آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 10 فوریه 2023
  • بازدید : (777)


نتایج کامل اسمکدان 10 فوریه 2023


متن در ادامه مطلب 


نتایج و نوشتم. موس گیر کرد همش پاک شد. دوباره  خلاصه نوشتم

هیمن میاد و میگه در همون رسلمنیا که لزنر تیکر رو برد خبری به این مهمی نداشتم. او به چالش کشیده شدن رینز توسط زین رو خنده دار میدونه و رینز رو صاحب کمربندها معرفی می‌کنه. او میگه چیز خاصی برای بلادلاین در چمبر و رسلمنیا نیست و کودی زین میخوان خودی نشون بدن

زین میاد و میگه اگر بخوام میتونم بهت صدمه بزنم و کسی هم نیست نجاتت بده. زین میگه لازم نیست نگران کودی باشید چون قبل او من کمربند رینز رو میگیرم. 

شیمس و مکینتایر مقابل هیت رو

مکینتایر به دولت کلیمور زد و شیمس هم به اشنته بروگ کیک زد دو رفت برای کاور و تمام


جیمی سعی داره با جی تماس بگیره

کایرون کراس بابت مصاف امشب برای ری میستریو کوری میخونه

هریس مقابل اوانز

اوانز با سابمیشن برد


هیمن پیش جیمی می‌ره و میگه انگار نتوانستی با جی تماس بگیری. تازه الان زین اینجا بود و کسی کمکم نکرد. جیمی میگه من درگیرم و سولو هم نیومده. جیمی برای مصاف امشب به جی نیاز داره

دویل و گرین از پیرس موقعیت میخوان و پیرس بهشون مسابقه تیمی میده

اوسوز مقابل ریکوشی و استرومن

جی از بین مردم اومد به جیمی ملحق شداواخر مسابقه خود جی تگ کرد و با اجرای اسپلش , ریکوشی رو کاور کرد


ری میستریو برای کایرون یک کوری کوتاه میخونه


ناتالیا میاد و میگه وقتی چمبر رو ببرم بیزلر باید بره کلفتی روندا رو بکنه. بیزلر میاد و میگه من نیاز به کسی ندارم.‌روندا میاد و با هم ناتالیا رو میزنند. شوتزی به کمک ناتالیا میاد که بیزلر او رو هم می‌زنه


زین در پشت صحنه به جی میگه نمیتونم رمبل رو فراموش کنم. شاید تو در گروه بمونی اما من حساب رینز رو میرسم. جی میگه بیا بیرون بحرفیم


لانایت در پشت صحنه میگه که وایت برای گذشته هست و او به آینده فکر می‌کنه

راکوییل و مورگان مقابل گرین و دویل

مورگان با اجرای آبلیویون موفق شد گرین رو پین کنه


شارلوت برای ریپلی کوری میخونه و میگه ریپلی خیال کرده من کوه موفقیت هستم که باید از اون بالا بره. او جوان هست و در رسلمنیا من حسابش رو میرسم

اسکوبار مقابل ری میستریو مقابل کایرون مقابل مدکاپ موس

مصاف برای روشن شدن حریف گانتر

اسکوبار به کایرون کلوزلاین زد و هر دو افتادند بیرون

موس رفت و ری رو که روی کف رینگ بود با البو کاور کرد

برنده موس


هیمن به جیمی تبریک میگه و ازش میخواد یک برنامه تلویزیونی رو در هفته بعد ببینه


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش