آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61121 amir1383
14150 49934 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49638 sam
اخبار دست اول کشتی کج (بخش دوم)
دسته بندی : اخبار کشتی کج,
  • بازدید : (290)
Ranking the 10 best WWE moments of 2019
اخبار دست اول کشتی کج (بخش دوم)
متن در ادامه مطلب



طبق گفته‌ی WrestleVotes، دبلیودبلیوای امید زیادی به کاریون کراس داره و این رو میشه از ورود زیبای او در ان اکس تی این هفته هم فهمید.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، WWE ممکنه در آینده برای جبران افت ریتینگ‌ها، راو و اسمکدان رو مجددا یکی کنه.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، احتمال پیوستن آپولو کروز به فکشن ام وی پی به همراه شین ثورن و برندن وینک وجود داره.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، وینس مکمن خودش شخصا در روند پیشرفت کاراکتر اوتیس دخالت داشته.

طبق گفته‌ی دیو ملتزر، سمی زین هنوز راضی به بازگشت به شوها نشده. قهرمان تایتل IC در این بحران ترجیح داده تا در خونه بمونه.


دیو ملتزر اخیرا در گفتگویی که داشته است بیان کرده است که بازنشستگی آندرتیکر از دنیای کشتی کج بسیار نزدیک است و احتمال دارد که حتی وی در رسلمنیا 37 نیز مسابقه ای ندهد.


ای جی استایلز در مصاحبه با Tmz Sports فاش کرد که قرار بوده اون به مدت طولانی مدتی از میادین به دور باشه و با یک شخصیت جدید و منحصر به فردی به میادین بازگرده اما ریتینگ های افتضاح و فاجعه بار برند راو ، همه برنامه هایی که داشتند برای استایلز تدارک می دیدند رو کنسل کرد.


بر اساس گزارش Won هواداران به شخصیت پنج ساله بروکن مت هاردی علاقه نشان داده اند و کمپانی Aew در نظر دارد پوش های بسیاری بزرگی به این شخصیت بدهد.


در پشت صحنه WWE، تغییراتی بر روی کارکتر اوتیس شکل گرفته و از این پس او به صورت تک نفره به مسابقات خود ادامه خواهد داد. و این یعنی کار گروه هوی مشینری در کمپانی رسما به پایان رسیده است.


جف هاردی اخیرا در اکانت توییتر خود اعلام کرده که برای حضور در شوی اسمکدان پیش رو بسیار هیجان زده و از حضور شیمس آگاه و بی صبرانه منتظر رو به رو شدن با وی است.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش