آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48857 rey
34 1394 sam
20515 58345 rey
10807 48249 sam
نتایج کامل راو 27 ژانویه 2020
  • بازدید : (636)

نتیجه تصویری برای ‪wwe raw 27 jan 2020‬‏


نتایج کامل راو 27 ژانویه 2020

متن در ادامه مطلب

 

مکینتایر به رینگ میاد و به علامت رسلمنیا در گوشه ی سالن اشاره میکنه. او میگه بهتره یه نفر نیشگونم بگیره  تا مطمئن بشم که خواب نمیبینم. بالاخره موفق شدم رمبل رو ببرم و به رسل برم. او میگه نمیخوام زیاد صبر کنم و از همین حالا لزنرر و برای مصاف در رسل دعوت میکنم. درو میگه میخوام امشب رو کلیمور بارون کنم و هر کی میخواد مقابلم وایسته بیاد تو رینگ. گلووزو اندرسون وارد میشند.

 

هندی کپ مچ

اندرسون و گلووز مقابل مکینتایر

درو یک دی دی تی روی اندرسون میزنه. اندرسون تسلیم نمیشه و این بار درو با کلیمور کیک بهش حمله میکنه. درو این بار واسه کاور نمیره بلکه یه فینیشر هم به گلووز میزنه. او بعدش هر دو حریف رو همزمان کاور میکنه و تمام

برنده مکینتایر

 

بعد از مسابقه درو شروع به خوشحالی کرد اما لزنر و هیمن ناگهان اومدند و لزنر یک اف 5 به مکینتایر زد و رفت

 

ام وی پی مقابل ری مستریو

ام وی پی با اجرای البو دراپ میره برای کاور کردن ری اما حریف کیک اوت میزنه. ام وی پی این بار با پاوربمب کار رو ادامه میده اما ری اجازه نمیده که حرکت کامل بشه. بعدش ری حریف رو هل میده روی طناب و با زدن 619 میره برای کاور و تمام

برنده ری مستریو

 

الیستر بلک مقابل کشتی گیر محلی

بلک زیاد اعصاب نداشت و به محض شروع مسابقه یه بلک ماس به حریف زد و پینش کرد

برنده بلک

 


بلک بعد از مسابقه میگه که همچنان از بین کشتیگیرانِ اصلی دنبال حریف میگیره و هیچ مصافی رو رد نمیکنه

 

رولینز و مورفی به رینگ میان و ست میگه نزدیک بود که برنده ی رمبل بشم اما نشد. او بعدش برد مکینتایر رو مسخر میکنه و میگه حالا بهتره روی نکات مثبت تمرکز کنیم و اونم اینکه جو و کوین هم به رسل نرسیدند و من و مورفی، هفته ی قبل کمربند تیمی رو از وایکینگها گرفتیم. او بعدش از تیم مقابل میخواد که بیان و کوین و جو وارد میشند. رولینز میگه لازم نیست بترسید چون به تیم ادورز گفتم که واسه کمک به ما نیان و همون پشت صحنه بمونند. تصویر تیم ادورز رو میبینم که در پشت صحنه هستند اما تیم واگینگ رایدرز ناگهان به اونا حمله میکنند و کارمندا میان سواشون میکنند.


تصاویری از دوران ورزشی ادج پخش میشه. و میریم سراغ مسابقه

 

اوونز و ساموا جو مقابل رولینز و مورفی

مصاف برای کمربند تیمی راو

اونز موفق میشه به یک ضربه ست رو به بیرون رینگ بندازه. او در برگشت با ضربه ی زانو از طرف مورفی مواجه میشه. سی ام پانک نیوز. ست هم به جریان مسابقه برمیگرده و اوونز دوباره میره دورش بکنه اما مورفی و رولینز استانر کوین رو بدل میکنند و مورفی با یک رول ناگهانی کوین رو پین میکنه
برنده و همچنان قهرمان رولینز و مورفی

 

بکی رو در پشت صحنه داریم که از برد مقابل اسکا خوشحاله و بابت اینکه ممکنه شارلوتحریفش در رسل باشه کوری میخونه.

 

مسابقه برای کمربند امریکا

کاریلو مقابل اندراده

کاریلو رفت بالا رو با یک مونسالت روی حریف فرود اومد. او رفت برای کاور اما زلینا اومد کاریلو رو زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو کاریلو

 

بعد از مسابقه کاریلو عصبانی شد و اندراده رو کتک زد و رفت

 

شارلوت به رینگ میاد. او میگه قرار بود امشب بگم که میخوام مقابل کدام قهرمان در رسل مسابقه بدم اما هنوز تصمیم نگرفتم. اسکا و سین میان و اسکا میگه اگر من در رمبل زنان بودم امکان نداشت که تو ببری و شارلوت میگه میخواهی مسابقه بدیم تا برنده مشخص بشه؟ اسکا قبول میکنه

 


شارلوت مقابل اسکا

شارلوت یک اسپیر روی حریف زد و پینش کرد اما اسکا تسلیم نشد. شارلوت رفت برای سابمیشن فیگور 8 اما سین روش یه شیرجه زد و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو شارلوت
 

بعد از مسابقه هیلها شروع به زدن شارلوت کردند اما او فراریشون داد

 

تیم استریت پروفیتز در پشت صحنه بابت راو حرف میزنند که کلی کلی میاد و باهاشون خوش و بش میکنه و در مورد اینکه رسل حدود دو ماه دیگه برگزار میشه حرف میزنند.

 

راولی به رینگ میاد و  کمربند 24/7 دستش هست و میگه امشب از کمربندم دفاع میکنم و حریف طلب میکنم. نو وی هوزه واسه مسابقه میاد

 


راولی مقابل هوزه

راولی خیلی سریع با زدن فینیشر حریف رو برد

برنده راولی

 

بعد از مسابقه تروت اومد و راولی رو پین کرد و کمربند رو برد اما رولی تروت رو زد و کمربندش رو پس گرفت.

 

لیو مورگان مقابل لانا

مورگان بایک فیس فیرست سر حریف رو به رینگ میکوبه. او میره واسه کاور اما لانا در شماره ی دو سر پا میشه. مورگان با اسپرینگ بورد میره برای کاور و این بار موفق هست.

برنده لیو مورگان

 


روون همراه قفس حیوان خانگیش در پشت صحنه هست

 

کشتی گیر محلی مقابل روون

روون کار رو سریع تموم نکرد و بعد از زدن چند ضربه، ایرون کلاو رو اجرا کرد. سی ام پانک نیوز. او بازم حریف رو کاور نکرد و با اجرای یک فینیشر دیگه بالاخره رفت برای پین و تمام

برنده روون

 

بازگشت ادج در رمبل، مرور میشه

ادج وارد سالن میشه و کشتی گیران هم برای استقبال از او وارد میشند. ادج بین تشویق مردم میگه یک ورزشکار و بازیگر بودن و خصوصا بازگشت در رمبل ، حسی داره که شما نمیتونید درکش بکنید. من واقعا بابت حمایت شما ممنونم.

مردم براش شعار میدن و ادج میگه 9 سال قبل، من به دلیل مصدومیت مجبور شدم برم اما میخوام واقعا زندگی کنم. من شروع به تمرین کردم و وقتی دیدم که واقعا میتونم مسابقه بدم، با خودم گفتم که وقتشه که برگردم خونه. یعنی به کمپانی. مردم بهش خوش امد میگند. ادج میگه حالا کاملا اماده هستم. من برگشتم تا این بار به روش خودم در سن 49 سالگی پایانی به دوران ورزشیم بدم. من ناگهان خودم رو در رمبل امسال دیدم و با چهره های قدیمی و جدیدی رو در رو شدم.

او از تعدادی از رستلر ها اسم میبره و میگه این اول راهه من در مسیر جدیدم هست و میخوام که در این مسیر همراهیم بکنید. ادج میگه تو همچو مواقعی شعار یس یس دنیل براین خوب حال میده. او میگه شاید من کمی پیر و ناهماهنگ شده باشم اما میخوام هدفم رو پیگیری کنم. ادج بازم با مردم تعارف میکنه تا اینکه اورتون وارد میشه. رندی ادج رو بغل میکنه و در حدی که خودشون بشنوند با هم خوش و بش میکنند. اورتون شروع به تعریف کردن از ادج میکنه و بهش خوش امد میگه. اورتون میگ ادج برای من مثل اقوام و برادر هست. دیشب در رمبل من از دیدنش نیروی خاصی حس کردم. امشب ادج در مورد شروع کارش حرف زد و من براش یک شروع تازه سراغ دارم. شاید برای شما و ادج ،این شروع، معنای دیگری داشته باشه اما نظرتون چیه که یه دوران جدید از ار کی او داشته باشیم؟ مردم که فکر میکنند رندی از تیم شدن با ادج حرف میزنه تسویقش میکنند. ادج دنبال کسی میگرده که رندی روش میخواد ار کی او بزنه اما کسی غیر از خودش اونجا نیست. اورتون ناگهان بهش ار کی او میزنه.

مردم حالشون گرفته میشه و رندی رو بوو میکنند. رندی میره یک صندلی میاره اما ادج باهاش درگیر میشه. رندی با صندلی ادج رو میزنه . ادج گردنش رو میگیره ولی رندی این بار ضربه رو به گردن ادج میزنه. او بعدش بالا میره تا روی ادج که سرش کنار صندلی هست بپره اما بعدش پایین میاد و یه صندلی دیگه میاره و بعدش ضربه اش رو میزنه.او کمی ادج رو تماشا میکنه و میره تا شو تمام بشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Saworld Heisenberg گفته: Saworld Heisenberg می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/08 و 13:18 دقیقه ارسال شده.

    این رندی هم مثل بیگ شو داره هر هفته نقشش عوض میشه
    تا سه ماه پیش هیل بود دوباره فیس شد الانم دوباره هیل
    نکته بد دیگه اینه که اسطوره های کمپانی برمیگردن و با کشتی گیرهای زمان خودشون که قبلا هم باهاشون مسابقه دادن دوباره مسابقه میدن بابا برین با نسل جدید مسابقه بدین
    اون از استینگ و تریپل اچ.اون از بازگشت باتیستا که با اچ مسابقه داد.بازگشت شاون مایکلز که دوباره با افراد سابق مسابقه دادن و اینم از رندی و اج
    دلمون خوش بود اج با ست یا رینز یا اج تو رسلمنیا مسابقه میده ولی دوباره ماجراهای تکراری...

    پاسخ : خلاصه دو تا اسطوره تو رینگ داریم. باید داستان جذابی بهشون بدن

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/08 و 10:50 دقیقه ارسال شده.

    سلام خدمت سایت جدید پانک نیوز
    نظر من درباره شو راو دیشب اینکه اصلا شو خوبی نبود از چلنچ براک توسط درو مکینتایر تا چلنچ بکی توسط شارلت و کتک زدن ادج توسط افعی دنیای کشتی کج یعنی رندی خیلی ناراحت کننده بود من به شخصه وقتی داشتم شو رو زنده میدیدم بعد ار کی او رندی به شدت ناراحت شدم
    به نظر من فیود خوبی میشه اما رندی فقط سعی بر این داشت که ادجو دوباره از ناحیه گردن مصدوم کنه


    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ : سلام عزیزم
    راستش منم جا خورم. تازه تا یه مدت همش داشت روی گردن ادج کارمیکرد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش