آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59744 amir1383
14150 48862 rey
34 1394 sam
20515 58358 rey
10807 48256 sam
اعصابم خراب شد
دسته بندی : با کاربران,
  • بازدید : (347)

نتیجه تصویری برای شکلک عصبانی


اعصابم خراب شد

متن در ادامه مطلب



خوشگلای من توجه کنند. هر کی ایلاینده به اون یکی خبر بده میخوام خبر مهمی بگم.

بخش انجمن سی ام پانک نیوز به صورت رسمی تعطیل شد و درش رو هم الان خودم گل گرفتم. هر کی هم بیاد بخواد راه اندازی کنه خودم تا قطب جنوب تعقیبش میکنم تا حسابش رو برسم. وسلام.


توضیح:

اول اون سینا که اومد این انجمن رو زد و بعدش رفت و کلی ما رو علاف کرد. بعدش هادی گفت راه اندازی میکنه اما اونم بعد کلی پست و عضو گیری ، انجمن رو بست و رفت. شما که جای من نیستید بینید چقدر الان توی وب بابت انجمن نظر و اعتراض هست. من خسته از سر کار میام اصلا نمیدونم جواب مردم رو چطوری بدم. پس این بخش برای همیشه بسته شد.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • Alimoshref1 گفته: Alimoshref1 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/15 و 19:47 دقیقه ارسال شده.

    من رفتم دو روز نبودم چون قوانین افتضاح بود
    سینا میتونستی قوانینو خوب تنظیم کنه اما هادی فقط قوانینی که خودش ازش پیروی میکردم انجام میداد معلوم بود کسی نمیاد روز اول تو کل کل یه نفرم پیام نداد

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/15 و 14:57 دقیقه ارسال شده.

    من از دست هادی عصبانی نیستم اونم درک میکنم چون میدونم انجمن زیادی وقتشو گرفت
    تا همینجا هم ازش ممنونیم
    امیدوارم موفق باشه

  • محمدرضا و دمیز گفته: محمدرضا و دمیز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/15 و 12:12 دقیقه ارسال شده.

    ناراحت نباش تقصیر تو که نبوده داداش
    ما از تو خیلی راضی هستیم
    خودتو برا این چیزا ناراحت نکن

  • خشایار خسروی گفته: خشایار خسروی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/15 و 11:06 دقیقه ارسال شده.

    اینطوری نگید
    به نظرم واقعا هادی خیلی تلاش کرد که مجازی رو دوباره راه بندازه کاربرا که زیاد نشدن هیچی کاربرای قدیمی هن رفتم.هادی زیر پستی که با این همه ذوق شوق نوشته بود چند نفر بهش بی احترامی کردن.واقعا به هادی خیلی بهش بد شد خیلی حقشو خوردن
    اینطوری راجبش صحبت نکید و پشتش بد نگید درست نیست اون قصد و نیتش خیر بوده اما هر چی تلاش کرد نشد چون این انجمن از روزی که سینا این بلارو سرش اورد دیگه سر پا نشد پس هیچ کس ای نمیتونست سرپاش کنه دوباره هادی بیچاره فقط سپر بلا شد تا اشتباهات سینا گردن اون بیفته
    خشایار خسروی
    کاربر قدیمی استینگ مجازی
    🥺😞

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 23:16 دقیقه ارسال شده.

    داداش همه بهت خیانت کردن
    اما نگران نباش اصلا دنیای مجازی ارزش ناراحت شدن نداره چه برسه به این مجازی بی اهمیت
    همیشه خوشحال باش

    پاسخ : نگران نباش امیر جان
    حالم خوبه
    دیگه عصبانی نیستم
    بای

  • محمد رضا  گفته: محمد رضا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 23:05 دقیقه ارسال شده.

    داداش انجمن ارزش نداره بخواهی اعصاب خودتو خراب کنی بزن به بیخیالی
    فدای سرت

    پاسخ : از تو و کوروش ممنونم. مطمئنم که بقیه بروبچ هم درکم میکنند

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 23:04 دقیقه ارسال شده.

    اهان
    باشه داداش حق داری منم جای تو بودم همینکارو میکردم
    هر کاری صلاح دیدی خودت انجام بده

  • محمد مهدی  گفته: محمد مهدی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 23:02 دقیقه ارسال شده.

    خاک تو سر اونیکه اینهمه آدم رو بازیچه خودش کرد به هوای اینکه قراره دوباره مجازی شروع شه

    پاسخ : داداش اینطوری هم نگو
    یه کاری قرار شد بشه اما ممکن نشد. همین

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 22:58 دقیقه ارسال شده.

    پس اونی که انجمن رو اول بست هادی بود درسته؟؟

    پاسخ : بله

  • AMIR گفته: AMIR می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 22:51 دقیقه ارسال شده.

    داداش اروم باش چرا انقدر اعصبانی هستی 🤐

    پاسخ : توضیح اضافی رو الان به پست اضافه کردم

  • کوروش گفته: کوروش می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/04/14 و 22:50 دقیقه ارسال شده.

    میشه حداقل دلیلشو بدونم ؟

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش