آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61088 amir1383
14150 49878 rey
34 1450 sam
20515 59739 rey
10807 49607 sam
اخبار جدید رسلینگی
  • بازدید : (326)
اخبار جدید رسلینگی

اخبار جدید رسلینگی 

متن در ادامه مطلب 


ستارگان زیادی در چند وقت اخیر از هر 3 برند راو، اسمکدان و NXT مصدوم شدند. اگرچه بعضی از این مصدومیت‌ها چندان جدی نبودند، اما این مورد اخیر حداقل به 6 ماه ریکاوری نیاز خواهد داشت.


خاویر برنال، ستاره NXT به تازگی با اعلام خبر دردناک شکستگی پای خود اظهار داشت که حداقل 6 ماه از میادین به دور خواهد بود.


طرفداری | مصدومیت او در قسمت اخیر شوی NXT Level Up اتفاق افتاد، جایی که در دیداری تگ‌تیم به همراه دریک موریاکس به مصاف دوک هاجسون و رایلی آزبورن رفته بود. در ابتدا تصور می‌شد که نیازی به جراحی وجود نداشته باشد، اما خاویر برنال در پیام احساسی اخیرش خبر از نیاز به انجام یک جراحی داد که برای 6 ماه او را از میادین به دور نگه خواهد داشت


برایان دنیلسون (دنیل برایان WWE) با تمجید از جان ماکسلی (دین امبروز WWE) او را یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان نامید.


دنیلسون و ماکسلی از سال 2022 به عنوان 2 عضو گروه Blackpool Combat Club در کمپانی AEW در کنار یکدیگر هستند. آنها به روشی متفاوت در به جا گذاشتن میراث خود تلاش کردند و در همین راستا، ماکسلی به تازگی با بردن کمربند سنگین وزن جهان IWGP دست به تاریخ‌سازی زد.


طرفداری | برایان دنیلسون در مصاحبه اخیر خود ضمن صحبت از جان ماکسلی، او را یکی از بهترین کشتی‌گیران جهان نامید و از احترام زیادی که برای این ستاره سابق WWE قائل است خبر داد.


 ماکس خالق این کاراکتر بود. او از ذهنیتی متفاوت با سایرین برخوردار است. هرگز یک جان ماکسلی دیگر نخواهد آمد. هیچکس شبیه او نیست. من آنچه که او توانسته انجام دهد را تحسین می‌کنم. من خطراتی که او به جان خریده و نمایشی که هر بار به صحنه می‌رود اجرا می‌‌کند را تحسین می‌کنم.


برایان دنیلسون که بیشتر با نام دنیل برایان در بین هوادارن WWE شناخته می‌شود، به تازگی مهمان برنامه The Hull Show بود. این ستاره AEW از موضوعات مختلفی صحبت کرد که از جمله آنها می‌توان به تمایل او برای داشتن یک مبارزه واقعی اشاره کرد.


طرفداری | اژدهای آمریکایی در بخشی از این مصاحبه گفت:


 اگر قبل از مردنم یک مبارزه واقعی دیگر تجربه نکنم، به گمانم از بابت آن ناراحت خواهم شد.

 در همین رابطه تام لالر، مبارزه سابق UFC که مدتی است در کشتی‌کچ نیز فعالیت می‌کند با ارسال توییتی خطاب به برایان دنیلسون نوشت:


 به عنوان فرد دیگری که تمایل است یک مبارزه واقعی داشته باشد، من دنیل برایان را برای یک مبارزه MMA چلنج می‌کنم. بیا کمی خوش‌بگذارنیم.


قهرمان کمربند آندیسپیوتد WWE به تازگی در مصاحبه با WHAS11 از موضوعات مختلفی صحبت کرد که از جمله آنها می‌توان به تفاوت دوره قهرمانی او با دوره قهرمانی رومن رینز اشاره کرد.


طرفداری | کابوس آمریکایی که با شکست رومن رینز در رسلمنیا 40 به قهرمان آندیسپیوتد WWE تبدیل شد، درباره تفاوت دوره قهرمانی خود با قهرمانی رئیس قبیله گفت:


 یکی از چیزهایی که خیلی دوست دارم این حقیقته که می‌توانم از شهری به شهر دیگر بروم؛ درحالیکه قهرمان پیش از من و کسی که او را شکست دادم، رئیس قبیله، رومن رینز در هر شهری حاضر نمی‌شد. او در تمام شوها حاضر نبود، ولی من برای یک سال این شانس را داشتم که در تمام آنها شرکت کنم و اینطور احساس می‌شذ که من قهرمان بودم و تنها کمربند نداشتم. من همه جا رفتم و قول دادم که "می‌خواهم کمربند WWE را به شما تقدیم کنم" احساس خوبی دارد وقتی بتوانید به وعده خود عمل کنید و با کمربند به همان شهرها برگردید


به گزارش مایک جانسون از رسانه PWInsider، چند منبع مختلف تایید کردند که ریکوشی به WWE اعلام کرده که پس از پایان قراردادش در همین تابستان این کمپانی را ترک خواهد کرد. این گزارش در ادامه اشاره دارد که ریکوشی از استوری‌لاین‌‌ها کنار گذاشته خواهد شد.


در اپیزود اخیر شوی WWE Speed به تاریخ 7 ژوئن نیز ریکوشی با شکست مقابل آندراده، کمربند WWE Speed را به این ستاره لاتین واگذار کرد. ریکوشی در سال 2018 به WWE پیوست و نخستین حضورش در رویداد NXT TakeOver: New Orleans بود. او طی این مدت توانست قهرمانی عناوین بین قاره‌ای، ایالات متحده، آمریکای شمالی و Speed را به دست آورد.


ویل آسپری، ستاره AEW پیشتر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که از چگونگی رفتار WWE با ریکوشی ناراحت است و ابراز امیدواری کرده بود که او پس اتمام قراردادش به جایی برود که قدر کارش را بدانند.


لودویگ کایزر، ستاره WWE در مصاحبه با رسانه Sportskeeda درباره موضوعات مختلفی از جمله دارنده 14 عنوان قهرمانی جهان، رندی اورتون صحبت کرد.


طرفداری | لودویگ کایزر، عضو گروه ایمپریوم ضمن تمجید از افعی دنیای کشتی کچ اظهار داشت:


 برگردیم عقب و به رویداد پادشاهی رینگ و بازی رندی اورتون برابر رینگ ژنرال، گونتر نگاه کنیم. چه به عنوان هوادار و چه به عنوان یک ورزشکار داخل رینگ، حس بسیار ویژه‌ای است که بخشی از این دوران باشید. چنین لحظاتی واقعا نشان دهنده این هستند که چقدر خوبه که جزئی از این دوران هستیم. دهه‌ها بعد وقتی مردم به عقب و این دوران نگاه کنند؛ خواهند گفت "خدای من، آن زمان چه خبر بوده؟" همگی خوش شانس بودیم که بخشی از آن شدیم و این دقیقاً احساسی است که درباره آن دارم. کسی مثل رندی اورتون برای من جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. معتقدم او بهترین در تاریخ است. اسطوره‌ای که در زمان نوجوانی الگوی من بود. من همیشه می‌دانستم که قرار است اینکار را انجام دهم، پس بنابراین او کسی بود که همیشه مشتاق به دیدارش بودم تا از تجاربش استفاده کنم و اینجور صحبت‌ها.


کایزر در ادامه درباره استوری‌لاین فعلی خود با شیمس گفت:


 اما بی تردید اکنون تمرکز من روی یک اسطوره دیگر است و او کسی جز شیمس نیست. او بی شک یک ستاره افسانه‌ای با یک کارنامه حرفه‌ای افسانه‌‌ای است. اما اکنون نوبت من است که به سراغ این اسطوره‌ها بروم تا ثابت کنم زمان من فرا رسیده و بی دلیل به اینجا نیامده‌ام. بله، این تازه شروع ماجراست. تمام اسطوره‌های رختکن WWE باید مراقب لودویگ کایزر باشند، چرا که او به دنبال آنها خواهد بود.


60 روز از آخرین حضور رومن رینز در مقابل دوربین WWE می‌گذرد.


داچ مانتل، منیجر سابق WWE به تازگی درباره بازگشت رومن رینز به گمانه‌زنی پرداخته است.


طرفداری | رومن رینز طی چند سال گذشته به همراه پال هیمن یک دوره تاریخی را رقم زدند. او به قهرمان کمربند آندیسپیوتد یونیورسال تبدیل شد و حریفان را یکی پس از دیگری از سر راه برداشت. اما سرانجام درخشش کودی رودز در رسلمنیا 40 به حدود 4 سال قهرمانی رومن رینز پایان بخشید و این آخرین حضور رئیس قبیله در تلویزیون WWE بود.


داچ مانتل در اپیزود اخیر برنامه Smack Talk اظهار داشت که بلادلاین جدید، متشکل از سولو سیکوا، تانگا لوا و تاما تانگا سرانجام به پال هیمن خیانت خواهند کرد و به این ترتیب زمینه برای بازگشت رومن رینز به منظور دفاع از این عضو تالار مشاهیر WWE فراهم خواهد شد.


 تقریبا


تقریبا میشه فهمید چه چیزی در پیش است. آنها روزی علیه پال هیمن خواهند شد. فکر می‌کنم آن زمان رومن برای دفاع از پال یا نجات او برخواهد گشت. به خوبی دارند مقدمات این را فراهم می‌کنند. هوادارن می‌گویند "ما رومن را می‌خواهیم" در حالیکه او هنوز هیچکاری انجام نداده است، اما آنها او را دوست دارند چرا که برای 3 سال و نیم در بالاترین سطح بود و کمربند را در اختیار داشت و به این ترتیب احترام هوادران را به دست آورد.

زمان نشان خواهد داد که آیا با بازگشت رومن رینز به WWE شاهد یک جنگ قدرت در بلادلاین خواهیم بود یا خیر.


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • AriaZahedi  گفته: AriaZahedi می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/30 و 6:23 دقیقه ارسال شده.

    سوروایور امسال خیلی حالب میشه
    بلودلاین در مقابل بلودلاین

  • امیر علی گفته: امیر علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/24 و 0:22 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    یه جورایی بازگشت رومن قطعیه درسته؟

  • عماد گفته: عماد می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1403/03/22 و 19:11 دقیقه ارسال شده.

    دوستان ببخشید مدتی نبودم خانه ام مورد سرقت قرار گرفت

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش