آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 61088 amir1383
14150 49878 rey
34 1450 sam
20515 59739 rey
10807 49607 sam
نتایج کامل راو 10 ژوئن 2024
  • بازدید : (429)

Archivo:WWE Raw Logo 2016.png - Wikipedia, la enciclopedia libre 



نتایج کامل راو 10 ژوئن 2024

 

متن در ادامه مطلب

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. این شنبه در گلاسکو، اسکاتلند، او برای قهرمانی سنگین وزن جهان در WWE Clash در قلعه با دامیان پریست مبارزه خواهد کرد.

درو می پرسد چه کسی برای یک قهرمان جدید جهانی آماده است. او می‌گوید مشتاق است که با دامیان پریست رو در رو شود، اما ما می‌دانیم که هر جا پریست می‌رود، روز داوری پشت سر او میایند

دامیان پریست، به سمت رینگ می رود. در کنارش فین بالر و جی دی مک دونا از روز داوری هستند. همه وارد رینگ می شوند. پریست از کنار مک اینتایر می گذرد و میکروفون را می گیرد. پریست می گوید که مک اینتایر تلیتل شات گرفته ولی هنوز  شاکی هست. چرا؟ چون پریست مک اینتایر را احمق جلوه داد. مک اینتایر به این افراد می گوید که برای قهرمان شدن به روز داوری نیاز دارد. همانقدر که پریست رفقای خود را دوست دارد، برای قهرمان شدن هم به روز داوری یا شخص دیگری نیاز ندارد.

 

مک اینتایر می‌گوید که سخنرانی خوبی بود، اما مک اینتایر امیدوار است که پریست از عنوان خود لذت برده باشد زیرا این عنوان در روز شنبه به مک اینتایر تعلق خواهد گرفت. تنها شانس او ​​به دخالت این احمق ها در رینگ است. پریست میگه امشب، مک اینتایر می تواند با فین بالور مسابقه دهد. وقتی بالور مک اینتایر را شکست می‌دهد، او می‌خواهد که روز داوری این افتخار را داشته باشد که شکست دادن مک اینتایر را تماشا کند. مک اینتایر می گوید که بالور را شکست خواهد داد اما هفته آینده، مک اینتایر به عنوان قهرمان سنگین وزن جهان در اینجا خواهد ایستاد.

 

بازپخش: لیو مورگان به دومینیک میستریو بگفت که می‌خواهد او را از رئا ریپلی بدزدد. علیرغم اینکه میستریو می گفت علاقه ای ندارد، اما زبان بدن میستریو نشان می داد که او قطعاً علاقه مند است. بعداً همان شب، مورگان میستریو را از دست براون استرومن نجات داد و منجر به نابودی استرومن توسط روز داوری شد. بالر هر بار مانع از ابراز علاقه میستریو و مورگان میشد.

 

دومینیک میستریو از دیدن لیو مورگان خوشحال نیست. مورگان می پرسد که آیا او برای دیدن او هیجان زده است؟ مورگان می خواهد کلید هتلش را به او بدهد. او می خواهد بعداً او را ببیند و فکر می کند که او هم می خواهد او را ببیند. میستریو می گوید که نمی خواهد با او کاری داشته باشد. مورگان می‌گوید مرد باشکوهی مثل او نباید با ریپلی باشد. یک مرد زیبا باید با دختری در سطح خودش باشد. اگر نظر دومنیک عوض شود، او در اتاق هتلش منتظر خواهد بود. مورگان می رود. میستریو کلید هتل را زمین می اندازد.

 

ری میستریو، دراگون لی، براون استرومن و زلینا وگا در حال هماهنگی هستند.

والکایریا مقابل اسکای


Sky برای Over the Moonsault می رود، اما Valkyria به او نی می زند. سی ام پانک نیوز. والکاریا از طناب ها عبور می کند تا  DDT بزند. والکریا برای نایت وینگ می رود، اما اسکای موهایش را می کشد. اسکای میره برای کاور

برنده اسکای

 

کای و سانه از پشت به والکاریا حمله می‌کنند اما کیدن کارتر و کاتانا چنس میان تا والکیریا را نجات دهند.

دومینیک میستریو  با عکسی از رئا ریپلی در پشت صحنه هست. میستریو به فکر فرو می‌رود. فین بالا، جی دی مک دونا و کارلیتو وارد می شوند و در مورد مسابقه خود صحبت می کنند. بالر می پرسد آیا میستریو خوب است؟ میستریو می‌گوید جریان لیو مورگان را بهشون میگه کارلیتو می گوید: "این عالی است!" بالر می‌گوید نه جالب نیست. کارلیتو سریعاً موافقت می‌کند.

 

بیانکا بلیر و جید کارگیل  در پشت صحنه هستند.

 

بازپخش: به درگیری سامی زین با الفا اکادمی مرور میشه

 دمیز دنبال تروت میگرده. او از زین سراغ تروت رومیگیره. زین او را ندیده. میز خوشحال نیست و میگه وقتی R-Truth به حال خودش رها شود اتفاقات بدی می افتد.

 

زین پیش ماکسین دوپری و توزاوا میره و می گوید که امیدوار بود آنها را پیدا کند و از دوپری می پرسد که آیا مچ پایش خوب است یا خیر. دوپری می‌گوید که او بهتر است. زین عذرخواهی می کند که با او و چاد گیبل درگیر شده اما آنها مجبور نیستند این وضع را قبول کنند. اوتیس می آید. زین می گوید چیز زیادی برای گفتن باقی نمانده است. امشب اوتیس را در رینگ خواهد دید. اوتیس میگه قصد تکرار گذشته را ندارد. زین می گوید که نیازی به توضیح ندارد اما نمی تواند بفهمد چرا اوتیس همچنان با چاد گیبل مدارا می کند. اوتیس زمانی همه چیز را داشت. مثلا مانی این دبنک را. ولی همه را باخت آیا اوتیس می داند که چقدر خاص است؟

 

روز داوری با کارلیتو صحبت می کنند. دامیان پریست وارد می‌شود و می‌گوید دومینیک میستریو در شروع نمایش با آنها نبود و اکنون چیزی در مورد کلید هتل می‌شنود. فین بالور به پریست می گوید که نگران این موضوع نباشد. این لیو مورگان است که سعی می کند حواس آنها را پرت کند. پریست می پرسد کلید کجاست؟ به نظر می رسد هیچ کس نمی داند. کارلیتو می گوید آنها باید بروند چون مسابقه بعدی برای  آنهاست. کارلیتو، میستریو و مک‌دونا از آنجا خارج می‌شوند.

 

ویدئو: لودویگ قیصر می گوید از چیزهایی که ساده لوح ها درباره او گفته اند آگاه است، مثلاً او فقط سخنگوی گانتر است. هفته گذشته، او شیمس را با بی رحمی شکست داد. قیصر می‌گوید که به اوج تعلق دارد. هرکس جرأت کند در راه او قدم بگذارد، حذف خواهد شد. مثلا کوفی حذف شد. دوران قیصر آغاز شده است. به زودی به او می گویید آقای مانی این دبنک.

 

مسابقه گروهی

ری میستریو و دراگون لی و براون استرومن در برابر  دومینیک میستریو و جی دی مک دونا و کارلیتو

 برون و کارلیتو درون رینگ بودند. برون حریف رو به بیورن پرت کرد. بعدش استرومن، استرومن اکسپرس را انجام می دهد، روی دومینیک. مک دونا و کارلیتو میان دخالت بکنند.  استرومن کارلیتو را میگیره و  وارد رینگ می کند و بهش یک رانینگ پاورسلم میزنه. لی تگ می کند و روی شانه های استرومن می ایستد. لی از روی شانه های استرومن به روی کارلیتو شیرجه می زند! او میره برای پین

برندگان: گروه استرومن

 

ویدئو: ایلیا دراگونوف برای شروع پیشرفت خودش در راو کوری میخونه

 

ایلیا دراگونوف در حال آماده شدن برای مسابقه خود در برابر برون بریکر است که ریکوشی میاد و میگه می داند که دراگونوف چه توانایی هایی دارد. او می داند که به Bron Breakker نشان می دهد که اژدهای دیوانه چیست. دراگونوف می‌گوید آدم‌های خطرناکی هستند و یکی از آنها برون بریکر هست.

 ریکوشی می‌گوید دراگونف منظورم رو گرفته و منم هوات رو دارم

 

اسکای د رپشت صحنه سرش را گرفته است. داکوتا کای سعی می کند توجه او را جلب کند و از او می پرسد که چه شده. اسکای عصبی به نظر می رسد و می گوید گروه ما باید تغیر کند. او فرار می کند. کایری سانه و کای وحشت زده به نظر می رسند.

 

سامی زین راهی رینگ می شود. زین از جمعیت تشکر می کند.  او میگه ما پنج روز تا مصاف من و گیبل فاصله داریم. زین از بدرفتاری الفا اکادمی در هفته های اخیر با خودش گلایه میکنه.

زین می گوید: شنبه در کلش، او چاد گیبل را شکست می دهد و یک بار برای همیشه به این دعوا پایان می دهد. 

 چاد گیبل به همراه اوتیس، ماکسین دوپری و توزاوا به صحنه می آید. گیبل می‌گوید سامی زین سعی می‌کند هر چیزی را که ساخته است خراب کند و خود را به ابرقهرمان دلسوز تبدیل کند. منتها اوضاع آکادمی آلفا خوب است. آنها به روش های گیبل اعتماد دارند. آنها کاملا خوشحال هستند. زمانی که گیبل کمربند بین قاره ایرا از زین بگیرد، الفا خوشحال‌تر خواهند شد.

زین می پرسد که آیا او عقلش را از دست داده. سی ام پانک نیوز. آیا گیبل واقعاً فکر می کند آکادمی خوشحال است؟  چاد گیبل به این سه نفر اهمیت نمی دهد. آنها تا زمانی که از گروه گیبل خارج نشوند، خوشحال نخواهند شد. گیبل به زین می گوید که ساکت شود. زین نمی فهمد که آنها یک خانواده هستند. گیبل به اوتیس خیره میشه و اوتیس میگه: "مهم نیست!" شنبه در کنارش خواهند بود. اوتیس همچنان به گیبل گوش می دهد و هر کاری که او می گوید انجام می دهد.

 

سامی زین در مقابل اوتیس

اوتیس زین رو در گوشه ای میزنه. گیبل خوشحال است و از او می خواهد که ضربه بیشتری به زین بزند. اوتیس حرکت دیگری اجرا میکند.. گیبل فریاد می زند، "دوباره". اوتیس دومین اسپلش را هم روی زین اجرا میکنه. گیبل اسپلش سوم را می خواهد، اما اوتیس گوش نمی دهد. گیبل داخل رینگ می شود و سر اوتیس فریاد می زند. ناگهان زین اوتیس را با هلوا کیک میزنه و میره برای کاور

برنده: زین

 

گیبل بلافاصله به زین حمله می کند و او را با مشت می زند. ماکسین دوپری و توزاوا وارد رینگ می شوند تا وضعیت اوتیس را بررسی کنند، اما گیبل آنها را از رینگ بیرون می کند. گیبل به اوتیس می گوید که بلند شو. گیبل زین را نگه می دارد و به اوتیس می گوید که او را بزند. اوتیس مشتش را بلند می کند، اما او به زین ضربه نمی زند. گیبل زین را به پایین پرت می کند و قبل از اینکه اوتیس را هل دهد، به صورتش سیلی میزند. گیبل می گوید: "تو هرگز به من گوش نمی دهی!" گیبل برای بار دوم به صورت او سیلی می زند. اوتیس از عصبانیت شروع به چرخیدن می کند و بعدش ضربه ای به زین میزند.

 

گیبل در کنار اوتیس می ایستد، اما اوتیس عصبانی هست. گیبل میگه اگر میتونی بیا من رو بزن. اوتیس مشتش رو بلند میکنه اما منصرف میشه و میره

 

د میز در حال قدم زدن است و از سونیا دویل و ناتالیا می‌پرسد که آیا R-Truth را دیده‌اند. آنها سمتی را که تروت رفته را نشان میدهند. میز اسم تروت رو فریاد می زند. R-Truth از اتاقی بیرون می آید و می گوید که با یک فالگیر صحبت می کرد. امشب، آنها با تیم  APA روبرو خواهند شد و میخواد نتتیجه رو ا زفالگیر بپرسه. میز می گوید که حرف فالگیرها واقعی نیستند. اسکارلت بیرون می آید. او همان فالگیری بود که R-Truth با او صحبت می کرد. او یک کارت تاروت به میز می دهد. او می گوید که AOP مشتاقانه منتظر دیدن آنها در رینگ هستند. R-Truth می گوید که در کارت نوشته شده است که امشب قراره بمیرن

 

بازپخش: به دخالت فایرو دان در مصاف بیانکا و گارگیل در راو گذشته مرور میشه

 

کتی کلی با دان و فایر در پشت صحنه هست.  آلبا فایر می گوید که به همه نشان خواهند داد که چرا باید در این مسابقه حضور داشته باشند. Isla Dawn می‌گوید که آنها حواسشون به شاینا بازلر و زوئی استارک هست. آنها قهرمان بعدی تگ تیم زنان WWE خواهند بود.

 

فایرو دان مقابل استارک و بیزلر

بازلر فایر را به سمت پله های فولادی می فرستد و بازوی حریف را به پله می کوبد. داون موهای او را می کشد. فایر حریف رو به رینگ میفرسته و او رو کاور میکنه. بیزلر تسلیم نمیشه.

 بازلر یک بکستابر اجرا میکنه. فایر با کیک بهش جواب میده.  بازلر با زانو به صورت او میزنه.  بعدش روی پای حریف سابمیشن اجرا میکنه و دتاور به خاطر اسیب دیدن زانوی فایرف مسابقه رو تمام یکنه

برندگان: شاینا بازلر و زوئی استارک

 

ویدیو: برون بریکر می‌گوید وقتی من را در مسابقات پادشاه رینگ قرار نمی‌دهید، این اتفاقها می‌افتد.

 

برون بریکر در مقابل ایلیا دراگونوف

بریکر دراگونوف را به داخل رینگ می‌کشد. دراگونوف با رایت هند به او حمله میکنه. بروکر با اپیر بهش پاسخ میده. دراگونوف برای استراحت از رینگ بیرون میره! بریکر هم از رینگ خارج می شود و یک اسپیر دیگه اجرا میکنه. او دوباره به درون رینگ میاد و داور برای بازگشت دراگانوف هم میشمره. دراگانف د راخرین شماره ها وارد  میشه. بروک او رو به سمت طنابها هل میده و بهش اسپیر میزنه و تمام

برنده: برون بروکر

 

بریکر میخواد دراگانوف رو بزنه اما ریکوشی به کمک دراگانوف میاد.

 

دامیان پریست در حال گفتگو با روز داوری و کارلیتو  است. پریست از نتیجه مسابقه راضی نیست.

 دومینیک میستریو کارت هتل را نشان میده و می گوید لیو مورگان آن را به من داده است. فین بالور می گوید که آنها به این حواس پرتی ها نیاز ندارند. پریست به میستریو می گوید که مورگان را فراموش کند. آنها باید روی مسائل اصلی تمرکز کنند.

 

درو مک اینتایر در پشت صحنه هست. شیمس وارد می‌شود. شیمس می‌گوید مک‌اینتایر فرصتی برای کسب عظمت دارد.  مک اینتایر می گوید زمان آن رسیده که شیمس به همه یادآوری کند که او کیست. شیمس بهتر است روز شنبه کنارش باشد. شیمس این را دوست دارد. شیمس می گوید من حواسم به لودویگ قیصر هم باید باشه. مک اینتایر میگه باشه ولی سعی نکن مستر مانی ایندبنک بشی چون بعدش مجبوری روی من که قهرمان خواهم شد کش کنی. شیمس میگه راجبش حرف میزنیم.

 

کتی کلی با کایرون کراس  مصاحبه میکنه. کراس می گوید این شب بزرگی است. شاید تیم ادورز اف پین کمربند تیمی رو ببرند. بعدش وودز مایوس میشه و میاد به گروه من. اسکارلت می گوید که آنها هرگز وودز را رها نمی کنند.

 

مسابقه برای کمربند تیمی

دمیز و تروت در برابر ادورز اف پین ( رازار و اکام)


کراس  در کنار رینگ علیه تیم دمیز حضور داشت. کوفی کینگستون و خاویر وودز میان و با کراس درگیر میشند. در درون رینگ R-Truth با کمربند تیمی به آکام ضربه می زند! آکام با عصبانیت به R-Truth خیره می شود. میز آکام را رول میکنه و تمام

برندگان: دمیز و تروت

 

 

ریکوشت به ایلیا دراگونوف کمک می‌کند تا در پشت صحنه به اتاق درمان برود. بروکر ناگهان با اسپیر به دراگونوف حمله میکند! درگیری دقایقی ادامه داره و اخرش بروکر ریکوشی رو روی یک ماشین خرد میکنه

 

درو مک اینتایر راهی رینگ می شود. پت مک آفی وظیفه اعلام رینگ را بر عهده می گیرد. مک آفی می گوید مک اینتایر "یک حرامزاده خوش تیپ بزرگ از اسکاتلند است." مک اینتایر در مرحله بعدی با فین بالر مبارزه خواهد کرد. اگر مک اینتایر برنده شود، روز قضاوت از حضور در کنار رینگ در کلش، منع می شوند.

 

درو مک اینتایر در مقابل فین بالر

مک اینتایر با دی د یتی به حریف ضربه می زند. پریست جلو میاد و مک اینتایر او را به چالش می کشد. کارلیتو از طرف دیگر حمله میکند اما مک اینتایر با گلاسکو کیس به او ضربه می زند. مک اینتایر مک‌دونا را وارد رینگ می‌کند و بهش کلیمور می‌زند. مک اینتایر مک‌دونا را از رینگ بیرون می‌فرستد.  بالور به درو یک اسلینگ بلد و کیک میزنه. او میره برای کوپ د گریس اما درو جاخالی میده و بالور رو با اجرای کلیمور کیک، پین میکنه

برنده مکینتایر

مک اینتایر به دامیان پریست لبخند می زند. پریست وارد رینگ می شود و کمربند سنگین وزن جهان را به رخ مک اینتایر می کشد.

 

پایان


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش