آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61124 amir1383
14150 49937 rey
34 1454 sam
20515 59768 rey
10807 49641 sam
نتایج کامل راو 6 آپریل 2020
  • بازدید : (752)

WWE Raw Will Air Live With No Audience Due To Coronavirus - iCraze ...
نتایج راو 6 آپریل 2020
متن در ادامه مطلب


راو امشب اولین را بعد از راسل و حتحت تاثیر راسلمینیا برگزار میشه.آسوکا خواهان ریمچش با لیو مورگان شده و در اولین مسابقه شب به مصاف مورگان میره.


آسوکا در مقابل لیو مورگان

اسوکا به مورگان جرمن سوپلکس میزنه و بعدش شاینینگ ویزارد رو وارد میکنه. اما مورگان روی شماره 2 پاشو روی طناب میزاره لیو بلند میشه و میهواد به اسوکا دراپ کیک بزنه اما اسوکا این اجازه رو به لیو نمیده سابمیشن روی لیو اجرا میکنه و لیو هم چاره ای جز تسلیم شدن نداره

برنده: اسوکا


تصاویری از مسابقه شاینا و بکی پخش میشه


استریت پروفیتز در مقابل انجل گارزا و استین تئوری مسابقه سر کمربند تگ تیم

تئوری میخواد روی داوکینز سوپلکس بزنه اما داوکینز اجازه نمیده این حرگتشو بلاک میکنه گارزا با استین تگ میکنه و فورد هم با دواکینز و دو کشتی گیر داخل رینگ میان اما فورد بهتر کار میکنه و از بالای رینگ پرشی رو روی گارزا انجام میده بعدشم یه حرکت تخلف انجام میده که دور از چشم داور میمونه ویه دی دی تی به گارزا میزنه اما گارز رو شماره 2 کیک ا.ت میکنه. وگا میاد تو رینگ دخالت میکنه و داور به همین علت مسابقه رو تموم میکنه.

برنده با دی کیو: استریت پروفیتز


بعد از مسابقه تم ورود بیانیکا بلیر زده میشه و این رستلر ان ایکس تی میاد و وگا رو میزنه. باعث میشه یه مسابقه بین او و وگا شکل بگیره


بیانیکا بلیر در مقابل زلینا وگا

وگا از طناب برای انجام سابمیشن استفاده میکنه اما مسابقه درست زمانی به پایان میرسه که 2 تیم وارد رینگ میشن

برنده با دی کیو: استریت پروفیتز و بیانیکا بلیر



استریت پروفیتز و بیانیکا بلیر مقابل انجل گارزا و وگا و استین تئوری

بلیر یه ضربه و تئوری میزنه و اونو از رینگ بیرون میندازه و بعدش یه ضربه هم به وگا میزنه که گارزا دراخرین لحظه وگا رو نجات میده. بیرون رینگ استین تئوری یه دراپ کیک به فورد میزنه اما داوکینز در برگشت تئوری رو میزنه. بلیر هم از روی طناب رینگ یه اسلم به وگا میزنه و میره برای کاور

برنده: استریت پروفیتز و بیانیکا بلیر



ما میبینیم که الیستر بلک برای انجام مسابقه به رینگ میاد


الیستر بلک مقابل اپولو کروز

بلک یه ضربه با پا به کروز میزنه و میخواد بلک ماس رو انجام بده اما کروز اجازه نمیده. کروز میره تا پاوربامب رو روی بلک پیاده کنه اما بلک این اجازه رو نمیده و کروز بلک رو رول میکنه بلک روی شماره 2 بلند میشه و در برگشت با زدن بلک ماس برنده میشه

برنده: الیستر بلک


به مصاف ادج و رندی در رسل 36 مرور میکنیم


ریکوچیت و الکساندر مقابل بورچ و لورکان

الکساندر یک فینیشنر روی لورکان میزنه. بعدش میره یه شیرجه به بورچ میزنه و پرتش میکنه بیرون

ریکو میاد کار رو مقابل لورکان ادامه میده. او یک ریکوییل به حریف میزنه و کاورش میکنه

برنده الکساندر و ریکوچیت


به مصاف اوونز و رولینز در رسل 36 مرور میکنیم

کوین به رینگ میاد و میگه برای 5 ماه گذشته ، دوران ورزشی من در اینجا مثل جهنم شده بود چون با رولینز درگیر بودم. سی ام پانک نیوز. گروه او من رو کتک زدند و من از خودم پرسیدم که ایا لایقش هستم. پس خودم رو به رسل رسوندم تا با استانر کار ست رو تمام کنم. این ارزشش رو داشت. حالا وقتشه سراغ موقعیت بهتری برم اما اون چیه؟ قراره بازم یک مبارز عادی باشم یا به استانر زدن به بقیه ادامه بدم. به هر حال من اینجام تا همچنان بجنگم.


د جورنت مقابل رولینز

هر دو حریف در بیرون رینگ درگیر بودم. داور میشمرد اما ست به زدن حریف ادامه داد. دست اخر او رو به رینگ اورد و با زدن استامپ کاورش کرد

برنده رولینز


نایا جکس مقابل پورازو

نایا جریف رو بلد کرد و بهش ساموان دراپ زد. او حرکت رو تکرار کرد و بعدش با اجرای دی دی تی کاروش کرد

برنده جکس


کاریللو مقابل وینک

کاریللو با زدن کیک کار رو ادامه داد.

او بعدش با سوپر کیک حریف رو نقش زمین کرد. کاریللو رفت مونسالت بزنه و این حرکت رو دو بار تکرا رکرد و حریف رو پین کرد.

برنده کاریللو


به برد شارلوت مقابل ریپلی در رسل 36 مرور میکنیم

شارلوت در پشت صحنه بابت برد کمربند ان ایکس تی خوشحاله و میگه من برای بار دوم کمربند زنان ان ایکس تی رو بردم. البته ریپلی کارش خوبه اما او هم دچار همون سرنوشتی شد که بقیه دیواز مقابلم من داشتند. یعنی مقابل ملکه شکست خورد.

به پیروزی مکینتایر در رسلمنیا مرورمیکنیم
مکینتایر برای اینکه از او مصاحبه بشه به رینگ میاد
گزارشگر بهش تبریک میگه و درو میگه لازمه از هیمن تشکر کنم. در رسل لزنر اماده ی مبارزه بود اما نه به اندازه ی من. در رسل هیمن به لزنر گفت که به من اف 5 بزنه اما این ضربه من رو عصبانی تر کرد تا حدی که با با کلیمور کیک کار لزنر رو تموم کردم.
مکینتایر همچنان داره حرف میزنه که بیگشو با یک داور میاد. او توانایی درو رو تحسین میکنه و میگه الان واقعا گروهی از کشتی گیران خوب رو داریم.
بیگشو میگه این دنیای بزرگیه و تو هم فکر میکیی ادم بزرگی هستی اما در واقع یک رستلر درشت هیکل نیستی. سی ام پانک نیوز. من نیومدم تا تو رو برای کمربندت در مانی این دبنک به چالش بکشم بلکه همین حالا باهات مسابقه میدم. بعدش میخواد زنگ مسابقه زده بشه و مسابقه بدند
درو میگه من با لزنر مبارزه کردم اما فعلا نمیخوام حریفی داشته باشم پس اینقدر حرف نزن. بیگشو میگه من میتونم ترس رو توی چشمات ببینم. تو از مبارزه مقابلم میترسی. درو میگه تو سعی داری من رو وادار به مسابقه کنی اما چیزی باعث نمیشه من این فرصت رو بهت بدم. بیگشو یه سیلی به مکینتایر میزنه و او عصبانی میشه و تصمیم میگیره مسایقه بدند
 
مسابقه برای کمربند دبلیو دبلیو ایی
بیگشو مقابل مکینتایر
درو یک پرش روی بیگشو انجام میده اما بیگشو تو هوا او رو میگیره
بیگشو یک چوکسلم روی درو اجرا میکنه و میره برای کاور اما درو تسلیم نمیشه.
بگشو با بیگ رایت هند میره برای پایان کار اما درو جا خالی میده و بعدش با کلیمور کیک میره برای پین
برنده و همچنان قهرمان مکینتایر

راو با بلند کردن کمربند توسط مکنتایر تموم شد

برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 22:14 دقیقه ارسال شده.

    اومدم پیاممو دیدین؟.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 21:11 دقیقه ارسال شده.

    باشه.ساعت 10میام پشتیبانی.

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 18:42 دقیقه ارسال شده.

    پشتیبانی کدومه؟

    پاسخ : ساعت 10 توی مسنجر اخری باش اون ایموجی ها

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 15:35 دقیقه ارسال شده.

    ؟؟؟

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 15:34 دقیقه ارسال شده.

    پس چجوری بهش مسابقه ای نمیدن.

    پاسخ : بیا پشتیبانی امیر محمد

  • rezakqz73 گفته: rezakqz73 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 15:33 دقیقه ارسال شده.

    سلام راو با تماشاگر بود یا نه ؟

    پاسخ : نه

  •  گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 14:22 دقیقه ارسال شده.

    یه سوال مگه بیگ شو الآن توwweهست!؟یا فقط برای همین مورد برگشته؟.

    پاسخ : هست

  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 14:17 دقیقه ارسال شده.

    انصافا , این شوی راو , از خیلی مسابقه های رسلمنیا بهتر بود

  • کوید19  گفته: کوید19 می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 11:07 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید یه سوال داشتم تا دو هفته پیش میگفتند تا راو بعد رسلمنیا ضبط میشه وبعد قانون
    ماندن درخانه اجرا خواهد شد یعنی شو ان ایکس تی و اسمکدان وراو هفته آینده تعطیل خواهد بود؟چون گفتند ایالت فلوریدا قانون ماندن در خانه اجرا خواهد شد فلوریدا و پورمنس سنتر همون جایست که شو های کمپانی داره در اونجا برگزار میشه
    لطفا یه پست خبری در این مورد بزنید چون اوضاع ویروس کرونا. در آمریکا خیلی بزرگ تر ازاین حرف هاست احتمال تعطیل شدن شوها هست

  •       گفته: می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 10:47 دقیقه ارسال شده.

    لیومورگان و ناتالیاکه اصلا تو رسل نبود
    راو این هفته هم بیشتر شو ان ایکس تی و205بود تا راو

    پاسخ : تو کیک اف بودن

  • بهادر گفته: بهادر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 10:00 دقیقه ارسال شده.

    ببخشید ناتالیا با لیو مورگان مسابقه داد نه اسوکا

    پاسخ : نه داداش
    تو رسل ناتالی بود
    در راو اسکا بود

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 9:39 دقیقه ارسال شده.

    مهدی پست در اختیار توعه

    پاسخ : اوکی. اومدم

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 9:29 دقیقه ارسال شده.

    مهدی داداش عذر میخاوم امروز بخش بیشترشو میدم به تو من یکم حالم بده به همین دلیل

    پاسخ : باشه عزیزم

    تو دو روز رسل رو نوشتی

    من اصلا امروز راضی به زحمتت نبودم

    بازم دمت گرم

    برو استراحت کن

  • سینا گفته: سینا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1399/01/19 و 9:11 دقیقه ارسال شده.

    مهدی 3 مسابقه من الان دارم مینویسم 3 تا هم تو بنویس

    پاسخ : باشه حله

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش