آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
بررسی پی پر ویو رویال رامبل 2023: خورشید طلوع نکرد
  • بازدید : (478)
بررسی پی پر ویو رویال رامبل 2023: خورشید طلوع نکرد

بررسی پی پر ویو رویال رامبل 2023: 

خورشید طلوع نکرد

متن در ادامه مطلب



همیشه در تاریخ فراز و نشیب زیادی داشتیم بعضی وقت ها خوب بعضی وقت ها هم بد ولی همین فراز و نشیب ها کاری می‌کنند تا ما از خودمان سوال بپرسیم که چطور این جهان به وجود آمده و آیا اصلا خدا وجود دارد و اگر وجود دارد از چه چیزی به وجود آمده است و جهان چطور به پایان می‌رسد. ولی این رو هم باید بدونید که جهان آنقدر پیچ در پیچ هست که مغز انسان توان آن را ندارد تا به این سوال ها پاسخ دهد.

 حالا در ادامه ما شاهد یکی از عجیب ترین رویال رامبل های تاریخ بودیم که اتفاقات مهمی در این رویداد افتاد. اتفاقاتی که بعضی هاش تا مدت ها در ذهن من میماند و بعضی هاش هم سریع از ذهنم پاک میشود. 



در ادامه شاهد بررسی این پی پر ویو هستیم ولی من تا چند روز دیگر مقاله ای برای نقد و تحلیل این پی پر ویو خواهم نوشت تا این رویداد را بیشتر مورد بازبینی قرار بدم.



1_ رویال رامبل مردان

تفسیر و بررسی اتفاقات مسابقه

گونتر و شیمس کار رو شروع کردن که بسیار انتخاب های خوبی برای اوایل مسابقه بودن. 

بعد از چند دقیقه ما شاهد سوپراستار هوایی مانند مکینتایر و میز و کینگستون بودیم. مکینتایر با یک کلیمور زیبا کرایون کراس رو حذف کرد.

همچنین در طول مسابقه شاهد بودیم که مکینتایر و شیمس با همکاری داشتن و خیلی ها رو حذف کردن و حتی خطر بزرگی هم برای گونتر به حساب می‌آمدند.

براک لزنر به رینگ میاد و چندین نفر رو حذف میکنه و با گونتر فیس تو فیس میشه بعد از لزنر لشلی وارد میشه و اسپیر ها و اس باین باستر هایی رو به لزنر و گونتر و خیلی های دیگه میزنه در حین این حرکات یک دفعه لزنر خواست اف 5 به لشلی بزنه که لشلی بدل میکنه و لزنر رو حذف می‌کنه. بعد از چند دقیقه نوبت رالینز رسید که به رینگ بیاد تا شاهد حرکات فوق‌العاده اش باشیم و همچنین او بابی لشلی را حذف کرد.

نفر 17 ری میستریو بود ولی نیومد که عجیب بود.

مسابقه ادامه یافت تا بوکرتی به رینگ آمد و در کمتر از 2 دقیقه حذف شد و...

ادج وارد شد و بالور و پریست رو حذف کرد ولی بعد از یک دقیقه بالور و پریست که بیرون از رینگ بودن و حذف شده بودن به طور غیرقانونی ادج رو حذف کردن ( البته در رویال رامبل قانونی مبنی بر تخلف وجود ندارد) و بعدش درگیری بین آنها بیرون رینگ اتفاق افتاد تا این که ریا ریپلی آمد و ضربه ای را به ادج زد و بعد از آن فینیکس همسر ادج آمد و اسپیری را به ریپلی زد و درگیری آنها در این بخش به پایان رسید.

همچنین شیمس و مکینتایر توسط گونتر در یک لحظه حذف شدن.

در بخش های بعدی رامبل مردان شاهد این بودیم که لوگان پاول و ریکوشی در یک حرکت ریسکی از روی طناب سوم به هم برخورد کردن که اصلا قابل توصیف نبود آن صحنه.

بعد از آن برون استرومن و کودی رز وارد شدن و بعد از چند دقیقه کودی استرومن را حذف کرد‌.

همچنین رالینز هم توسط لوگان پاول حذف شد که خیلی غافلگیر کننده بود و هوادار ها پاول را هووو کردن.

بعد از آن لوگان پاول توسط کودی حذف شد و شاهد درگیری بین پنج تا هفت دقیقه میان گونتر و کودی رز بودیم که چه کسی برنده هست که در این درگیری نفس گیر کودی توانست گونتری را حذف کند که به عنوان نفر اول آمده بود و 1 ساعت و 11 دقیقه در رینگ حضور داشت‌ که یک عملکرد فوق‌العاده ای بود از او.

کودی رز برنده رویال رامبل مردان بشه و توانست چلنجر کمربند های جهانی در رسلمنیا 39 بشه.

نمره مسابقه: 4/25 از 5 



2_ بری وایت در مقابل ال ای نایت 

بررسی مسابقه= 

ما میدونستیم که قرار هست بری وایت ببره ولی دوست داشتم که مسابقه قشنگی را ببینیم تا این که یک مسابقه سریع و ضعیف را شاهد باشم.

تنها نکته مثبت این مسابقه بعد از مسابقه اتفاق افتاد و اون هم این بود که انکل هودی به روی ال ای نایت پرید و و هر دو آتش گرفتند.

نمره مسابقه: 2- از 5 ( منفی دو از پنج )



3_ بیانکا بلر در مقابل الکسا بلیس سر کمربند زنان راو

بررسی مسابقه=

یک مسابقه ضعیف دیگه اگر ثبت نمیشد بهتر بود تا این که همچین فاجعه ای را ببینم.

تایتل رین بیانکا بلر اوایل خوب شروع شد ولی رفته رفته ضعیف شد و دیگر آن حس خوب را نسبت به کمربند زنان راو ندارم و جذابیت آن از بین رفته.

همچنین ما دیدیم بعد از مسابقه ویدیویی پخش شد از انکل هودی که شاید در آینده ما الکسا بلیس را همراه بری وایت ببینیم. 

نمره مسابقه: 0/75 از 5 



4_ رویال رامبل زنان

بررسی مسابقه=

یک مسابقه نسبتا خوب را دیدم به همراه چند سوپرایز از جمله چلسی گرین و نایا جکس که ولی اصلا دقایق حضورشان را در رینگ بر روی هم بزاریم کمتر از ۵ دقیقه طول میکشد.

این که ریا ریپلی برنده رامبل زنان میشود از قبل معلوم بود ولی ما میدیدم که چندین بار تا حذف شدن از رامبل پیش رفت ولی حذف نشد و این یکجور باعث این میشد که ببینیم ریپلی حذف میشه و یعنی برنده رامبل زنان کس دیگری هست یا نه مانند ثانیه های پایانی که لیو مورگان توانست ریا ریپلی را تا حذف شدن پیش ببرد ولی بعدش دیدیم که ریپلی خودش را از حذف شدن نجات داد و توانست با حذف کردن مورگان برنده رامبل زنان بشود.

ولی باید این رو هم گفت که عملکرد آسکا و راکل گونزالس هم خوب بود و با حرکت مختلفی که در رینگ می‌زدند تا حدودی مسابقه را از کسل بودن در می‌آوردند.

همچنین ریا ریپلی عملکرد قابل تحسینی داشت و توانست بهترین عملکرد چند سال اخیر خودش را در رویال رامبل به نمایش بگذارد.

نمره مسابقه: 3/25 از 5 



5_ رومن رینز در مقابل کوین اونز سر کمربند های جهانی کمپانی

بررسی مسابقه=

باز هم در این مسابقه سناریو های تکراری را دیدیم که بارها در مسابقه های رومن رینز شاهد بودیم و آن این بود که یکی از اشخاص داخل رینگ به داور برخورد میکند و داور تا ۲ دقیقه نمی‌تواند بلند شود و بعدش رینز با صندلی میاد تا حریفش را بزند.

همچنین باز هم شاهد سوپر من پانچ ها و اسپیر های چند باره رینز بودیم که من را واقعا به هیجان نمی آورد.

در واقع میشه گفت که می‌دانستیم که قرار هست رینز دوباره کوین اونز را شکست بده و تا رسلمنیا کمربند های خودش را حفظ کند پس دیگر هیچ هیجانی به مسابقه او با کوین اونز نداشتم.

نمره مسابقه: 3/25 از 5



6_ پرمو بلادلاین و سمی زین و‌ کوین اونز 

این سکانس یک کلاس درس برای کارگردان ها و نویسندگان سینما بود. 

و این رو باید بگم که همچین سکانسی در تاریخ پرو رسلینگ ندیدم و به نظرم خیلی بعید هست تا سال ها ببینم مگر این که توسط همین اشخاص دوباره یک‌ سکانس جدید ببینم.

بارها در داستان سمی زین و بلادلاین فراز و نشیب هایی را شاهد بودیم.

و می‌دیدیم که رینز سمی زین را دوست می‌داشت و جی اوسو نه و یا در اواخر میدیدیم که رینز از زین متنفر بود و برعکس جی اوسو او را نجات دهنده بلادلاین میدانست. 

در بیشتر مواقع سمی زین وفادار به بلادلاین بود و همیشه در مسابقات به نفع بلادلاین دست به هر کاری میزد.

من در این داستان نکته ضعفی ندیدم و میشه گفت کارگردانی خوب سکانس ها و بازی خوب کشتی گیران و داستان به شدت خوب و تمیز و یک بوک فراموش نشدنی از تریپل اچ باعث شد یکی از زیباترین ترین داستان های پرو رسلینگ و بهترین سکانس در تاریخ پرو رسلینگ را در رویال رامبل ببینیم. 

هیچ وقت ضربه صندلی سمی زین به رینز و بعد از اون تشویق سمی زین توسط هواداران و همچنین ری اکشن جی اوسو و چهره مات زده او و ترک کردن رینگ و تشویق جی اوسو توسط هواداران را فراموش نمیکنم.

نمره به این پرمو: 5 از 5 



نتیجه‌گیری نهایی: 

در واقع میشه گفت که تمامی برندهای مسابقات رویال رامبل از قبل معلوم بودن و من کمتر برای این رویداد هایپ بودم‌ و هیجانی برای این رویداد نداشتم.

اما در بعضی مواقع صحنه هایی را دیدم که باعث شد برای کمپانی دست بزنم مانند لوگان پاول و ریکوشی که از طناب سوم به هم برخورد کردند و یا سکانس آخر رویال رامبل که سمی زین از بلادلاین جدا شد.

در ادامه باید گفت که از‌ پنج مسابقه این رویداد فقط یکی در حد این رویداد بود و بقیه یا خوب بودن و یا ضعیف اما پرمو آخر پی پر ویو باعث شد که کمتر به اتفاقات بد رویداد بپردازم و تا حدودی بدی رویداد را شست و با خودش برد.

تریپل اچ در اولین رویال رامبلی که بوک کرد نتوانست بدرخشه و رضایت کافی رو کسب کنه ولی با ایجاد صحنه های به یادماندنی کاری کرد که هواداران ناراضی نباشند.

رویال رامبل امسال هرچه بدی داشت ولی سرگرم کننده بود و من هیچوقت برچسب ضعیف بودن را به این رویداد نمیچسبانم.



بهترین عملکرد های رویال رامبل:

1_ گونتر 

2_ کودی رز 

3_ کوین اونز و سمی زین و بلادلاین 

4_ ریا ریپلی و لیو مورگان 

5_ شمیس و مکینتایر 



نمره به رویداد رویال رامبل 2023: 

6/25 از 10


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مهران گفته: مهران می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/15 و 2:48 دقیقه ارسال شده.

    یک متن برای به خود آمدن :
    یک صفحه که بریم عقب، نویسنده یجا مطلب گذاشته که کانال های تلگرام از اون کپی می کنند و هشدار داده، حالا اینجا یکی میگه من از نویسندگان کانال تلگرامی فلان هستم و....
    وقتی شما میگید هرکس مطلبی داره برای پست کردن بزاره، مشخصا طرف نرفته سایت های خارجی را مطالعه کنه، از چندتا کانال تلگرامی، کپی پیست کرده!!
    منظور نهایی : این وب و مدیریت اولیه اش و بعد هم واگذار کردن به مهدی، دارن کلاس کار سی ام پانک را میارن پایین. نویسنده باید سایت های مادر را سرچ انگلیسی بزنه، نه کپی کاری
    حالا برای گول زدن خودتان، بگید اونا کپی می‌زنند، اما با وجدان خودتان، صادق باشید
    امثال یاشار، قبل به وجود اومدن شما، سی ام پانک اولیه ای بود با مدیریت قوی، وقتی سایت به مهدی واگذار شد، اون خودش را کنار کشید و گفت بزار بقیه ای که عشق نویسندگی دارند، مطلب بزارند و من هم عین واچر، فقط تماشا کنم. کار از اونا، منفعت برای من
    برید جمع کنید این بچه بازی ها را، سی ام پانک شده محل خاله بازی، کجاست اون سی ام پانک 6 سال قبل؟؟؟؟

    پاسخ :
    من مهدی هستم. برای اطلاع شما باید بگم که هنوز هم نتایج کوتاه و کامل و لینک و اخبار شوها رو من می‌نویسم. یاشار هم اونا رو منتقل میکنه به اینجا
    در رمبل خودم دیدم که یک عده مطالب ما رو گذاشتن تو کانال خودشون. حالا شما اومدی نتایجی رو که من ترجمه کردم رو میگی از جایی اسکی رفتیم. کلمات و طرز نوشتن من همیشه مشخص بوده. کسی نمیتونه عین من بنویسه. مطالب دیگر هم که گاهی توسط نویسندگان گذاشته میشه از گوگل برای ترجمه استفاده شده.
    گوگل هم هر متنی رو یکسان ترجمه می‌کنه. یعنی خبرهای انگلیسی رو برای همه یکسان ارایه میدهد. منتها حتی وقتی نویسنده ما اونا رو میاره بازم از ما اسکی میرند

    آخرشم بگم که این سایت درآمدی واسه ما ندارد که بخواهیم دنبال منفعت باشیم
    پاسخ : ببخشید مهران جان
    این که میگی که هر کس میتونه مطلب بفرست و مطالعه دقیق نمیکنه درسته ولی داداش مهدی اصلا درآمدی نداره و واقعا برای عشق در این وبلاگ کار میکنه و همیشه سعی کرده بهترین در این حوزه باشه
    آره کانال های تلگرامی بعضی هاشون از ما کپی میرن ولی بعضی وقت ها هم خود نویسندگان این سایت در بعضی کانال های تلگرامی هستن و این مطالب را در آنجا هم میزارن
    مهدی واقعا برای این سایت زحمات زیادی کشیده

  • محمود گفته: محمود می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/14 و 18:46 دقیقه ارسال شده.

    داداش
    یه کانال کشتیکج تو تلگرام هست که دقیقا همین پست شمارو گذاشته تو کانالش

    پاسخ : سلام داداش من خودم اون متن رو گذاشتم چون یکی از نویسندگان اون کانال هستم

  • هیچ کس گفته: هیچ کس می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1401/11/13 و 15:03 دقیقه ارسال شده.

    اگه به طور کلی ضعیف بود تقصیر تریپل اچ نبود چون نیک خان هم خیلی دخالت داشت
    شاید اگه استفانی مکمن بود اون وقت رویال رامبل بهتر از این میشد به هر حال اون زن تریپل اچ بیشتر به حرفش گوش میداد

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش