آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 15 سپتامبر 2023
  • بازدید : (878)

WWE SmackDown Results (6/23): The Bloodline 'Civil War' Begins, Women's Tag  Title Unification Match, More - SE Scoops | Wrestling News, Results &  Interviews


نتایج کامل اسمکدان 15 سپتامبر 2023

متن در ادامه مطلب

 

مک کافی وارد رینگ میشه. او به مردم خوشامد میگوید. تیوری وارد میشه.

هر دو نفر در رینگ رو در رو هستند. تئوری به او می گوید که این برنامه من هست. او می گوید که طرفداران باید هم به من حسادت کنند چون من در 26 سالگی همه چی دارم.  منتها وقتی مک کافی 26 ساله بود به حساب نمی اومد. تیوری مدعی هست که میتونه مک کافی رو شکست بده. طرف هم از رفتار بد تیوری انتقاد میکنه و میگه فکر نکن که کسی نمیتونه حال تو رو بگیره.

در این لحظه دراک وارد میشه. دراک با تشویق مردم وارد رینگ میشه. تیوری میگه میدونی این رینگ متعلق به چه کسی هست؟

راک می گوید خیلی در مورد این چیزا حساس نیستم. او بعدش شروع به خوش و بش با مردم میکنه و میگه من برگشتم. مردم تشویق میکنند. تئوری می گوید: "در نهایت، افراد نادان می توانند راک و آستین را دوباره در رینگ ببینند، البته برای آخرین بار". او می گوید فقط این بار استون کلد اینجا نیست، بلکه یک آستین واقعی اینجا هست که من هستم. راک شروع به صحبت می کند و تئوری به او می گوید: "مهم نیست راک چه می گوید".

او به تئوری می گوید که در واقع مهم است که میخوام چه بگم. راک میگه اگر استون کلد اینجا بود میخوست که حال تو رو بگیرم. تو استین تیوری هستی و در سه ثانیه من تو رو ضایع میکنم. مردم با اشاره راک علیه تیوری شعار میدند.

آستین تئوری عصبانی می شود و به مردم می گوید که ساکت شوند اما هواداران ادامه می دهند. مک کافی راجب محجدودیت زمان برنامه به راک هشدار میده و راک میگه عیبی نداره. بزار مردم سرگرم بشند.

راک به تئوری می‌گوید که نمی‌دونم کی هستی اما میدونم که تو یک احمقی.

تیوری به راک حمله میکنه اما راک بهش پیپلز البو میزنه و بعد از مک کافی میخواد تا همون حرکت رو روی تیوری پیاده کنه. مک کافی هم پیپلز البو میزنه و کنار راک خوشحالی میکنه.

بالور مقابل استایلز

پریست و دومنیک سعی داشتند دخالت بکنند اما داور بهشون هشدار داد. ای جی روی طناب میره تا شیرجه بزنه اما فین از مسیر خارج می شود. ای جی به او حمله میکنه اما در این لحظه، جیمی اوسو وارد میشه. سی ام پانک نیوز. حواس داور پرت شده و استایلز هم همینطور. بالور استایلز رو رول میکنه و تمام.

برنده: فین بالور

دراک و مک کافی در پشت صحنه در مورد افتتاحیه صحبت می کنند. جان سینا بهشون ملحق میشه.  راک و سینا دست میدند و خوش وبش میکنند. سینا فقط برای احوالپرسی اومده بود و میره.

جیمی اوسو همراه فین بالور هست. بالور از جیمی برای کمک به او تشکر می کند. جیمی می گوید شما هفته گذشته به من کمک کردید و این هفته من تلافی کردم. فین به او می گوید که من قبلا برادرت رو دیدم و فکرمیکنم دلت برای جی تنگ شده. من از جی خواستم تا به روز قیامت بیاد و او نه نگفت. منتها خیلی خوب میشه اما شما دو تا، به گروه ما ملحق بشید.

هیمن میاد و یک اشاره به بالور میکنه. انگار ساخت و پاختی بینشون هست.

 

گروه اسکوبار به رینگمیان. ری مستریو به رینگ میاد و میگه چیزی جز عشق و احترام برای هواداران ندارم. ری به داستان خودش در کمپانی در یک سال گذشته اشاره میکنه و میگه حالا خوشحالم که کمربند امریکا رو دارم. او از اینکه در گروه اسکوبار هست راضیه.

اسکوبار به او می گوید که آنها خانواده هستند و خانواده آنها قهرمان هستند. زمانی که تئوری به او حمله کرد، ری پا به عرصه گذاشت. و خوشحال است که این کار را انجام داده است. او از ری می پرسد که آیا برای کمربندت با من مسابقه میدی. ری می پرسد که آیا او جدی است؟ اسکوبار میگه این یک مصاف دوستانه خواهد بود. ری قبول میکنه.

بابی لشلی با تیم استریت پروفیتز واردمیشه.

بابی می گوید که ما قبلا از شما درخواست مسابقه کردیم و قبول نکردید اما واسه خودتون نوشابه باز میکنید. گروه لشلی خواهان مصاف هستند و قرار میشه که دل تورو و ویلد از گروه اسکوبار مقابل استریت مسابقه بدند.

 

خواکین وایلد و کروز دل تورو در مقابل استریت پرفیتس

با بازگشت از تبلیغات، استریت پرویتز برنده کوتاه مدت وایلد شد.

برندگان: Street Profits

بعد مسابقه، گروه لشلی به گروه اسکوبار حمله کردند و کتکشون زدند

لس آنجلس نایت در مقابل میز

نایت روی طناب میره. میز به او بوت میزنه. دمیز با اجرای چند تا نی حریف رو به زانو درمیاره. او میره برای کاور اما نتیجه نمیگیره. میز دوباره حمله میکنه اما نایت با البو دورش میکنه. اونا چند تا پانچ رد و بدل میکنند و بعدش میرند روی طناب درگیر میشند. نایت همونجا بی اف تی رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده: لانایت

لانایت بعد از مسابقه گفت که به دنبال موقعتیهای برتر هست و ممکنه به زودی برای کمربندها اقدام بکنه. او کمی خودش رو تحسین کرد و رفت

پل هیمن و سولو او را در پشت صحنه تماشا می کنند. سولو به هیمن می‌گوید که میخواد با نایت درگیر بشه اما منتظر اجازه رومن هست. هیمن میخواد که روی جیمی و سینا تمرکز کنند و راجب بقیه موارد منتظر دستور رومن بمونند. هیمن امیدوار هست که جیمی با گروه روز داوری کنار بیاد. سولو میگه من کاری رو که لازمه امشب انجام میدم.

آدام پیرس داره با تیم پریتی دیثلی حرف میزنه.  پیرس امیدوار هست کهحال اونا به زودی خوب بشه و به رینگ برگردند. آدام که جزو تیم هست از دوستش التون می پرسه: تو که شانه ات آسیب دیده چرا روی ویلچر نشستی. التون میگه مگه فرقی هم میکنه.

بیلی با داکوتا کای در پشت صحنه است. بیلی می گوید که آنها باید هفته آینده برنده شوند. و او امیدوار است که اسکای برای مصاف در برابر اسکا اماده باشه.

داکوتا می گوید که حتما او اماده هست. خود داکوتا هم میخواد روی شوتزی تمرکز کنه.

بیلی مقابل آسوکا

آسکا دوبل نی میزنه و میره  برای کاور می رود اما بیلی کیک اوت می کند. اسکا میخواد سابمیشن بزنه که بیلی از رینگ بیرون رینگ می رود. او صورت آسکا را به حاشیه می کوبد. سی ام پانک نیوز. بیلی میخواد یک اسلم بزنه اما شوتزی وارد میشه. بیلی به داخل رینگ برمیگرده. آسوکا او را از پشت کاور میکنه و تمام.

برنده: آسکا

 

میزگرد گریسون والر با جان سینا

والر توی رینگ هست و می گوید که ستاره های زیادی در برنامه من بودند. منتها مهمان امشبم ستاره رسملنیا هست. والر به افتخارات سینا اشاره میکنه و بعد از او دعوت میکنه تا بیاد.

موسیقی سینا پخش می شود و او با تشویق مردم، وارد میشه.

گریسون والر مدعی هست که حضور در میزگرد او یک افتخار هست. منتها وقتی با کشتی گیران بزرگ صحبت می کند، کلاهش را برای احترام برمی دارد. او به سینا می گوید که برای مجری گری به تجربه های تو نیاز دارم. البته مجری گری سینا یک ایراد داره و اونم اینکه او همیشه بیشتر از اطرافیان در برنامه میدرخشه. منتها والر به مهمانهاش اجاره میده تا خودی نشون بدند.

سینا می خواهد صحبت کند اما والر به داور بودند سینا در پی بک اشاره میکنه. یک بار دیگر، سینا میخواد چیزی بگه که والر بازم حرفش رو قطع میکنه. والر میگه تو بهترین دوران بودی اما دیگه در اوج نیستی و حتی به تیوری باختی.

جان سینا می ایستد، کلاهش را به سمت جمعیت پرتاب می کند و پیراهنش را از تنش در می آورد. والر می گوید این یک برنامه گفتگو است و باید حرف بزنیم.  آهنگ جیمی یوسو پخش می شود و او می آید.

جیمی به سمت رینگ می رود. سینا می خواهد صحبت کند. جیمی میکروفون را از او می گیرد. جیمی به گریسون می گوید که او یک حرفی برای گفتن داره. هیچ کس دیگر نمی خواهد سینا را ببیند. مردم اینجا هستند تا من را ببینند. طرفداران شعار «سینا» سر می‌دهند و جیمی سعی میکنه سینا رو برای درگیری تحریک بکنه. سولو با پل هیمن می آید. آنها وارد رینگ می شوند و سولو با سینا روبرو می شود. جیمی از سینا می پرسد که قرار است چه کار کند.جیمی با سوپرکیک سینا رو میزنه. ای جی استایلز به رینگ می آید. ای جی با رایت هند جیمی رو میزنه. سولو میخواد دخالت کنه که سینا جلوش رو میگیره. ایجی و سینا جیمی و سولو رو میزنند و هیلها عقب نشینی میکنند.

استایلز و سینا همدیگه رو بغل میکنند و برنامه تمام میشه.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Aria zahedi  گفته: Aria zahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/06/27 و 1:12 دقیقه ارسال شده.

    توی رسانه ها چیزی در مورد راک گفته نشده بود همین باعث شد سوپرایز عالی داشته باشیم ....
    و اما متاسفانه باز هم چیزی در مورد موندن راک گفته نشده به نظر شما داستان راک همینجا تموم میشه یا نه خبرهایی هست؟

  • محمدرضا گفته: محمدرضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1402/06/25 و 15:50 دقیقه ارسال شده.

    با بازگشت دراک حال کردم ولی حیف که نسبت به2019.2013خیلی پیر وشکسته شده

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش