آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61117 amir1383
14150 49932 rey
34 1453 sam
20515 59762 rey
10807 49634 sam
یک خبر و بحث روز
  • بازدید : (420)


نتیجه تصویری برای ‪wwe royal rumble 2020 logo‬‏

یک خبر و بحث روز

متن در ادامه مطلب


داداش عارف لیستی تهیه کرده از کشتی گیرانی که ممکنه سوپرایزهای احتمالی در رویال رمبل 2020 باشند. او این رو از یک منبع نوشته و منم در وب قرارش دادم.


هفت سورپرایز احتمالی مسابقه رویال رامبل مردان و زنان:

 

آندرتیکر 

سی ام پانک 

جان سینا 

ادج 

کین ولاسکز 

راندا روزی

پیج

د راک


حالا بحث روزمون در این مورد هست که شما میخواهید چه کسانی غیر از این نفرات، در رویال رمبل باشند.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • وسام گفته: وسام می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1400/04/27 و 12:18 دقیقه ارسال شده.

    لزنر

  • محمد متین گفته: محمد متین می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/11/08 و 11:04 دقیقه ارسال شده.

    هی تیکر سگ احمق رسلرته
    چرا نمیتونی درست صحبت کنی و اصلا از رسلینگ چیزی میدونی؟؟؟؟؟؟ تو رسلمنیا 33 رو مین اونتشو دیدی که رومن زد تیکرو رو ترکوند! دیدی؟؟؟تو چون عقده و کینه داری از سلطان نمیتونی درست حرف بزنی
    من خودمم به شخصه طرفدار رومن و تیکر و ریکوشی هستم اما این حرفت اصلا غیرقابل درک نبود

    پاسخ : محمد حق داره. موقع نظر دادن حتما در شان فرهنگمون حرف بزنید

  • the big dog Roman empire گفته: the big dog Roman empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/20 و 19:28 دقیقه ارسال شده.

    عجب،این خودت نبودی میگفتی تیکر با عصا میاد تو اکستریم رولز با رومن هم تیمی میشه. یعنی نویسندگی اینقدر مهمه که باعث شده گفتارخودت فراموش کنی(خودمونیم. حالا جلوی کاربرا اینو میگی وگرنه تو هم حرفت همینه)

پاسخ : داداش من یه نویسنده دیگر من چون عاشق اندرتیکر هستم اینو میگم من امیر وایت هستم سمت راست دوتا نویسنده است حالا آقا مهدی هرچی بگه درست تره یکم دقت کن خداحافظ

  • the big dog Roman empire  گفته: the big dog Roman empire می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1398/10/20 و 17:09 دقیقه ارسال شده.

    آندرتیکر. دیگه تاریخ. مصرفش گذشته (با سرم وآمپول میاد تو رینگ مچ پنج دقیقه. وتمام






پاسخ : نگو اینو زشته اندر دیگر هنوز می دونه مسابقه بده اونم سرحال

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش