آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بحث روز: از بارون کوربین بیشتر بدتون میاد یا از ام جی اف
  • بازدید : (359)
بحث روز: از بارون کوربین بیشتر بدتون میاد یا از ام جی اف

بحث روز

از بارون کوربین بیشتر بدتون میاد یا از ام جی اف؟

متن در ادامه مطلب



بارون کوربین در دبلیو دبلیو ای به مدت طولانی چهره منفور بوده و میتونیم بگیم موقعی نبوده که ازش خوشمون نیاد.(البته دو نفر هستن تو وب بهشون برنخوره)

استعداد کوربین تو این مورد خیلی دیگه زیاده و شاید بعضی ها بگن از کریس جریکو و سی ام پانک هم بهتره.


از اون طرف دشمن سرسخت کمپانیش یعنی آل الیت رسلینگ که یک سال و نیمه کار خودش رو شروع کرده و کم کم بسیاری از کشتی گیران دبلیو دبلیو ای رو مال خودش کرده.ام جی اف از کسایی نیست که تو دبلیو دبلیو ای بوده،اما فقط میدونیم در نقش هیل فحش خور عالمه که این نشون میده یارو خیلی کارش درسته.آخر بدش جایی بود که روز مسابقه کودی با جریکو یک ضربه بد به زیر شکم کودی در عین ناباوری مردم زد و کل سالن رو با فلز داغ یکی کرد.


حال چجوری میشه کوربین رو با ام جی اف مقایسه کرد.شباهت به جایی میخوره که هر دوشون در حال حاضر منفور ترین تر در برند خودشونند.(البته توی دبلیو دبلیو ای در اسمکدان کوربین و در راو رندی اورتون الان از همه هیل ترند)


پس با این مقایسه بهتره نظرسنجی رو شروع کنیم.کدومتون از کوربین بیشتر بدتون میاد و کدومتون از ام جی اف بیشتر بدتون میاد؟جوابش رو در نظرات بگید و لطفا شوخی بی مزه نکنید که به وب آسیب بزنه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • هوشنگ پغار گفته: هوشنگ پغار می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/05/28 و 0:24 دقیقه ارسال شده.

    کوربین عالیه قدرا زیادی داره باور کن ار زومن رینز قوی تره ولی فرصت بهش نمیدن خودشو نشون بده وگرنه خیلی وقت پیش کمربند جهانی رو می‌گرفت کوربین خوب دقت کنید قدرت زیادی داره خوش استیله هیکلش خب هیچکی بارک لزنر نمیشه ولی کوربین بهش فرصت بدن تقریبا میتونه به براک لزنر خودشو برسونه در حقش ضلم ۲میکند

  • محمد  گفته: محمد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 13:01 دقیقه ارسال شده.

    من که هزار بار گفتم عاشق کوربینم ولی متاسفانه بهش موقعیتی داده نمیشه مثلا لوچا پارتی موقعیت کمربند بین قاره ای رو گرفتن اما کوربین هی داره الکی مسابقه میده ولی اینم بگم که قطعا یه قهرمانی جهان خواهد دید مشخصه بالاخره سوتی هایی تو شو دیدم که میگم😅

  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/24 و 10:37 دقیقه ارسال شده.

    اگه اشتباه نکنم کوربین سال گذشته به عنوان هیل ترین رسلر انتخاب شده بود.
    ام جی اف پشت میکروفن واقعا عالیه , حتی می تونه شخصیت فیس هم بگیره اما کوربین عمرا بتونه فیس بشه حتی اگرم بخواد نمی تونه با سابقه ای که داره
    هر دوشون عالی هستن گرچه به کوربین موقعیت کمتری داده شده , بیشتر کمکی بوده برا پیشرفت بقیه

  • علی سبیل  گفته: علی سبیل می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 19:27 دقیقه ارسال شده.

    زمانی که ساموآ جو تو ان ایکس تی بود برای ورودش ام جی اف رو هل میده
    الان همون سبک وسیاق رو گرفت یه کارگر رو هل داد عقده اش خالی کرد

  • Mahan junior  گفته: Mahan junior می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 18:26 دقیقه ارسال شده.

    جفتشون هیل های فوق العاده ای هستن
    ولی باید بگم mjf ی چیز دیگس تو هیل بودن
    بدون شک بهترین هیل جهانه در حال حاظر
    و برای این ک ب طرفدارای کوربین و mjf برنخوره میتونستین سوالو ب این صورت مطرح کنین ک کدوم کشتی گیر هیل بهتریه

  • cactus گفته: cactus می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 17:47 دقیقه ارسال شده.

    از وقتی که کوربین یه راک باتوم از راک خورد جگرم خنک شد دگ از اون موقع راحتم باهاش

  • plana گفته: plana می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 16:48 دقیقه ارسال شده.

    جفتشون رو اعصابن ولی ام جی اف دیگه حال امو بهم میزنه

  • mehdi گفته: mehdi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 16:25 دقیقه ارسال شده.

    البته کشتی کج کار های هیل تر از این ها هست ولی اونا خیلی محبوبن مثل رندی اورتون و جان ماکسلی

  •  AMIR   ZIGGLER گفته: AMIR ZIGGLER می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 14:04 دقیقه ارسال شده.

    من دیپ سیکس کوربین و اندبدیز کوربین رو خیلی ددس دارم

  • رضا گفته: رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 14:04 دقیقه ارسال شده.

    دیگه معلومه که کوربین هیل تره ام جی اف تازگیا فیس شده

  • اشکان هاردی گفته: اشکان هاردی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 13:58 دقیقه ارسال شده.

    من از بارون کوربین اوایل سال 2019 خیلی خوشم میومد اما از الان و شخصیت مودار قدیمش متنفرم.از ام جی اف هم خیلی متنفرم.ولی غیر از شخصیت کوربین از تیکه ها و حرکاتش خوشم میاد.

  • Erfan گفته: Erfan می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 13:57 دقیقه ارسال شده.

    شايد باورتون نشه ولى من عاشق كوربينم😂

    با اينكه با كشتى گير مورد علاقم يعنى رينز درگيرى داشته ولى خيلى دوسش دارم
    اون خداى استعداده بابا😂

    از. MJF بدم مياد

  • بهادر انوری گفته: بهادر انوری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 13:56 دقیقه ارسال شده.

    از هردو بدم میاد

  • محمدرضا  گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 13:51 دقیقه ارسال شده.

    اشکان لینک کانال تلگرامت میخواستم ممنون

    پاسخ : بفرما:
    https://t.me/AshkanHardy

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 13:42 دقیقه ارسال شده.

    شرمنده داداش من گفتم این نظر سنجی رو بزاره ولی من منظورم خودشون نبود نقششون تو کمپانی هاشون بود جفتشونم نقش هیلن و گرنه جفتشون نقش هیلو خیلی خوب بازی میکنن ومنم طرفدار رندی اورتون که یه کشتیگیریه که نقش هیلو بازی میکنه هستم

  • mohammad the rock گفته: mohammad the rock می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 12:44 دقیقه ارسال شده.

    من کوربین رو خیلی دوس دارم خیلی خوبه mjf چِندِشه

  • کینگ کوربین  گفته: کینگ کوربین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 12:43 دقیقه ارسال شده.


    با اجازه ولی خیلی نظر سنجی مسخره ای است شاید یکی از کوربین وmjf خوشش بیاد
    یه نظر سنجی بذار کیا از جف هاردی وایجی استالیز آگه راست میگی؟؟
    به کشتی گیر مورد علاقه ام توهین کردی

    پاسخ : فهمیدم چی میگی.من ازت عذرخواهی میکنم ولی مجبورم بین همه کاربرا عدالت ایجاد کنم.یکی از بچه ها اینو خواسته بود و من هم اگه دقت کنی چون دیدم دو نفر توی وب از جمله تو طرفدارشن نوشتم بهشون برنخوره.من فقط به حرف بچه ها گوش کردم.ببخشید.

  • mohammad the rock گفته: mohammad the rock می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 12:41 دقیقه ارسال شده.

    دوتاشو عوضین کوربین بهتره mjf بیشتر بدمیاد

  • حسین استایلز گفته: حسین استایلز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 12:35 دقیقه ارسال شده.

    هردو حرف هایشان خیلی رو مخ ولی من از ام جی اف خیلی بدم میاد

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/05/23 و 12:35 دقیقه ارسال شده.

    ۱م جی اف نقش هیلو بهتر بازی میکنه ولی کوربین خیلی رو مخمه یه ضربه که میخوره نیم ساعت رو زمین میفته البته کشتیگیر با استعدادیه اگه بره AEWیاNXT میفهمین ولی جواب نظر سنجی من از کوربین بیشتر بدم میاد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش