آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59730 amir1383
14150 48842 rey
34 1394 sam
20515 58326 rey
10807 48236 sam
نتایج کامل راو 28 نوامبر 2022
  • بازدید : (402)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR76iDYOeovWMPgypD1133LIZhMzDMuzcwm5x1L1To&s=0


نتایج کامل راو 28 نوامبر 2022

متن  در ادامه مطلب


گروه رینز در پشت صحنه بابت بردشون در وارگیمز خوشحال هستند


بکی به رینگ میاد. او بابت عملکردش در وارگیمز راضی هست و میگه من که نبودم بعضیها اومدند و بعضیها هم رفتند. اما من اماده هستم که روی همه رو کم کنم. او میخواد بازم راجب وارگیمز حرف بزنه که بیلی میاد و میگه از شنیدن حرفات خسته شدم. تو مدعی هستی که برای مردم اینجایی ولی من در چند ماه گذشته دقیقا همین کار رو کردم و واکنش خوبی نگرفتم. بیلی به مسابقات مهمش در هفته های اخیر اشاره میکنه. او از اینکه مردم ارزش کاراش رو نمیدونند بهشون توهین میکنه. بکی میگه به طرفدارای من توهین نکن. اگر مشکلی هست بگو توی رینگ حلش کنیم. یکی از هواداران از بکی میخواد که بره حال بیلی رو بگیره و بکی راهی رینگ میشه. اونا درگیر میشند و برخی از اعضای گروه بیلی هم میخوان به بیلی کمک کنند که چندان هم خوب ظاهر نمیشند. مامورا میان دعوا رو تموم میکنند.

ییم مقابل ریپلی

دومنیک برای ریپلی کنار رینگ بود و حواس ییم رو پرت میکرد. ییم بالاخره رفت با دومنیک درگیر شد. ریپلی به ییم حمله کرد. استایلز به کمک ییم اومد و داور دید اوضاع به هم ریخته، مسابقه رو بدون نتیجه تموم کرد

برنده بدون نتیجه


بعد مسابقه گروه روز داوری و گروه استایلز ریختند توی سالن و استایلز گفت فکر کردم توی وارگیمز شما رو نابود کردیم اما مشکلی نیست چون امشب میتونیم حسابتون رو برسیم.

روز داوری مقابل گروه استایلز

استایلز روی پریست فوریرم میزنه. بالور میادو ایجی رو هل میده به بیرون رینگ. ییم میاد به بالور اسلم میزنه. ییم سراغ دومنیک میره اما ریپلی یقه ی ییم رو میگیره. او روی ییم ریپتاید میزنه و کاورش میکنه.

برنده روز داروی

استریت پروفینز یک مصاحبه دارند و میگند در ای مدت که نبودیم خیلی چیزا عوض شده.
الفا اکادمی میان و میگند وقتی شما نبودید ما عملکرد خوبی داشتیم. اینجا بدون شما جای بهتری هست. گیبل میگه اما خوب شما رو فرستادم واسه دوران مرخصی درمانی. سی ام پانک نیوز. استریت هم میگند حالا نوبت ماست که تو رو بفرستیم بری. اونا قرار مسابقه رو میزارند

زین و سایکو همراه اوسوز به رینگ میان. جی میگه مسابقه بدی در وارگیمز داشتیم اما به هر حال بردیم و اینجا هستیم. جیمی میگه نکته خوبش اینه که گروه قابل اعتمادی داریم. زین میگه گمونم اونز الان خیلی ناراحته. جیمی و زین همدیگه رو بغل میکنند. زین میگه جیمی همیشه کنارم بود اما با جی در شش ماه گذشته مشکل داشتم. او قبلا دوستم نداشت اما الان همگی متحد هستیم. جی میره و زینو بغل میکنه.
اونز وارد میشه و زین بهش میگه امیدارم اونقدر احمق نباشی که باهامون دربیفتی. اونز میگه همچو فکری ندارم و دارم کم کم درکت میکنم. من قبلا گاهی باهات مشکل داشتم و بعد وارگیمز فهمیدم که نمیخوام این وضع رو ادامه بدم. راه من و تو داره جدا میشه. تو بهم احتیاجی نداری چون خانواده خودت رو داری. به خاطر موقعیت فعلی ات خوشحالم. منتها این رو بدون که تو همخون اون گروه نیستی. جی میگه اونز ناراحته چون خانواده ای اطرافش نیست. اگر با زین دربیفتی اول باید از سد من رد بشی. اونز میگه من مشکلی با زین ندارم اما میخوام حال تو رو بگیرم. جی این چالش رو برای مسابقه قبول میکنه

کندلیس لیری در پشت صحنه کوری میخونه و میگه گروه بیلی من رو مصدوم کردند اما خوشحالم که برگشتم. امشب برای شروع، حال داکوتا رو میگیرم.

الیاس و ریدل از اینکه حالا یک تیم هماهنگ هستند حرف میزنند و میگند هدفمون گرفتن کمربند تیمی هست. بلادلاین میان و میگند این اروز برای شما محاله ست اما مسابقه رو قبول میکنیم.

استریت پروفیتز مقابل الفا اکادمی

اوتیس میخواد روی فورد اسلم بزنه اما فورد بهش اجازه نمیده. داوکینز هم میره به گیبل پانچ میزنه. او بعدش به فورد تگ میده. داوکینز قبل از رفت یک اسپین باستر به گیبل میزنه. فورد هم با اجرای فروگ اسپلش میره برای کاور

برنده استریت


تیوری به رنیگ میاد. او میگه حالا کی بچه هست؟ کسی که کمربند امریکا رو گرفته؟ کی احمق هست؟ من رو به خاطر کش کردن روی رولینز اینطوری خطاب کردند. بعد از وارگیمز دیگه نمیخوام کسی من رو بچه صدا کنه. من رولینز و لشلی رو همزمان بردم. یعنی دوبار قهرمان کمربند شدم. هدفم تبدیل شدن به چهره راو هست. از همان روز اول شما بهم حسادت کردید چون من عالی بودم. حالا دوران تیوری شروع میشه.
رولینز میاد توی رینگ. تیوری میخواد حرف بزنه. ست میکروفن او رو پرت میکنه. او میگه ساکت باش و بزار مردم اواز بخونند. سی ام پانک نیوز. تیوری میگه چه اتفاقی میافته اگر جوانی لایق بیاد و از همه جلو بزنه و همه چی رو تغیر بده.
ست میگه شاید در گرفتن کمربند خوش شانش بودی اما اینجا برنامه من هست.
حالا بهت تبریک میگم بچه. تیوری عصبانی میشه. ست میگه چیه؟ اگر میخواهی بجنگیم من اماده هستم بچه. تیوری میگه باهات در زمانی که لایق قهرمانها هست مبارزه میکنم. فقط بدون که من بچه نیستم. تیوری میره و رولینز لبخند میزنه.

میز در پشت صحنه میگه که دستش اسیب دیده و نمیونه مسابقه بده. ادام پیرس میاد و میگه دروغ میگی و مسابقه انجام خواهد شد

لومیس مقابل دمیز

لومیس حریف رو روی میز میزاره و بهش البو میزنه. میز او رو رول میکنه اما موفق نمیشه. لومیس با سابمیشن بهش جواب میده. میز تسلیم میشه.

برنده لومیس


لومیس بعد از مسابقه قراردادش رو امضا کرد و کیف پولی رو که میز بابت جریمه اورده بود برداشت تا بره. او مقداری پول به یک بچه داد. میز رفت به لومیس حمله کرد و پول رو هم از بچه گرفت. لومیس چند ضربه به او زد و گارگانو هم اومد پول رو از میز گرفت و به بچه پس داد.


کندلیس لیری مقابل داکوتا کای

داکوتا سعی میکنه روی طناب یک حرکت روی حریف اجرا کنه اما لیری او رو هل میده. داکوتا کیک میزنه. کندلیس با نک بروکر بهش جواب داد. او بعدش میره برای پین و تمام

برنده کندلیس لیری


جی اوسو داره در پشت صحنه خودش رو گرم میکنه و بقیه هم بهش روحیه میدند


گروه بیانکا در پشت صحنه بابت وارگیمز خوشالند و بیانکا میگه این درگیری در سامراسلم شروع شده و در سریس تمام شد. او مدعی هست که موفق شدند روی گروه بیلی رو کم کنند و بابت انتخاب اعضای تیمش خوشحاله. اسکا هم به ژاپنی چیزایی میگه و بلیز هم از کمک بکی تشکر میکنه


جی اوسو مقابل اونز

اونز برای نفس تازه کردن از رینگ بیرون میره. او بعدش یک کیک به جی میزنه و سر راهش به جیمی هم یه ضربه میزنه.حواس داور به بلند شدن جی هست که سایکو پای اونز رو میگیره تا حرکتی نکنه. جی اسپلش میزنه اما اونز جا خالی میده و بعد با اجرای استانر میره برای کاور

برنده اونز


پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش