آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
نتایج کامل اسمکدان 17 آپریل 2020
  • بازدید : (434)
WWE SmackDown Results – 1/15/2015
نتایج کامل اسمکدان 17 آپریل 2020
متن در ادامه مطلب
یک توضیح: مطالب ارسالی دوستان امروز در وب قرار میگیره



در اول شو قهرمان تگ تیم زنان الکسا بلیس و نیکی کراس برای برنامه لحظه ی بلیس در رینگ حاضر هستن. بلیس مهمان جدید برنامه را معرفی میکند و قهرمان یونیورسال براون استروتمن به رینگ میاد.


مایکل کول راجب این که مسابقه ای برای مانی این د بنک بین وایات و استروتنت ثبت شده توضیح میده اما به نظر نمیاد که شخصیت فیند در مسابقه وجود داشته باشه.

بلیس  پیروزی استروتمن مقابل گلدبرگ رو بهش تبریک میگه و استروتمن هک قهرمانی اونا رو مقابل تیک گابوکی واریورز تبریک میگه. کراس میگه که هفته اینده

در مقابل ککارملا و دانا بروک سر کمربنداشون مسابقه میدن.

بلیس تصویری از تهدید استروتمن توسط وایات رو نشون میده و استروتمن میگه که درسته قبلا عضوی از این خانواده بوده اما در تلاش این بخشاز زندگی خودشو حذف کنه. اون چیزی به وایات مدیون نیست هر چی به دست اورده به تلاس خودش بوده.

استروتمن میگه: من اون بازی ها رو نمیکنم و وایات میتونه منو چلنج کنه. استروتمن میگه اگه وایات فقط برای خود من بیاد نه برای کمربندم اون وقت دستای منم کار میکنن.

بلیس راجب این موضوع ادامه میده اما استروتمن میبینه که هدیه کوچیکی زیر گوشه رینگ وجود داره و اونو باز میکنه و ماسک قدیمیش که توی وایات فامیلی به صورت میزد رو پیدا میکنه. سی ام پانک نیوز. صدای خنده وایات از سالن به گوش میرسه. استرومن اماده مبارزه میشه اما خبری از وایات نیست و تصویر زمانی که استروتمن ماسک گوسفند در خانواده ویایات فامیلی به صورت میزند  متوقف میشود و دوباره میره.

و این بخش تموم میشه.


ساشا بنکس مقابل تامینا اسنوکا

بیلی در کنار بنکس حضور داشت.


اواخر مسابقه دو کشتی گیر بیرون رینگ بودن و داور برای هر 2 میشممرد اما تامینا یه سوپر کیک به بنکس زد و بعدش اونو به رینگ برد و با زدن یه سوپر کیک دیگه رفت برای کاور

برنده و نامبر وان کانتندر: تامینا اسنوکا


بعد مسابقه تامینا بابت پیروزی جشن گرفت


جی اوسو در بکستیج در مورد مسابقه امشبش حرف زد.


همچنین در پشت صحنه چارلی کارسو از لیسی ایوانز راجب بنکس سوال میکنه و اوانز میگه بعد از کاری که اوان با خانواده من کردن حالا نوبت منه و این ماموریت مثل حضور درت فنگداران دریایی تا پایان انجام میشه


شیمس مقابل رستلر محلی

اواخر مسابقه شیمس پس از برخورد به رینگ یل اوت رو میزنه و بعدش با زدن بروگ کیک میره برای کاور

برنده: شیمس


بعد از مسابقه اهنگ شیمس به صدا در میاد وکول راجب جف حرف میزنه اما شیمس از این حرکت ناراحت میشه و خطاب به ماکیل کول میگه این دومین باره تو داری راجب جف هاردی حرف میزنی و این بی احترامی به من و من این بی احترامی رو دوباره تحمل نمیکنم اما فعلا عقب میکشم.


کارملا و دانا بروک در پشت صحنه مشغول گرم کردن هستن.


نائومی مقابل دانا بروک

نائومی یه ضربه محکم به بروک میزنه اما بروک تسلیم نمیشه و نائومی باورش نمیشه اما در برگشت بروک نائومی رو رول میکنه وب برنده بازی میشه و به مانی این د بنک راه پیدا میکنه

برنده و راه یافته با مانی این د بنک زنانک دانا بروک



به داستان مندی رز با زیگلر و دویل مرور میکنیم. دویل به رینگ میاد و میگه من در این دو هفته خیلی تلاش کردم با مندی حرف بزنم اما نشد. حالا اینجا اومدم تا کار درست رو انجام بدیم. او از رز خواهش میکنه بیاد اما رز پیداش نمیشه. دویل به تاریخچه ی رفاقتشون مرور میکنه و بالاخره به خاطر سابقه ی دوستی رز پیداش میشه. مندی رزمیگه که بعد از کاری که دویل در جریان اوتیس کرد، حرفی برای گفتن نداره. دویل شروع به متقاعد کردن رز میکنه تا حرف بزنند و میگه تو خیلی خودخواهی. رز کنجکاو میشه و دویل با یک سخنرای طولانی توضیح میده که چطوری داستان رز با اوتیس باعث شد تا حواس اونا از رسیدن به رسل و مسابقه برای کمربند تیمی زنان پرت بشه و حتی مسابقه خوبی هم این اواخر نگیرند.

دویل میگه زیگلر میتونست کمکمون کنه اما تو ماجرا رو بدتر کردی حالا من چیزی نمیخوام جز اینکه تو تاوان بدی. اما نکته ی بد داستان اینه که زیگلر واقعا به تو اهمیت میده. به تو که انگار توی ازماشگاه خوش اندام سازی تولید شدی. دویل همچنان به ناراحتیش از کارهای رز اشاره میکنه تا اینکه زیگلر میاد و از مندی میخواد بهش توجه کنه اما مندی میگه بهم نزدیک نشو. ناگهان دویل رز رو میزنه و زیگلر هم غافلگیر میشه. اوتیس میاد و به زیگلر حمله میکنه. رز هم بلند میشه دویل رو میزنه. با عقب نشینی زیگلر و دویل این بخش تموم میشه.


د میز در پشت صحنه برای نگه داشتن کمربند تیمی کوری میخونه.


سزارو مقابل دنیل براین

هر دو حریف در اواخر مسابقه روی هم کاورهای متوالی انجام دادند اما هیچ یک موفق نبودند تا اینکه سزارو به براین کلوزلاین زد.

سزارو بعدش رفت برای ارم بار اما دنیل بدل کرد و رفت سراغ یس لاک. ناکامورا اومد به سزارو کمک کنه اما گولاک مانع شد. براین یس لاک رو ادامه داد تا اینکه سزارو تسلیم شد.

برنده براین


بیگ ایی هم در پشت صحنه برای بردن کمربند تیمی کوری میخونه


الیاس در پشت صحنه هست که کوربین بهش حمله میکنه. او الیاس رو میزنه و بین درگیری تبلیغات داریم و وقتی برمیگردیم میبینیم که دو حریف درگیر شدند و کوربین با عصای پادشاهی خودش سعی داره برتری خودش رو نشون بده. سی ام پانک نیوز. او به حریف ضربه میزنه و میگه مردم وقتی تو اواز میخونی حالشون به همم یخوره. او بازم الیاس رو میزنه و بهش بد و بیراه میگه.


مسابقه برای کمربند تیمی اسمکدان

میز مقابل جی اوسو مقابلبیگ ایی


میز با جی اوسو کار رو ادامه میده و روش سابمیشن فیگور فور رو میزنه. جی تلاش میکنه خودش رو رها بکنه اما میز حرکتی میزنه و سابمیشن رو دوباره اجرا میکنه. بیگ ایی که بیرون رینگ بود بالاخره میاد و سابمیشن رو میشکنه. او روی میز بیگ اندینگ میزنه و میز رو کاور میکنه و تمام

برنده و قهرمان جدید: بیگ ایی ( نیو دی)


بیگ ایی شروع به خوشحالی میکنه و کوفی هم تصویرش از توی خونه پخش میشه که بابت برد رفیقش خوشحاله.

تمام



برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/30 و 9:08 دقیقه ارسال شده.

    مهدی پست نتایج کوتاهم به ۱۷ آپریل تغییر بده

    پاسخ : باشه
    بابت پستهای امروزت ممنون

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/30 و 8:41 دقیقه ارسال شده.

    مهدی من تا بخش دانا بروک نوشتم بعد از دانا بروک زحمتش با تو

    پاسخ : اوکی الان مینویسم

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش