آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
40515 59740 amir1383
14150 48858 rey
34 1394 sam
20515 58348 rey
10807 48250 sam
نتایج کامل راو 6 مارس 2023
  • بازدید : (956)

File:WWE RAW Logo 2018.svg - Wikimedia Commons


نتایج کامل راو 6 مارس 2023

متن در ادامه مطلب

بلادلاین در پشت صحنه هستند اما رینز اونجا نیست. هیمن به جیمی و سایکوا میگه مشکل زین باید حل بشه و رینز روش تاکید داره. او زین رو به عهده جیمی و اونز رو به عهده سیکوا میزاره و راه میافتند. هیمن خودشم میخواد با رینز تماس بگیره.

 

اونز مقابل سیکوا

جیمی خواست دخالت بکنه که اونز بهش پانچ زد. او بعدش به سیکوا سوپرکیک زد و او رو به گوشه رینگ فرستاد. اونز سنتون بمب زد و رفت برای کاور اما جیمی کاور رو شکست. جیمی و اونز درگیر شدند و مسابقه دیکیو شد

برنده با دیکیو اونز

 

بعد مسابقه، هیلها اونز رو زدند اما زین اومد و اونز رو نجات داد. زین بعدش خواست با اونز دست بده اما اونز راهش را کشید و رفت.

 

به درگیری عمو هودی و لشلی مرور میشه. لشلی میاد و میگه میخوام وایت مثل یک مرد با من بجنگه و او عمو هودی رو سراغم میفرسته. لشلی وایت رو دعوت میکنه. در صفحه سالن تصاویر وایت پخش میشه اما لشلی متوجهش نمیشه.

 

کارملا در پشت صحنه علیه بیانکا کوری میخونه. گرین میاد و کارملا از چلسی گرین میخواد که برای او کنار رینگ باشه.

 

بیانکا مقابل کارملا

گرین وسط مسابقه حواس بیانکا رو پرت کرد. بیانکا او رو به حاشیه کوبید. کارملا بیانکا رو رول کرد. بیانکا تسلیم نشد. بیانکا بعدش حرکت کد رو زد و تمام

برنده بیانکا

هیلها بعد مسابقه بیانکا رو زدند اما اسکا اومد و بیانکا رو نجات داد

 

زین سراغ اونز میره و برای شکست دادن بلادلاین، از او بازم دعوت میکنه اما اونز قبول نمیکنه.

 

به درگیری میز و رولینز مرور میشه

 

دمیز به رینگ میاد و میگه قراره من مجری رسلمنیا باشم و اجازه نمیدم کسی سد راهم بشه.

او بعدش لوگان پل رو به سالن دعوت میکنه. پل میاد و بعدش رولینز وارد میشه. مردم اهنگ رولینز را میخونند. میز میگه ساکت باشید اما مردم گوش نمیدند. پل از مردم میخواد ساکت بشند اما بوو میشه. رولینز پل را معرفی میکنه و مردم بوو میکنند و رولینز خودش رو معرفی میکنه و پل میگه من میشناسمت. پل میگه دوران تو تمام شده و زمان من هست. اگر جای تو بودم اصلا شبیه تو نمیشدم. دمیز حرف پل را تایید میکنه. رولینز میگه کسی اینجا نیومده تا حرفهای پل را بشنوه.  او شروع به تحقیر پل میکنه و میگه زمان حرف زدن تمام شد و زمان مبارزه هست.  میز میخواد جلوی درگیری رو بگیره اما پل میگه مانعم نشو چون میخوام بجنگم و سر هیچ و پوچ هم مسابقه نمیدم. میز میگه من مجری رسلمنیا هستم و میتونم مسابقه شما را رسمی کنم. رولینز باورش نمیشه و پیشنهاد میده درگیری رو شروع کنند و به پل حمله میکنه. میز میخواد رولینز رو بزنه اما موفق نمیشه و اخرش پل یک رایت هند به رولینز میزنه و میگه وقتی رولینز به هوش اومد برای رسلمنیا بهش خبر بدید.

 

به حرفهای ام وی پی و لزنر در راو قبلی مرور میشه.


اوموس مقابل زیگلر

زیگلر یک بوت به اوموس زد اما اوموس کم نیاورد و با بوت به خود زیگلر جواب داد. او بعدش تری اسلم زد و رفت برای کاور

برنده اوموس

ام وی پی بعد مسابقه برای لزنرکوری خوند و گفت مصاف لزنر مقابل اوموس بهتر از مصاف او در برابر وایت هست.


گروه ماله مدلز دارند راجب اوتیس حرف میزنند که کوربین میاد و فکر میکنه راجب او حرف میزدند و میگه دفعه قبل فقط کمی در مسابقه بدشانسی اوردم. سی ام پانک نیوز. اونا میگند ما درباره اوتیس صحبت میکردیم. کوربین میگه من از او بهترم. من شبیه بروس ویلیس هستم. اونا میگند نه منتها شاید بتونی از پس حرف بعدی بربیایی

 

روز داوری به رینگ میان


در پشت صحنه هیمن به جیمی میگه که باید مشکل زین رو امشب حل کنی. این باعث میشه جی به گروه برگرده. هیمن میگه اگر موفق نشی رینز فقط خودت رو مسئول میدونه.

 

بالور مقابل گارگانو

بالور برای اجرای فینیشر روی طناب رفت اما اهنگ ادج به صدا درامد. پریست و ریپلی به طرف ورودی نگاه نکردند تا مانع از امدن ادج بشند. ادج از بین مردم اومد و بالور رو هل داد. گارگانو به بالور فینال بیت زد و کاورش کرد

برنده گارگانو

 

ادج یک اسپیر به بالور زد و رفت


ادج در پشت صحنه میگه که بالور مسابقه من رو به هم زد و منم مصاف او رو خراب کردم. در راو بعدی توی رینگ میبینمش.

 

نیون مقابل نیکی کراس

نیون هد بات میزنه. کراس با دراپ کیک بهش جواب میده. نیون بلند میشه و حرکت هول اسلم رو میزنه و حریف رو پین میکنه

برنده نیون


الیاس در پشت صحنه میره بازم به باگز گیر میده و باگز میگه من در راو اینده باهات مسابقه میدم تا بحث تمام بشه.

 

جان سینا به سالن میاد.

او میگه فیلمبردار مخصوص من اینجا نیست تا حرفام رو بشنوه. او اماده سخنرانی میشه اما همون لحظه تیوری میاد. تیوری میخواد که سینا تشویق بشه و میگه من احترام زیادی برای تو قائلم. من فقط به خاطر تو بود که کشتی گیر اینجا شدم. او از سینا تشکر میکنه. او موقعیت خودش رو در حال حاضر از هر چیزی بهتر میدونه. تیوری بعدش مصاف بر سر کمربند را با سینا میخواد. سیما درخواستش رو رد میکنه و میگه هنوز برای ارایه این خواسته امادگی نداری. خیلیها به تو اهمیت نمیدند چون بهت باور ندارند. سینا بعدش برای جواب رد دادن به تیوری، چند تا دلیل میتراشه. او میگه منم به تو باور ندارم. من به اعتبار 20 سال تلاشم اینجا احترام دارم اما تو نه.

البته خبر خوبی هم دارم. تو اسم بهترین کشتی گیر رو داری. اسم استین کلد رو . منتها نام خانوادگیت تیوری هست. یعنی نظریه. تو فقط در فکر و در حد حرف زدن خوب هستی. در هنگام حرف زدن و نظریه پردازی همه چیز خوب هست. پس فقط بهتره که بری. تیوری پیشنهاد او رو رد میکنه. تیوری میگه من روی پیراهن خودت شعار تسلیم نشو رو حفظ کردم. حالا تو میگی که باید ول کنم و برم. من بهت یک موقعیت طلایی برای مصاف مقابل خودم در رسلمنیا دادم. اما تو رد میکنی و پس میکشی. مردم میخوان مصاف تو رو در رسلمنیا ببینند و تو میگی نه. تو قهرمان دوران کودکیم بودی و حالا میگم که نباید قهرمان خودمون رو ملاقات کنیم چون ما رو مایوس میکنند. سینا میگه من نگفتم که مسابقه نمیدم بلکه گفتم تو امادگی اش رو نداری. سینا بازم چند تا بهانه میتراشه و میگه منتها حالا که اصرار داری، از مردم راجبش میپرسم. مردم مصاف سینا و تیوری رو میخوان و سینا هم قبول میکنه و میگه در اون مسابقه تیوری همه چیز رو از دست خواهد داد. سینا میره قبل از رفتن کودی رودز رو معرفی میکنه. کودی میاد و مقابل ورودی با سینا خوش و بش میکنه.

 

زین در پشت صحنه میگه اونز در مورد وارگیمز حق داشت. حالا جیمی علیه من قد علم کرده. شنیدم اگر مقابلم ببازه بد میاره. من امشب به کار او پایان میدم اما هدفم رینز هست.

 

گیبل مقابل کوربین

گیبل روی طناب میره تا شیرجه بزنه اما کوربین از مسیرش کنار میره. کوربین چوکسلم میزنه. گیبل با انکل لاک بهش جواب میده. کوربین تسلیم میشه.

برنده گیبل

 

بکی همراه لیتا میاد و میگه وقتی دو اسطوره کنار هم باشند، هرگز نمیبازند. بکی به برد مقابل کای و اسکای و بردن کمربند تیمی اشاره میکنه. لیتا هم بابت هم تیمی بودن با بکی خوشحاله. تریش هم میاد و بابت قهرمانی اونا خوشحاله و میگه من اومدم تا بیلی رو متوقف کنم. سی ام پانک نیوز. بیلی میاد و از ادامه دادن ماجرا جویی بدش نمیاد. تریش پیشنهاد مسابقه گروهی در رسلمنا رو میده. بیلی قبول میکنه. بعدش گروه بیلی میخوان حمله کنند اما کای و اسکای عقب میشند و فیسها یکی یه پانچ به بیلی میزنند.

 

جیمی اوسو مقابل زین

زین و جیمی مشغول مسابقه بودند که جی اومد. جیمی حواسش به جی بود که زین بهش حیلوا کیک زد. جیمی ضربه رو رد کرد و به زین پانچ زد. زین کم نیاوردو  جیمی رو رول کرد و تمام

برنده زین

 

جی بعد از مسابقه دست روی شانه جیمی گذاشت اما بعدش به طرف زین رفت و گفت من به تو باور دارم. جی ناگهان به زین سوپرکیک زد. همه غافلگیر شدند. جیمی برای زدن زین به کمک جی اومد و سیکوا هم بهشون ملحق شد و اخرش کودی اومد و زین رو نجات داد.

تمام


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش