آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59709 amir1383
14150 48827 rey
34 1393 sam
20515 58311 rey
10807 48218 sam
نتایج کامل بکلش 2024

WWE Backlash 2024: Date, Start Time, Match Card and Streaming Info |  PINKVILLA


نتایج کامل بکلش 2024


متن در ادامه مطلب


اوونز و رندی اورتن برای مسابقه وارد سالن میشند. طرفداران موسیقی اورتون را می خوانند. بلادلاین وارد میشند.

 هر دو تیم رو در رو هستند و هواداران شعار «ما رومن را می‌خواهیم» را سر می‌دهند. هر دو تیم درگیر میشند و مامورا میان سواسون میکنند.

 
نیک آلدیس می‌آید و می‌گوید کافی است. آلدیس به آن‌ها می‌گوید اگر می‌خواهند قوانین را نادیده بگیرند، پس هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند، زیرا این یک مسابقه نو دیکیو هست.

 یعنی حریفان میتونند با هر چیزی همدیگه رو بزنند.



تاما تونگا و سولو سیکوا (بلادلاین) مقابل رندی اورتن و کوین اونز

 

اواخر مسابقه، اونز به رینگ برگشت و با یک صندلی فولادی به تونگا ضربه زد. اونز چهار صندلی فولادی را باز می کند و دو صندلی را در مقابل دو صندلی دیگر قرار می دهد. اونز از طناب بالا می رود اما تونگا با رایت هند به او حمله میکند.. تونگا از طناب بالا می رود اما اوونز مانع از حرکت او میشه. او تونگا را روی صندلی ها خرد میکند. اونز برای کاور می رود اما یک نفر داور را به بیرون رینگ می کشد. این تانگا لوآ، برادر تاما تونگا است! او با پله های فولادی اورتون را می زند. سولو با یک صندلی در رینگ، به اوونز ضربه می زند. او باپعدش اسپایک سامویی را اجرا میکند. سولو اونز را کاور میکنه.

برندگان: گروه بلادلاین



مصاف برای کمربند زنان اسمکدان


بیلی مقابل تیفانی استارتون مقابل نایومی


نائومی به سمت تیفانی میرود. تیفانی غلت می زند و سپس نایومی را با آلاباما اسلم به میز می کوبد. او همین حرکت را روی بیلی هم اجرا میکنه. تیفانی هر دوی آنها را به داخل رینگ برمی‌گرداند، او برای اجرای مونسالت اماده میشه اما آنها از مسیر او خارج می‌شوند. تیفانی روی پاهایش فرود می آید. سی ام پانک نیوز. بیلی و نائومی به تیفانی حمله میکنند و تیفانی به بیرون رینگ می افتد. نائومی با یک ضربه به سر بیلی میزند. او میره برای پین اما بیلی میچرخه و خود نایومی رو کاور میکنه و پایان.

برنده و همچنان قهرمان:

 بیلی


جی اوسو در پست صحنه داره خودش رو گرم میکنه. بلادلاین میان به نشانه تاسف سر تکون میدند و میرند



به درگیری جی و پریست مرور میشه.


مصاف برای کمربند سنگین وزن

 جی اوسو مقابل دمیان پریست


جی با سوپر کیک، چند بار به پریست حمله میکنه. پریست در گوشه رینگ، گیر می افته. جی یک سوپر کیک دیگه میزنه. جی به سمت طناب ها می دود و با اسپیر حمله میکنه. او دوباره از طناب بالا می رود و با اوسو اسپلش روی حریف فرود میاد. او میره برای کاور اما جی دی مک دونا از بیرون رینگ میاد و پای پریست را روی طناب پایینی می گذارد. کاور مردود میشه.

جی بلند می شود و با شیرجه، به جی دی حمله میکنه. فین بالور به سمت جی اوسو می دود اما جی با اسپیر به او ضربه می زند. جی از طناب بالا می رود اما پریست طناب رو میکشه و جی می افتد. پریست از طناب بالا می رود و سود این هیون رو روی جی اجرا میکنه. او میره برای پین


برنده و هنوز هم قهرمان سنگین وزن: دامیان پریست



مسابقه برای کمربند تیمی زنان


کابوکی واریورز ( اسکا و سانه) مقابل بیانکا بلیر و جید گارگیل


آسوکا جید را می گیرد و او را روی پله های رینگ می اندازد. بیانکا یک اسپین باستر روی سانه میزنه. او میخواد اسپیر اجرا کنه اما سانه از مسیر خارج می شود و بیانکا به تیرک رینگ برخورد میکند. آسوکا البو روی بیانکا میزنه و میره برای کاور اما جید، کاور رو میکشنه.  کابوکی واریرز روی جید یک حرکت مشترک میزنند. در برگشت، جید یک سوپرکیک به آسوکا میزنه. سانه از روی طناب  می پرد، جید او را می گیرد و او را به کف رینگ میکوبد. سی ام پانک نیوز. بیانکا وارد رینگ می شود و به آسوکا حرکت کد رو  می زند. او همین حرکت رو روی سانه هم اجرا میکنه و میره برای کاور


برندگان و قهرمانان جدید تگ تیم زنان: بیانکا بلیر و جید کارگیل



مصاف برای کمربند دبلیو دبلیو ایی


کودی رودز مقابل استایلز

اواخر مسابقه، هر دو حریف نقش زمین شده بودند. انها به آرامی از جای خود بلند می شوند و کودی ضربه ای به ای جی می زند. کودی ای جی را می گیرد اما ای جی بهش هدبات میزنه و رها میشه.  استایلز روی طناب میره و یک البو روی کودی اجرا میکنه. ای جی میخواد سوپر البو بزنه اما کودی یک مشت به صورت او میزنه.  کودی حریف رو به سمت طنابها هل میده. ای جی از جایش بلند می شود و کودی را به کف رینگ میکوبه.. ای جی برای استایلز کلش اماده میشه اما کودی او را دور می کند. کودی میخوا کراس رودز بزنه. ایجی بهش اجازه نمیده. استایلز میره برای اجرای استایلز کلش. کودی از این سابمیشن رها میشه. کودی به سمت طناب می دود و با کودی کاتر، به ای جی حمله میکنه. کودی بعدش با کراس رودز رو میزنه و میره برای پین


برنده و همچنان قهرمان: کودی رودز


پایان بکلش


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش