آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل اسمکدان 1 آوریل 2022
  • بازدید : (405)

نتایج کامل اسمکدان 1 آوریل 2022

متن در ادامه مطلب 


کامل شد



بتل رویال یاد بود آندراده دجانیت :


اول از همه توازا و رجی حذف شدند، پریست آرتروث رو حذف کرد، ماهال توسط واکینگ ها حذف شد ،بعد شلتون بنجامین تی بار را حذف کرد،کوربین درو گولاک حذف کرد ،بعد کوربین تصمیم گرفت مسابقه را ترک کند،کروز الکساندر رو حذف کرد،عزیز بنجامین رو حذف کرد،منصور حذف شد، واکینگ ها کروز رو حذف کردند،عزیز و شنکی با هم واکینگ ها را حذف کردند،بعد کل سوپر استار ها عزیز و شنکی رو حذف کردند.بالور پریست رو حذف کرد،زیگلر چمپا را حذف کرد بعد موس هم رود و زیگلر رو حذف کرد بعد هم موس موفق شد بالور رو حذف کند 


برنده:موس


مهمان برنامه، جام بتل رویال رو به موس میده و میگه من همیشه طرفدار اندر دجاینت بودم. موس میگه منم میخوام راه او رو ادامه بدم. موس بعدش پیشنهاد میگه که اسم جدیدی برای بتل رویال بزارند.


ریکوشی مقابل  همبرتو مقابل گارزا 

در اواخر مسابقه درگیری زیاد بود  ریکوشی به دنبال درگیری سوپلکس به آنخل گارزا زد ریکوشی دنبال سوپلکس بعدی بود که همبرتو هل دادش ولی ریکوشی تسلیم نشد و روی گارزا. و همبرتو فینیشر زد و پین کرد 


برنده و همچنان قهرمان:ریکوشی 


بنکس و نایومی مقابل کارملا و زلینا 


بنکس موفق شد که زلینا را رول کند اما موفق نشد، به نایومی تگ دهد کارملا اومد ولی از نایومی یک تکنیک زیبا دریافت کرد که بنکس تگ شد که با نایومی فینیشر مشترک زدند بعد نایومی تگ گرفت و فینیشر زذ و پین کرد 


برنده :بنکس و نایومی


روندا یک کوری خونی کوتاه علیه شارلوت داره


شارلوت به رینگ میادو میگه روندا خیلی خیلی عصبانی به نظر میرسه. علتش هم این هست که میدونه من نابودش میکنم. من دیدم که روندا سعی داره ناراحتی خودش رو پنهان بکنه اما روشن هست که من به عنوان قهرمانی که 13 بار کمربند رو برده، خیلی مورد توجه هستم. سی ام پانک نیوز. همه میخوان جای من باشند.همچنین حس خوبی داره که روندا رو در رسل ببرم و همچنان قهرمان بمونم.


موس در پشت صحنه هست که کوربین با شمشیر میاد و هر دو میزنند زیر خنده


مک کافی میره روی میز گزارشگرا و میرقصه. تیوری میاد باهاش درگیر میشه. این دعوا به اتاق مکمن کشیده میشه. مکمن میاد و به مک کافی میگه بهتره خودت رو جمع و جور کنی تا مسابقه ات در رسل رو لغو نکردم.


ریک بوگز با همراهی ناکاموارا مقابل جیمی اسو با همراهی جی اسو 


در اواخر مچ بوگز اومد تا فینیشر بزنه اما جیمی با سوپرکیک جواب داد بعد آستین  تیوری  اومد و با نوشابه به مک آفی حمله کرد و بعد بالور اومد و اون رو پرت کرد تو رینگ و مچ مساوی شد

اسوز وتیوری مقابل ناکاموارا بوگز و بالور 


در اواخر مچ بالور چند ضربه به تیوری زد بعد اومد از طناب ها برای فینیشر بالا برود که تیوری نداشت او رو گرفت و یک mc  زد و پین کرد 


برنده اسوز و تیوری


میزگرد کوربین

کوربین و موس توی رینگ هستندو بابت موفقیتهاشون به هم تبریک میگند. کوربین شمشیر مکینتایر رو بالای سرش میبره و میگه من بودم که انگل رو بازنشست کردم و دارم روی مکینتایر هم کار میکنم. او میگه این شمشیر در دست درو هیچ کاربری نداشت اما در دست من یک سلاح خطرناک هست.

مکینتایر میاد و به کوربین و موس حمله میکنه . او شمشیر رو از کوربین میگیره و باهاش میز رو نصف میکنه.


تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش