کوین اونز در مقابل استون کلد استیو آستین
- بخش (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما تایید کرد که استون کلد استیو آستین در رسلمانیا 38 شرکت خواهد کرد. آستین مهمان برنامه KO به میزبانی کوین اونز خواهد بود.

این باید یک بخش سرگرم کننده باشد. من انتظار دارم آستین را ببینم که یک Stunner را در Owens فرود می‌آورد و یک دسته آبجو با جمعیت می‌نوشد. من مطمئن هستم که بسیار سرگرم کننده خواهد بود اما فکر نمی کنم به یک مسابقه واقعی تبدیل شود (همانطور که برخی شایعات نشان می دهند).

حدس من این است که به عنوان یک بخش باقی می ماند اما باید ببینیم.

پیش بینی برنده

استون کلد استیو آستین اگر در نهایت یک مسابقه واقعی باشد.
3) بکی لینچ در مقابل بیانکا بلایر
- مسابقات قهرمانی زنان خام (تأیید شده)

WWE رسما بازی Becky Lynch v Bianca Belair را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی زنان RAW خواهد بود.

بکی در آخرین مسابقه خود بیانکا را در کمتر از 30 ثانیه شکست داد. از آنجایی که ما اکنون در حال برگزاری یک مسابقه مجدد هستیم، بهتر است آنها زمان زیادی داشته باشند و یک مسابقه واقعی به ما بدهند. میتونه واقعا خوب باشه

در مورد برنده، قطعا بیانکا خواهد بود. بکی مدتی است که این عنوان را در اختیار دارد و این یک پیروزی بزرگ برای حرفه بیانکا خواهد بود.

پیش بینی برنده

بیانکا بلایر
2) ست رولینز در مقابل کودی رودز
- مسابقه انفرادی (پیش بینی)

من می خواهم پیش بینی کنم که در این رویداد ست رولینز در مقابل کودی رودز قرار خواهد گرفت. این امر پس از آن صورت می گیرد که اعلام شد ست با یک حریف مرموز روبرو خواهد شد.

شایعه شده است که کودی به دبلیو دبلیو ای باز می گردد و اگر این کار را انجام دهد، منطقی است که او با نام بزرگی مانند ست روبرو شود. این یک مسابقه سرگرم کننده خواهد بود. من کاملاً متقاعد نیستم که این اتفاق بیفتد اما باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در مورد برنده، من با کودی می روم.

پیش بینی برنده

کودی رودز
1) روندا روسی در مقابل شارلوت فلیر
- قهرمانی زنان اسمکدان (تأیید شده)

WWE رسما بازی Ronda Rousey v Charlotte Flair را برای این رویداد تایید کرد. این برای مسابقات قهرمانی زنان اسمکدان خواهد بود.

این باید مسابقه خوبی باشد. بازی قبلی آنها خوب بود و من مطمئن هستم که همینطور خواهد بود.

در مورد برنده، روندا قطعاً کمربند را در اینجا می برد. این یک قفل است.

پیش بینی برنده

روندا روسی


8) کینگ وودز و کوفی کینگستون در مقابل شیمس و ریج هالند
- تگ مسابقه تیمی (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما مسابقه تگ تیمی را برای این رویداد تایید کرده است. کوفی کینگستون و کینگ وودز در مقابل شیمس و ریج هالند خواهند بود.

شایعه این است که این در ابتدا قرار بود یک مسابقه تگ تیمی 6 نفره باشد که Big E و Butch نیز در آن شرکت داشتند. این قبل از شکستن گردنش توسط Big E بود.

من با کینگستون و وودز می روم که برنده می شوند.

پیش بینی برنده :

کینگ وودز و کوفی کینگستون
7) هپی کوربین در مقابل درو مک اینتایر
- مسابقه انفرادی (تأیید شده)

WWE رسما تایید کرده است که در این رویداد هپی کوربین مقابل درو مک اینتایر را دریافت می کنیم.

این باید یک مسابقه مناسب باشد. نمی توانم بگویم که برای آن خیلی هیجان زده هستم، اما باید محکم باشد.

در مورد برنده، من با درو می روم.

پیش بینی برنده

درو مک اینتایر
6) ری میستریو و دومینیک میستریو در مقابل میز و لوگان پل
- تگ مسابقه تیمی (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما یک مسابقه تگ تیم برای رسلمانیا 38 را تایید کرده است. این مسابقه The Miz و Logan Paul در مقابل Rey Mysterio و Dominik Mysterio خواهد بود.

پل با کارهای درون رینگ که تا کنون با WWE انجام داده بد نبوده است. من علاقه مندم ببینم او در این مسابقه چگونه عمل می کند.

در مورد برنده ها، من با بیبی فیس ها می روم. من از دیدن برنده شدن The Miz و Paul بسیار شگفت زده خواهم شد.

پیش بینی برنده

ری و دومینیک میستریو
5) شینسوکه ناکامورا و ریک بوگس در مقابل یوسوس
- مسابقات قهرمانی تگ تیم اسمکدان (تأیید شده)

دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای رسما یک مسابقه اسمکدان تگ تیمی برای این رویداد را تایید کرده است. شینسوکه ناکامورا و ریک بوگز در مقابل یوسوس خواهند بود.

این باید یک مسابقه مناسب برای رویداد باشد. من با ناکامورا و بوگس می روم که کمربندها را به دست می آورند.

پیش بینی برنده :

شینسوکه ناکامورا و ریک بوگس


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش