آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61113 amir1383
14150 49898 rey
34 1453 sam
20515 59757 rey
10807 49629 sam
پنج اتفاق مهم در کرون جول ۲۰۲۲
  • بازدید : (376)
پنج اتفاق مهم در کرون جول ۲۰۲۲

پنج اتفاق مهم در کرون جول ۲۰۲۲ 

متن در ادامه مطلب



رویداد زنده WWE Crown Jewel Premium شنبه برگزار شد. به خوبی Extreme Rules نبود، اما فکر می‌کردم که یک نمایش کشتی محکم از بالا تا پایین است.

 دیدن این نمایش‌های عربستان سعودی که معنایی در پشت آن‌ها دارند، شاداب‌کننده است، زیرا نمایش‌های اولیه اصلاً خوب نبودند. آنها نمایش های خانگی تجلیل شده بودند. در نهایت، WWE متوجه شد که باید این نمایش‌ها را جذاب‌تر کنند و این کاری است که در بیشتر موارد انجام داده‌اند. خلاصه داستان جان کانتون Crown Jewel را اینجا ببینید در صورتی که چیزی را در نمایش از دست دادیدایکس

 شماره 5: CTRL آسیب برنده عناوین تیم تگ زنان اس



 در کمال تعجب، داکوتا کای و آیو اسکای آسوکا و الکسا بلیس را شکست دادند و قهرمانان جدید تگ تیم زنان شدند.  Asuka و Alexa فقط به مدت شش روز عنوان برچسب را داشتند.  عجیب است که آنها کمتر از یک هفته بعد عناوین را عوض می کنند، اما من اهمیتی نمی دهم.  در دهه گذشته شاهد سلطه های یک ساله عناوین زیادی بوده ایم.  مندی رز، یوسوس و رومن رینز قهرمانان فعلی هستند که بیش از یک سال است که عناوین خود را حفظ کرده اند.  بنابراین، تا زمانی که یک عنوان با داستان مطابقت داشته باشد و منطقی باشد، اهمیتی نمی‌دهم.  این کار زمانی انجام شد که نیکی کراس الکسا بلیس را از مسابقه خارج کرد.  آنها دوستان سابق هستند، بنابراین به نظر می رسد که Nikki Cross ممکن است روی Team Damage CTRL در WarGames با


 عناوین تگ تیم زنان بعدی چیست؟  خب، واضح است که عناوین تحت تریپل اچ تمرکز بیشتری پیدا می‌کنند. دیدن آن‌ها در یک رویداد زنده پریمیوم غیر از رسلمنیا، تغییر خوبی نسبت به رژیم قبلی است.  من فکر می‌کنم این امکان وجود دارد که ساشا بانک و نائومی عناوین را از Damage CTRL حذف کنند، اما شما هرگز نمی‌دانید.  من فقط خوشحالم که آنها برای آن وقت می گذارند.



 شماره 4: روز داوری O.C. را شکست داد.


 این یکی دیگر است که من را شگفت زده کرد.  من فکر کردم O.C.  اولین PLE خود را برنده خواهند کرد، اما حدس می‌زنم این بدان معناست که دشمنی ادامه خواهد یافت که من برایم مهم نیست.  من طرفدار همه رقبا هستم  مسابقه خوبی بود  به هیچ وجه عالی نیست اما خوب بود.  کارل اندرسون از زمان بازگشت به WWE یک کارگر فوق العاده خوب بوده است.  او طوری کار می کند که انگار چیزی برای اثبات دارد و قابل توجه است.  البته رئا ریپلی در این تصمیم نقش داشت.  همه چیز به O.C منتهی می شود.  آوردن زنی برای مبارزه با رئا  من فکر می کنم این منجر به بازگشت بث فینیکس به نبرد با ریپلی می شود.  اشاره کوچک به موهای رئا یک هدیه بود.  آنها می توانند شخصی مانند میا ییم را بیاورند، اما من فکر می کنم بث بیشتر با داستان سازگار است.  این می تواند منجر به 4 بر 4 در سری Survivor شود.  همچنین می تواند به بث و رئا در یک مسابقه انفرادی منجر شود.  من با هر دو مشکلی ندارم  من به داستان علاقه مند هستم و این چیزی است که اهمیت دارد.



 شماره 3: براک لزنر بابی لشلی را شکست داد


 نتیجه ای که من در مورد آن تعجب نمی کنم.  چیدمان مسابقه همان چیزی است که من را شگفت زده کرد.  بابی لشلی اساساً در کل مسابقه براک را شکست داد.  لحظاتی توهین آمیز برای هیولا وجود داشت، اما بیشتر بازی فقط یک الاغ غول پیکر توسط The Almighty بود.  متأسفانه، بابی قربانی ترفند قدیمی فشار بر روی چرخان شد که بارها دیده‌ایم.  زمانی که بابی The Hurt Lock را اعمال کرد، براک با فشار دادن بند باز و چسباندن بابی به تشک، یک پیروزی سریع به دست آورد.  بابی بعد از مسابقه به براک حمله کرد، بنابراین مسابقه سوم در راه است.  ممکن است رویال رامبل باشد.  آنها می توانند تا رسلمنیا 39 ادامه دهند. جالب است که ببینیم آیا این نوعی چرخش پاشنه برای لشلی است یا اینکه بیشتر یک حمله ناامیدکننده بعد از باخت است.  من می‌دانم که او می‌خواهد The Hurt Business دوباره کنار هم باشد، بنابراین خواهیم دید.  این یک مسابقه خوب بود، اما می توان گفت که آنها چیزهایی را برای مسابقه سوم ذخیره می کردند.



 شماره 2: بیانکا بلیر قهرمانی خام زنان خود را حفظ کرد


 این نتیجه کمی مرا شگفت زده کرد زیرا فکر می کردم بیلی عنوان زنان خام را به دست می آورد، به خصوص پس از اینکه آیو و داکوتا عناوین تگ را به دست آوردند.  بیانکا به سلطنت مسلط خود ادامه می دهد.  سلطنت او در Raw Women's Title مایل ها بهتر از سلطنت زنان Smackdown او فقط با رزرو و حجم زیاد اهمیت بوده است.  او تاکنون بیش از 200 روز این عنوان را در اختیار داشته است.  هفت ماه گذشته و به نظر نمی رسد پایانی در پیش باشد.  یک مسابقه عالی بود.  احتمالاً مسابقه شب من حتی با رویداد اصلی.  همه چیز داشت.  حتی یک پایان خلاقانه با سنجاق بیلی بین نردبان.  انگار این رقابت تن به تن به پایان رسیده است.  بیانکا او را به عنوان یک سوت در Extreme Rules و Crown Jewel شکست داده است.  تنها چیزی که در حال حاضر باقی مانده جنگ بازی است.  من فکر می کنم Damage CTRL در یک طرف مقابل تیم بیانکا خواهد بود.  این فقط این است که چه کسی تیم ها را پر می کند.  من خیلی بهش علاقه دارم


 


 شماره 1: رومن رینز قهرمانی جهانی بلامنازع خود را در WWE حفظ کرد 


این مسابقه ای است که افراد زیادی از جمله خود من را شگفت زده کرد. لوگان پل تمام تلاش خود را برای قهرمانی بدون شک انجام داد. فکر نمی‌کنم کسی واقعاً انتظار داشت که او برنده شود، اما او یک نمایش جهنمی از خود به نمایش گذاشت. وقتی متوجه شدید که او مینیسک، MCL و احتمالاً ACL خود را در نیمه مسابقه پاره کرده است، حتی بهتر است. من می توانم بگویم که این دومین مسابقه برتر رومن در یک مسابقه در سال بعد از براک در سامراسلم است. آنچه می خواهید در مورد پل بگویید اما او ثابت کرد که در این مسابقه به آن تعلق دارد. انجام کاری که او با مصدومیت هایش انجام داد، احترام زیادی از سوی من به همراه دارد. اگر این آسیب‌دیدگی‌ها باشد، او احتمالاً به یک بازه زمانی ریکاوری 7 تا 9 ماهه نگاه می‌کند تا برای مدتی از میادین دور باشد.


 این مسابقه بیانیه ای از لوگان و رومن رینز بود. رومن در حال حاضر زیاد کشتی نمی گیرد، بنابراین زمانی که او این کار را انجام می دهد، همه مسابقات او حس مبارزه بزرگی را به همراه دارد. من فرض می کنم رومن در سری Survivor خواهد بود تا در بازی های جنگ شرکت کند. پس از آن، بسیاری بر این باورند که The Rock در رسلمنیا حضور دارد. خواهیم دید که آینده برای رئیس قبیله چه خواهد بود.


منبع: tjr wrestling



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش